• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.948 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.669 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Prima kalender voor filmnerds

Flickr

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Aha, die Victor zit (of zat?) hier ook op MovieMeter trouwens. Ben zijn username alleen even vergeten.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

danuz schreef:

Aha, die Victor zit (of zat?) hier ook op MovieMeter trouwens. Ben zijn username alleen even vergeten.

HenkMul

Die kalender bevat alle stills die we het afgelopen jaar mochten raden in een Facebook-groep voor filmstills. Puik werk van Victor ja.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja precies, daar ken ik het ook van (alhoewel ik ergens halverwege die groep heb verlaten)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Boenga

• 2628 berichten
  • 1532 stemmen

Een jong kannibaaltje heeft zich overslapen, en komt van de trap naar beneden gestormd,

"Mama, mama, ben ik te laat ?".

Antwoord van z'n moeder: "ja, jongen, iedereen is al op."

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wel leuk gedaan:

Een Villa Eikenhorst productie | LuckyTV

(Stranger Things leader)

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Tijd voor een (persoonlijke) klassieker. Ik ben liefhebber van Star Wars en Schwarzenegger, dus voor mij een win-win situatie.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Mijn God...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Maar wat is het? Een slechte grap, een parodie of sorts... of gewoon echt? Nee toch?!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Of gewoon sluikreclame.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Je aankleden terwijl je fietst:

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

De belastingsinspecteur komt langs bij een synagoge. Terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn: 

"Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doe u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet?"

"Goede vraag," zegt de Rabbijn, "dat sparen we op en geven het terug aan de fabrikant.Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe." 

"O," zei de belastingsinspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had. 

Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling: 

"En hoe gaat dat dan met de Matzes (koekjes)? Wat doet u met de kruimels ?" 

"Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. 

"Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe." 

"Ik begrijp het," antwoorde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken. 

"Nou Rabbijn, dan rest me nog één vraag, wat doet u met alle overblijfselen van de besnijdenissen?" 

"Ook hierbij verspillen wij niets!" antwoorde de Rabbijn. 

"Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingsdienst, eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul om de boeken te controleren." 

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

?

Kleine jantje zit in de klas en de juf vraagt aan de kinderen wat hun vaders voor werk doen. Bij jantje aangekomen begint hij te vertellen: mijn papa werkt 's avonds op de Wallen, waar hij zich uitkleedt en danst voor mannen. Vaak gaat hij daarna met een of meer van die mannen mee naar huis en heeft daar seks mee in ruil voor geld of drugs. Hij blijft vaak meerdere nachten weg en komt na een tijdje helemaal dronken of high thuis en vervolgens maakt hij ruzie met mama. Die moet dan huilen en begint dan te drinken.

De juf zit met haar mond vol tanden en besluit de rest van de kinderen naar buiten te sturen om met jantje te praten.

Als ze alleen zijn zegt de juf: dat is wel een heftig verhaal. Dat moet wel heel erg zijn, kan ik je helpen?

Waarop jantje antwoord: ik heb het gelogen juf. Eigenlijk speelt papa in het Nederlands elftal, maar dat durfde ik niet hardop te zeggen...

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Zag deze onlangs en eindelijk weer eens een échte geniaal bedachte onder-de-gordel in your face joke. Tenminste, die reactie van NS dan hey.

https://i.gyazo.com/2e5e58bee7e5637b9ed4c72006e07c53.png

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.