- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Hm.. ik ben benieuwd wie je technischer gestoeld voetbal vindt spelen dan...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Raul niet in de basis, toch wel een grote speler die wellicht geen rol meer gaat spelen op dit WK.
Bedankt. Ik had hem gezet als eerste scorer vandaag. Weg ermee dus. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit Spanje. Ik ben vooral aangenaam verrast door Pernia en Ramos als backs en de wisselwerking tussen Torres, Villa en Luis Garcia.
Ik heb nu al meer genoten dan de drie wedstrijden van gisteren bij elkaar. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
technisch gezien leveren ze het mooiste voetbal. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Kinderachtige frustraties uiten door wat verwijten op uiterlijk af te vuren en een team af te kraken ( en spelers ) ....
Definiëer mooi voetbal..... ik vrees dat ik daar een andere kijk op heb.
Bovendien vind ik de Argentijnen technisch beter, als die ploeg draait doen spelen ze sneller, compacter, harder en veel onvoorspelbaarder.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hm.. ik ben benieuwd wie je technischer gestoeld voetbal vindt spelen dan...
Tsjechië, Argentinië, Zweden, Portgual, Equador, ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk wat waardeloze beslissingen maar het is ook best moeilijk.
Spanje is op tijd klaar en speelt erg fris. Mij bevredigen ze zeker e nwat en laag tempo van Oekraïne. Ik was optimistisch maar ze spelen nog beter dan ik ooit had kunnen dromen, deze eerste helft voedt mijn vertrouwen en dit kan een heel mooi toernooi worden voor Spanje.

Het is wat vroeg maar Spanje snoert op dit moment alle criticasters. Erg blij dat Perniá alsnog is geselecteerd, een geweldige back. Het staat gewoon goed en het middenveld staat ook goed en ook de bank heeft nog genoeg kwaliteit. Aragones heeft vandaag gekozen voor een controlerend middenveld. Spanje kan met zijn gevarieerde middenveld seleccion elke kant op.
De verdediging functioneert goed, Perniä domineert, Puyol zet de organisatie goed, Pablo Ibañez staat solide en Ramos speelt ook erg goed.
De voorhoede is natuurlijk ook van top formaat. Torres en Villa bevestigen wat ik al jaren weet, topspitsen met goed inzicht en een goede techniek.
Ik ben gevuld met vreugde en het kan een hele mooie tijd worden. Ik ben helemaal gevuld met vreugde, ik heb er geen woorden voor.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Ik had Torres als eerste scoorder...helaas. Toch speelt Spanje heel sterk en zie ik er gerust nog eentje in vliegen in de tweede helft. Tot nu toe één van de leukste wedstrijden om naar te kijken. Alleen wat een schijt grensrechter...
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Verder wel een leuke wedstrijd ja, Spanje speelt verrassend fris. Denk dat Oekraïne er wel eentje had gescoord als ze niet steeds buitenspel werden gegeven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
De arbitrage wordt met de dag lachwekkender.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Tsjechië, Argentinië, Zweden, Portgual, Equador, ...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
jezus, had toch verwacht dat oekraine er met de puntjes vandoor zou gaan..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zag net dat de Oekraïne weer onterrecht Buitenspel werd gegeven, weten die mensen dan niet dat als ze op een lijn staan de aanvaller de voorkeur geniet
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Niet helemaal mee eens. Volgens mij werden ze vorige keer echt Kampioen van de Armoe. Vond er weinig aan iig en ook in 98 waren ze niet echt beter dan Argentinie en de Europese grootmachten.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
jezus, had toch verwacht dat oekraine er met de puntjes vandoor zou gaan..
stinissen (crew films & series)
-
- 23680 berichten
- 77293 stemmen
Spanje speelt fris en goed voetbal ik ben zeer aangenaam verrast 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik gun het Spanje wel hoor, na die arbitraire ramp van de KF 2002. Maar wel lullig voor die Oekraïners, nu moeten ze het volle pond tegen die twee taaie woestijnlanden halen. Wordt nog moeilijk voor ze.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mooie knal die 4-0, maar wel een groot stempel van de arbitrage. Ook die vrije trap die van richting werd veranderd en die belachelijke pingel mét een even suffe rooie kaart. Behoorlijk vermoord deze wedstrijd.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Spanje speelt fris en goed voetbal ik ben zeer aangenaam verrast
Idem. Vond ook hun verdediging erg sterk. Eindelijk nog eens van een wedstrijd kunnen genieten!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Wat een mooie actie van Puyol. Voor mij was hij al de man van de wedstrijd maar met die actie misschien wel voor iedereen
En nu maar hopen dat de rest van de favoriete teams ook wat beter gaan voetballen, dan word het nog leuk 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Een penalty...laat me niet lachen!
Wel een schit-ter-ende actie van Spanje toen Torres het vierde goal maakte! Spanje verdiend gewonnen.
Ik denk de leukste wedstrijd tot nu toe om te zien.
Anyway...Ik heb gewoon 0(!) punten verdiend met deze wedstrijd terwijl je er 20(!) kan winnen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, 4 jaar terug werden we bestolen maar wat heb ik genoten. Mijn optimisme wordt nu gesteund met veel vertrouwen en aangezien Spanje mijn favoriet is voor de titel (puur uit optimisme) bewijst Spanje nu dat ik ook tot dat oordeel kan komen gebaseerd op het spel van ze in de eerste groeps wedstrijd.
De zo onzelfzuchtige Raúl had een goed en wat een solide centrum met Puyol en Ibañez. Ook het voorbereidende werk op de 4-0 was prachtig en natuurlijk maakt El Niño het beheerst af. 
Penalty en rode kaart waren onterecht maar daar huil ik niet om. Spanje bewijst dat ze toch wel verdiend 1 van de favorieten genoemd mogen worden.
Al dagen va ntevoren maakte ik me gek voor deze wedstrijd, mijn zenuwen maakt me gek maar erg blij met dit resultaat al verlies ik wel punten bij wkvoorspellen maar dat drukt de pret niet, ik ben in mijn nopjes. Voor iedereen; hou rekening met ons.

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat Equador betreft baseer ik me inderdaad op 1 wedstrijd. Maar wat de andere ploegen betreft...tja, ik vind ze gewoon technisch beter spelen dan Brazilië. Brazilië is een ploeg met veel sterren die individueel wel wat kunnen, maar veel van die individuele hoogstandjes zijn weinig tot niet functioneel binnen het spel.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
En dat te bedenken dat ze nog Tunesië en Saudi-Arabië treffen. Waar gaat dat heen met deze Spanjaarden. En dan in de tweede ronde de nummer 2 uit de poule van Frankrijk, Zwitserland en Zuid Korea (en het kansloze Togo).
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
die scheidsrechter (+ grensrechter) zien we nooit meer........TERUG! 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wat Equador betreft baseer ik me inderdaad op 1 wedstrijd. Maar wat de andere ploegen betreft...tja, ik vind ze gewoon technisch beter spelen dan Brazilië. Brazilië is een ploeg met veel sterren die individueel wel wat kunnen, maar veel van die individuele hoogstandjes zijn weinig tot niet functioneel binnen het spel.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Al dagen va ntevoren maakte ik me gek voor deze wedstrijd, mijn zenuwen maakt me gek maar erg blij met dit resultaat al verlies ik wel punten bij wkvoorspellen maar dat drukt de pret niet, ik ben in mijn nopjes. Voor iedereen; hou rekening met ons.
Spanje speelt vaak toernooien met uitersten. Het hoogtepunt hebben ze nu al gehad... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Trap mijn vertrouwen maar weer de grond in. 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
http://images.fok.nl/upload/060614_102433_wk_spanje_oekraine_rood.gif
Penalty en rood.
wat een oelewapper
en nu met zun allen Tunesie-Saoedi Arabie kijken
Maandenlang zit de hele wereld hier op te wachten!!
De 2 toekomstige finalisten die elkaar nu al treffen....wat zal dat voor veel sensatie zorgen zeg.... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.