- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
1 wedstrijd zegt ook zo lekker veel he.
mooier kan ik het niet maken
ik geniet er ook wel van om die overhypde (Adriano
) sterren op hun bek zien gaan
en dat gaat Tsjechie doen!
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zijn gewoon toernooivoetballers. Die komen gewoon makkelijk door de eerste ronde en daarna gaan ze een keertje ballen. Niet zo heel onverwachts hoor.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
1 kans 1 doelpunt, van mij mogen ze vertrekken, die Brazilianen, wat een arrogantie ook. Jammer dat Kroatie zo extreem slecht speelde. (in relatieve zin dan) 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
natuurlijk gaan ze makkelijk door naar de 2e ronde. Ze hebben alle goede landen in de poule van NL gestopt!
Maar ik hoop echt dat ze eruit vliegen. Na 3 WK-finales heb ik tenminste schoon genoeg van die gelen...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ze hebben 4 finalisten voor het WK-eindtournooi in de Nederlandse Poule gestopt, briljante ingeving van de organisatie 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop nu trouwens dat de supporters zich gaan keren tegen Brazilie
Dat overdreven ophemelen is gebaseerd op een hype en de hoeveelheid commercie die eromheen hangt
Kom je nu pas achter... 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ze hebben 4 finalisten voor het WK-eindtournooi in de Nederlandse Poule gestopt, briljante ingeving van de organisatie
die zou echt nooit in de poule van Duitsl. of Braz. terecht komen
Maar als NL zijnde zou ik alleen Tsjechie en Argentinie vrezen tot nu toe
Ronaldo en Adriano.....

maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Ja hoor, kun je nog tot vlak voor de wedstrijd veranderen.
Ik heb hem net nog geprobeerd te veranderen maar ik weet niet waar ik dan moet zijn. Bij de blauwe infobalk erachter staan alleen maar statistieken. Ook bij voorspellingen, extra `s enz. kan ik geen verandering bij het scoreverloop van de wedstrijd Spanje - Oekraïne aanbrengen. Weet iemand waar je precies iets kunt veranderen?
kappeuter (crew films)
-
- 74679 berichten
- 5987 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6550 stemmen
Zag ik nu Jordy het veld oprennen in de tweede helft, gestoken in het T-shirt van Kroatië????
Tsjongejonge zeg, je kan het ook niet laten hé? 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Brazilië viel inderdaad tegen. Teveel sterren en hun spel was ongeïnspireerd. Ben sowieso geen voorstander van Brazilië, geef mij maar Italië of Argentinië.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als Brazilië met dit spel al moeiteloos wint van Kroatië, wie houdt ze dan tegen als ze eenmaal beginnen te draaien naarmate het toernooi vordert?
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik vond Kroatie echt dramatisch spelen voorin
dus ik zal je vertellen wie van Brazilie kan winnen: Tsjechie, Italie, Nederland, Argentinie, Ivoorkust...
en defineer even voor mij moeiteloos 
Want volgens mij ging het allesbehalve moeiteloos
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
1 van deze 3 ontlopen ze in ieder geval. Gelukkige kanaries ook. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
dus ik zal je vertellen wie van Brazilie kan winnen: Tsjechie, Italie, Nederland, Argentinie, Ivoorkust...
Nu misschien, maar 2 wedstrijden later zal het allemaal wel beginnen te draaien bij Brazilië hoor, en ik denk dat dan alleen Tsjechië ze kan stoppen, maar dit doen ze niet.

Want volgens mij ging het allesbehalve moeiteloos
Ik vond het betrekkelijk moeiteloos gaan, zelfs met Brazilië in een rustige versnelling. Natuurlijk had Kroatië wat kansen, maar ik was er niet van onder de indruk.
Ik dacht trouwens dat je aanvallend ingestelde ploegen steunde?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Brazilië wordt ook gewoon wereldkampioen. Ze hoefden niet echt vandaag dus waarom zouden ze zich moe maken? Met Ronaldo voorop
. Die was echt niet vooruit te branden.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht trouwens dat je aanvallend ingestelde ploegen steunde?
Op een gegeven moment wisten ze het echt niet meer. Nu moeten ze tegen Australië en Japan, dus helaas zal het afstraffen van die ego's pas in de 2e ronde komen door een uitstekend spelende Tsjechie 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
wat een poule ook, net zoals die poule van Duitsland

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Als Brazilië met dit spel al moeiteloos wint van Kroatië, wie houdt ze dan tegen als ze eenmaal beginnen te draaien naarmate het toernooi vordert?
't Is maar wat je moeiteloos noemt natuurlijk. Speel zo'n wedstrijd tegen Italië, Argentinië of eender welk topland en je gaat op je bek. En dan is het nog maar de vraag of Brazilië echt gaat groeien gedurende dit WK. Ik heb er sterk m'n twijfels over; veel individueel talent maar als ploeg draaide het vandaag voor geen meter.
Brazilië is natuurlijk altijd wel een ploeg om rekening mee te houden, maar enige bescheidenheid is momenteel nog op z'n plaats. Heb al een pak betere ploegen gezien op dit WK.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Het zijn nog altijd Duitsers.
Ik snap dat namecalling niet en dat geschoffeer aan het adres van de duitsers, typisch Hollands. Waarom is me nog steeds niet duidelijk. (hier impliceer ik niet mee dat iedereen zo is, de meerderheid niet maar toch nog een té grote groep die het wel doet).
http://www.eo.nl/portals/ho...
Ik denk dat je die site zoekt als je het heilige boontje wil uithangen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vond ze wel aardig eigenlijk, een beetje meer mazzel en het wordt gelijk. Sowieso geven hun speldenprikjes aan dat er tegen Brazilie wel wat te halen valt. Vind die Lucio maar zozo bijv.
Ben het wel eens met die overdreven hype over Brazilie trouwens. Gisteren bij Jack dat compilatietje om te laten zien dat er toch heel wat moois gebeurde: Een hakje van Ronaldinho dat smoort tussen 3 Kroaten, een lekker wijf, 4 keer de goal van Kaka (het bleef toch echt 1-0), nog een lekker wijf en wat trommels. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het was al bij al geen hoogstaand voetbal gisteren. De Franse miljonairs waren slechts een schim van vroeger en de Braziliaanse sambadansers hadden hun muziek en dus hun ritme vergeten. Geen leuk voetbal gezien dus. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Vond het ook erg jammer, en heb ook weinig punten gekregen waardoor ik weer een paar plaatsen gezakt ben
Brazilië viel me erg tegen, en Frankrijk valt alleen maar tegen sinds '98...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ben het wel eens met die overdreven hype over Brazilie trouwens. Gisteren bij Jack dat compilatietje om te laten zien dat er toch heel wat moois gebeurde: Een hakje van Ronaldinho dat smoort tussen 3 Kroaten, een lekker wijf, 4 keer de goal van Kaka (het bleef toch echt 1-0), nog een lekker wijf en wat trommels.
Ja, jammer dat ze die actie van Ronaldinho op het middenveld niet lieten zien, waar hij 3 Kroaten met 1 beweging van zich afschudde en de 4e een overtreding moest begaan om hem te stoppen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Raul niet in de basis, toch wel een grote speler die wellicht geen rol meer gaat spelen op dit WK.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik vind er gewoon geen ruk aan, dat blije gedoe erom heen. (heb ik bij Oranje ook ene hekel aan) Ook de spelers zijn allemaal kleurloze blije eikels. (alleen Roberto Carlos is wel OK en vroeger Romario) Maar van die kleuter Ronaldinho met z'n blije grijns en die volgevreten Ronaldo (Ziet er uit als een uit de kluiten gewassen Mongooltje) wordt ik niet warm of koud..... Goh, wat zie ik die gasten graag voortijdig afdruipen!
Doe mij maar Argentinië!
technisch gezien leveren ze het mooiste voetbal. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Kinderachtige frustraties uiten door wat verwijten op uiterlijk af te vuren en een team af te kraken ( en spelers ) .... 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Belangrijke vraag: Wordt Shevchenko vandaag ingezet? Ik las in een bericht van gisteren dat het twijfelachtig was, maar ik weet nu dus niks zeker. Want als hij gewoon meedoet denk ik dat Oekraine zeker meer kans heeft. Dus dat kan belangrijk zijn om de uitslag te voorspellen ( en doelpuntenmakers). Als iemand het weet, meld het ff.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
technisch gezien leveren ze het mooiste voetbal. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Kinderachtige frustraties uiten door wat verwijten op uiterlijk af te vuren en een team af te kraken ( en spelers ) ....
Vind dat tot op heden allemaal wel meevallen met dat mooiste voetbal, en ook qua clubspelers ben ik het niet met je eens. Vind eigenlijk alleen Kaka echt ok. Ik hoop ook dat ze niet zo ver komen, kunnen we eindelijk gewoon naar leuke wedstrijden kijken zonder dat ophemelen. Wat een blamage van die Ronaldo zeg, eigenlijk best knap dat Brazilie met 10 man nog wint, of bedoelen jullie Brazil-lovers
dat soms?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Brazilië technisch gezien het beste voetbal? Niets van gemerkt gedurende de laatste 8 jaar ofzo...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.