- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Best aardig spel van Spanje, maar het werd ze wel erg makkelijk gemaakt. De Oekraïners werden meerdere malen ten ontechte buitenspel gegeven en die rode kaart + pingel sloeg helemaal nergens op. Verder hadden ze bij de 2e goal pech.
Jammer dat het waarschijnlijk lang duurt voordat Spanje tegen een goede tegenstander komt te spelen, daar ben ik wel beniewd naar.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Ik heb voorspeld dat Spanje er in de kwartfinale uitgekickt wordt door Brazilië.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
en nu met zun allen Tunesie-Saoedi Arabie kijken
Maandenlang zit de hele wereld hier op te wachten!!
De 2 toekomstige finalisten die elkaar nu al treffen....wat zal dat voor veel sensatie zorgen zeg....
Hou toch eens op met dat gezeik man. Wil je soms ook dat de eredivisie voortaan uit 6 clubs bestaat?
Die landen hebben zich geplaatst, ten nadele van vele andere landen, en verdienen het gewoon om hun kunsten op het wereldpodium te mogen vertonen.
En ik ga er vanuit dat de spelers van Tunesië en Saudi Arabië stuk voor stuk beter kunnen voetballen dan jij.
Tot slot: in 1994 konden wij ternauwernood met 2-1 van Saudi Arabië winnen, en Saudi Arabië won zelfs met 1-0 van België door een goal die alleen vergelijkbaar is met de weergaloze actie van Maradona tegen Engeland in 1986, en nee, dan heb ik het niet over die handsbal.
Dat Nederland groepswinnaar werd kwam enkel door die gelukkige 2-1 overwinning, want in de eindstand van de poule stonden Saudi-Arabië en Nederland exact gelijk.
Dus nogmaals: hou eens op met je denigrerende gezeik, ga anders lekker een DVD met WK-hoogtepunten kijken, in plaats van een voetbaltoernooi.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat een drukte. Je had ook nog kunne wijzen op het feit dat Tunesie toch wel een Afrikaanse grootmacht is.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat een drukte. Je had ook nog kunne wijzen op het feit dat Tunesie toch wel een Afrikaanse grootmacht is.
Ik liet me even gaan. Damon verlangt terug naar de tijd dat een WK met 16 ploegen in 14 dagen werd gespeeld, en een EK met vier ploegen in een midweek.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Laten we vooral niet vergeten dat Saudi-Arabië toch heeft gewonnen van Indonesië, Sri Lanka, Turkmenistan, Oezbekistan en Koeweit om hier te komen 
En laten we ook zeker niet vergeten dat Tunesië toch zeker van Botswana, Guinee, Kenia, Malawi en Marokko heeft gewonnen 
Oh nee wacht even, Tunesië heeft zelfs verloren van Guinee 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Maar goed, de Afrikanen hebben al 4 keer verloren (Togo, Ivoorkust, Ghana en Angola) dus ik gun ze ook wel een keer een punt 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb voorspeld dat Spanje er in de kwartfinale uitgekickt wordt door Brazilië.
Tjechië of Italië bedoel je. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Dus nogmaals: hou eens op met je denigrerende gezeik, ga anders lekker een DVD met WK-hoogtepunten kijken, in plaats van een voetbaltoernooi.
Hoe kan het dat geen 1 makkelijke team in de poule van NL terecht is gekomen?
Ga jij maar genieten van Togo, Angola, Ghana, Paraguay etc.
Dat soort landen voegen helemaal niks toe, en ik vind ze een smet op het WK
Oekraine maakt meer kans om door te gaan dan Nederland....zelfs na hun 4-0 verlies! Alleen omdat er 2 baggerlanden in hun poule zitten, waar ze toch van winnen.
kijk(ert) eens verder dan je neus lang is, en dan zie je dat ook.
Tot nu toe hebben al die floplanden (op een 100% verdedigende T&T na) ook verloren. Nuff said? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
http://images.fok.nl/upload/060614_102433_wk_spanje_oekraine_rood.gif
Penalty en rood.
idd vrij shandalig! Ze kunnen nu toch niet heel veel langer het gebruik van monitors om dergelijke momenten terug te kijken tegenhouden.... Schande!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tot nu toe hebben al die floplanden (op een 100% verdedigende T&T na) ook verloren. Nuff said?
Wat is er nu mis met verdedigen? Ik wou dat Nederland er een beetje goed in was. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Altijd was ik fan van Spanje, maar bakten ze er nooit iets van internationaal. En nu hel ik eens een keertje naar de tegenstander over, en spelen ze een briljante wedstrijd. 
Gaat niet goed zo met de punten, nu mag Brazilië wel heel erg WK gaan worden, anders val ik mooi buiten de prijzen.
En het selecteren van Nesmasniy (oid) voor WKmanager heeft zich ook lekker uitbetaald
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Wat is er nu mis met verdedigen? Ik wou dat Nederland er een beetje goed in was.
Hoeveel goals hadden we ook alweer tegen gekregen tegen Servië ? En hoeveel in de kwalificatie ?
Dat bedoel ik.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
een echte geitenkaas (Cruijffiaans) inderdaad 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we hopen dat het stand houdt. Op papier stelt het niet veel voor en resultaten uit het verleden.....
narva77 (crew films)
-
- 12772 berichten
- 6563 stemmen
Oekraïne

Die 4-0 zege was zwaar onverdiend!
Wat een klote-scheidsrechter zeg, hij floot net zo slecht als die Rus Ivanov gisteren bij Frankrijk-Zwitserland!
En dan nu:
Tunesië-Saoedi Arabië
(vast en zeker de Match Of The Day bij de BBC).
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Twee woorden: "Lo" en "ting".
Twee woorden: "Lo" en "ting".
(En het is ook de poule van Arg. Weet je nog? Argentinië, dat op het vorige WK in een poule zat met Nigeria, Zweden en Engeland, een poule die niets onderdoet voor de 'poule des doods' nu? Weet je dat nog, of ben je in deze eeuw geboren??)
Dat soort landen voegen helemaal niks toe, en ik vind ze een smet op het WK
Frankrijk en Brazilië, samen 6 wereldtitels, waren een verademing...., en dan moet Duitsland, 3 wereldtitels, zich nog maar echt bewijzen. Lul toch niet man. Je ziet anderhalve wedstrijd en hebt je oordeel al klaar.
Wat zeg ik, je schreef al eerder dat alle Afrikaanse (vage) landen b-landen zijn... behalve als ze bij ons in de poule zitten natuurlijk, dan zitten zijn ze plotsklaps een sterk team.
Wacht nou eerst maar eens af. Tot nu geef ik Nederland een gerede kans om door te komen, en moet Oekraïne hopen.
Ik had Ecuador toch minder ingeschat dan Polen, Australië minder dan Japan en van de Fransen had ik ook meer verwacht na het desastreuse 2002.
Maar wat mij betreft heb je wel genoeg gezegd. Graag zelfs.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Ik ben juist extra benieuwd naar de Afrikaanse landen. Altijd benieuwd of er toch ergens een topspeler rondloopt of dat ze voor een grote verassing gaan zorgen.
Zij hebben net zoveel recht om mee te doen als alle andere landen. En deze wedstrijden vind ik eerlijk gezegd net zo leuk om te kijken. Ik baal er dan ook van dat ik nu moet werken, anders ging ik deze zeker kijken nu.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Het is geen vrije loting geweest he! Kijk maar eens na hoe Servie in de poule van NL gezet is!
Ecuador minder dan Polen? Ze zijn 3e geworden in de Zuid-Amerikaanse poule! Australie en Japan zijn beide B-landen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Het is geen vrije loting geweest he! Kijk maar eens na hoe Servie in de poule van NL gezet is!
Ecuador minder dan Polen? Ze zijn 3e geworden in de Zuid-Amerikaanse poule! Australie en Japan zijn beide B-landen.
Ik merk dat jij enkel reageert op gedeeltes waar je een antwoord op hebt. De rest laat je wijselijk buiten discussie. Zo hoef je nooit toe te geven dat je uitgeluld bent.
Daar doe ik niet aan mee. Veel plezier nog met het WK, Damon.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik merk dat jij enkel reageert op gedeeltes waar je een antwoord op hebt. De rest laat je wijselijk buiten discussie. Zo hoef je nooit toe te geven dat je uitgeluld bent.
Daar doe ik niet aan mee. Veel plezier nog met het WK, Damon.
en je kan me nog zoveel pelzier wensen met het WK, maar dat zal ik niet hebben tot de jouw zo geliefde B-landen terugvliegen naar hun land.
Jij bent er alleen op uit dat ik toegeef dat ik uitgeluld bent blijkbaar...
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
en je kan me nog zoveel pelzier wensen met het WK, maar dat zal ik niet hebben tot de jouw zo geliefde B-landen terugvliegen naar hun land.
Jij reageert alleen op waar je het niet mee eens bent, en niet om AL mijn argumenten onderuit te halen?
Je praat jezelf tegen. Als je een argument van mij onderuit wilt halen, dan BEN je het er niet mee eens.
Hoe zit het, is Ivoorkust een sterk land, of een vaag Afrikaans B-land?
Ach, laat ook maar.... er begint een belangrijke pot. De winnaar van dit duel heeft aan gelijk aan Oekraïne waarschijnlijk genoeg voor plaatsing voor de achtste finale.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Even onnutige informatie, maar toch:
Van de 7 (!) Mohammeds bij Saudi-Arabië staat er maar eentje in de basis 
Maar dat scheelt misschien wel communicatieproblemen..:P
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Jij bent er alleen op uit dat ik toegeef dat ik uitgeluld bent blijkbaar...
2 tips: de powerknop én stoppen met zeuren 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Hoe zit het, is Ivoorkust een sterk land, of een vaag Afrikaans B-land?
Ach, laat ook maar....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien moet je tot die tijd een leuke turnvideo huren: hoop technische hoogstandjes met de bal en geen verdediging. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
De winnaar van dit duel heeft aan gelijk aan Oekraïne waarschijnlijk genoeg voor plaatsing voor de achtste finale.
en hopen dat Oekraine er niet 5 inschiet tegen hun
Misschien moet je tot die tijd een leuke turnvideo huren: hoop technische hoogstandjes met de bal en geen verdediging.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Damon, heb je ooit bij jezelf eens afgevraagd waarom ze het een WK, dus een WERELD kampioenschap noemen. Misschien omdat de beste ploegen uit elk continent mogen strijden om de fel begeerde beker?
Landen als Tunesie, Angola, Ghana horen er dus gewoon bij, anders kun je het onmogelijk een WK noemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
en niet zoals op het WK een aantal excuus-landen uit Afrika / Azie die niks voorstellen
Ach de leukste wedstrijd tot nog toe was Zweden - T&T met dank aan T&T. 
En mag ik je er ook op wijzen dat bij het vorige WK de so called B-Landen Zuid Korea en Turkije 3e en 4e zijn geworden. Dus ga nu maar even een turnvideootje halen of zet je beperkte vooroordelen opzij en geniet van de wedstrijd. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.