- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
http://s28.postimg.org/6h2hmxr1l/tumblr_l35bbre26x1qai1wpo1_400.jpg
Hier hebben zijn ouders heel goed over nagedacht. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Mijn eigen socale media.
Geachte Heer: "Ik heb zelf geen computer, maar ik had gehoord van Facebook en Twitter en ik probeer nu vrienden te maken buiten Facebook en Twitter om, terwijl ik dezelfde principes toepas.
Iedere dag loop in door de straat en vertel ik voorbijgangers wat ik heb gegeten, hoe ik me voel, wat ik de vorige avond heb gedaan en wat ik de rest van de dag ga doen. Ik geef ze foto's van mijn vrouw, mijn dochter, mijn hond en mijzelf, werkend in de tuin en op vakantie, zittend bij het zwembad. Ik luister ook naar hun gesprekken, zeg ze dat ik ze leuk vind en geef hun mijn mening over alles wat me interesseert, of het ze nu boeit of niet.
Én...het werkt! Ik heb al vier mensen die me volgen: Twee poltieagenten, een maatschappelijk werkster en een psychiater.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Mijn eigen socale media. Geachte Heer: "Ik heb zelf geen computer, maar ik had gehoord van Facebook en Twitter en ik probeer nu vrienden te maken buiten Facebook en Twitter om, terwijl ik dezelfde principes toepas. Iedere dag loop in door de straat en vertel ik voorbijgangers wat ik heb gegeten, hoe ik me voel, wat ik de vorige avond heb gedaan en wat ik de rest van de dag ga doen. Ik geef ze foto's van mijn vrouw, mijn dochter, mijn hond en mijzelf, werkend in de tuin en op vakantie, zittend bij het zwembad. Ik luister ook naar hun gesprekken, zeg ze dat ik ze leuk vind en geef hun mijn mening over alles wat me interesseert, of het ze nu boeit of niet. Én...het werkt! Ik heb al vier mensen die me volgen: Twee poltieagenten, een maatschappelijk werkster en een psychiater.
IJzersterk!
Dáár zouden ze eens een programma over moeten maken.

AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Net een geniale facebookpagina tegen gekomen: 'Klantenservice'.
Een team van mensen dat zich voor doet als de klantenservice van een bedrijf en zo mensen op stang gaat jagen.
Deze is nu al een instant classic:
en de reactie van Centerparcs:
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen

Trouwens, vertel me aub dat het een grap is dat Center Parcs die tokkies nog een weekendje weg wil aanbieden ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Net een geniale facebookpagina tegen gekomen: 'Klantenservice'.
Een team van mensen dat zich voor doet als de klantenservice van een bedrijf en zo mensen op stang gaat jagen.
Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen maand of misschien wel langer? Dit is echt een geniale pagina ja.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen maand of misschien wel langer? Dit is echt een geniale pagina ja.
In Vlaanderen is het nog niet doorgedrongen. Ik ben wellicht de eerste Vlaming die dit product heeft leren kennen, en probeer het nu in Vlaanderen aan de man te brengen.
Ik voel me een beetje zoals Columbus die met de aardappel terugkeerde uit Amerika.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Eentje van Jeroom. Al moet ik toegeven dat ik nog nooit Heineken gedronken heb:
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Eentje van Jeroom. Al moet ik toegeven dat ik nog nooit Heineken gedronken heb:
Nu begin ik te denken dat je onder een steen leeft....
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Het is bij ons in Vlaanderen haast nergens verkrijgbaar. Als ik het dan ergens in het buitenland zie, dan geef ik altijd de voorkeur aan plaatselijke bieren.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Als ik het dan ergens in het buitenland zie, dan geef ik altijd de voorkeur aan plaatselijke bieren.
Dat spreekt dan weer voor je. Tenzij je in Nederland bent en ze geen andere Nederlandse bieren tappen.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Dat spreekt dan weer voor je. Tenzij je in Nederland bent en ze geen andere Nederlandse bieren tappen.
Ik kom praktisch nooit in Nederland. Moet jaren geleden zijn.
Als ik er nog eens kom, dan drink ik zeker eens een heineken!
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Ik kom praktisch nooit in Nederland. Moet jaren geleden zijn.
Als ik er nog eens kom, dan drink ik zeker eens een heineken!
NIET DOEN!!!
Je zet jezelf voor schut. Door als inwoner van een land met zo'n mooie biercultuur, Heineken te willen proberen.
Freddie zei het jaren geleden al.
"Ik verkoop geen buier, ik verkoop gezelligheid!"
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
(afbeelding)
mooie woordspeling.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
'De slimste mens ter wereld' is weer begonnen
:
"Als ge één kut gezien hebt, heb je ze allemaal gezien" | VIER
De man naast Herman Brusselmans is trouwens 'Jeroom', gekend van de vele cartoons die hier al geplaatst zijn.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
1 april: Paul de Leeuw beantwoordt lolbroeken die Burgers' Zoo bellen (met geluid): Grappenmakers die dierentuin Burgers' Zoo Arnhem bellen 1 april horen Paul de Leeuw (audio) - tinyurl.com
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
http://i68.tinypic.com/6ok8d4.jpg
Bill C. & Monica L.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen