• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.134 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Naomi Watts schreef:

Huntelaar heeft een goed seizoen gehad maar past gewoon niet in de plannen van Van Basten. Een Kuyt brengt veel extra's. Vennegoor kan van niet kansen kansen maken. Die heben kwaliteiten die Huntelaartje niet heeft. Ze heben gewoon kwaliteiten die nuttiger zijn dan de kwaliteiten van Huntelaartje.

Ik meende echt dat jij een aantal pagina's terug nog een geheel tegengestelde mening had..

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk, van mij had Huntelaar best mee mogen gaan maar om er nu nog over door te blijven hameren. Van Basten is geen persoon die geen verstand van het spelletje heeft.

Ik snap zijn keuze voor Vennegoor beter en ja Ruud en Dirk zijn wel spelers waar je meer aan hebt.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

[quote]Kai schreef:

(quote)

Die was toen 34 en uitgeblust.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Van Basten had gewoon Bergkamp mee moeten nemen, die had immers interesse getoond. Zelfs nu in zijn nadagen vind ik het nog altijd kwalitatief de beste speler die Nederland heeft. Met Bergkamp erbij zou ik Nederland zelfs een piepklein kansje durven geven om de finale te halen.

Dennis de Onzichtbare? Die gaf in zijn laatste oranjeperiode al amper thuis.

Heel die discussie over Huntelaar en Lange Jan is zinloos. Ze komen allebij tekort op het hoogste niveau.

Hoe weet je dat van KJ? Scoorde notabene tegen Italiaanse toppers.

En wat betreft Sneider, ik zou persoonlijk zowizo Davids een betere keus vinden op zijn positie. Een pitbul heeft dit jonge onervaren elftal het meest nodig.

Wie weet gaat dat alsnog gebeuren.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Wouter schreef:

Dennis de Onzichtbare? Die gaf in zijn laatste oranjeperiode al amper thuis.

Het waren eerder andere spelers die te gemakzuchtig speelden. Bergkamp is niet iemand die de hele wedstrijd aan de bal is, hij is er gewoon op beslissende momenten met de magistrale akties.

stinissen (crew films & series)

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

Dit zijn de mensen van de WK_POULE

1. FC Het Knoerie Arthur 4-6-2006 0 (+0)

2. Speedy23 De Rop Luc 1-6-2006 0 (+0)

3. Equipo de Sueño Edo 2-6-2006 0 (+0)

4. timbo_ Fc Nistelrooi 31-5-2006 0 (+0)

5. Babberich United Jaap 3-6-2006 0 (+0)

6. moviefreak#1 Jeroen 2-6-2006 0 (+0)

7. Fox*River Jessica 2-6-2006 0 (+0)

8. kijkert'68 kijkert 1-6-2006 0 (+0)

9. Kosta Rica Kos 2-6-2006 0 (+0)

10. F.C. Derde Helft Mark 2-6-2006 0 (+0)

11. PartyMarty Martin Steenbergen 1-6-2006 0 (+0)

12. goodfella90 matthijs 1-6-2006 0 (+0)

13. Freud mdp 2-6-2006 0 (+0)

14. Mikoz Mike van der Hilst 31-5-2006 0 (+0)

15. St. Denis René Spekschoor 31-5-2006 0 (+0)

16. wolfmanrene rene wolf 5-6-2006 0 (+0)

17. AHWA Roel Besters 2-6-2006 0 (+0)

18. Stinissen stinissen 31-5-2006 0 (+0)

19. FC SSS SuperSideSwipe 1-6-2006 0 (+0)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Schaars en De Jong mee naar Duitsland

Uitgegeven: 6 juni 2006 10:49

Laatst gewijzigd: 6 juni 2006 11:26

AMSTERDAM - Stijn Schaars (AZ) en Nigel de Jong (HSV) sluiten zich dinsdag bij de selectie van het Nederlands elftal aan. Bondscoach Marco van Basten heeft "uit voorzorg" het duo toegevoegd aan zijn spelersgroep, die nu 25 man telt.

Oranje vertrekt dinsdagmiddag vanuit Amsterdam per vliegtuig naar Duitsland voor het komende wereldkampioenschap. Schaars meldt zich in het spelershotel in de hoofdstad waar de Nederlandse ploeg zich verzamelt. De Jong reist vanuit Hamburg door naar Hinterzarten, waar Oranje intrekt neemt in het Parkhotel Adler.

Bron: www.nu.nl

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Leuk dat Schaars ook mee gaat. Alleen nu is het nog wachten op Huntelaar!

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik denk dat we Huntelaar wel kunnen vergeten...

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Helaas wel...........

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Vond op het EK wel erg duidelijk te zien dat Huntelaar pas goed speelt als het team goed speelt. In de eerste wedstrijd maakte hij niets klaar, maar zodra Hofs met bruikbare passes begon te strooien en de verdediging geen eigen doelpunten maakte of buitenspelvallen verneukte begon het bij de Hunter ook te lopen.

Het lijkt me dan ook onzin om hem mee te nemen als iemand die in de laatste minuten iets kan forceren wanneer het niet goed gaat met NL. Dan zal hij namelijk net zo slecht spelen als de rest van Oranje. Vennegoor daarentegen kan wel forceren, en Kuijt is altijd wel nuttig op het veld, hoe slecht NL ook speelt.

Ik vind Huntelaar ook een topspits, maar Nistelrooij is gewoon eerste keus spits. En Huntelaar heeft niet de kwaliteiten die de andere wissels (Kuijt en Huntelaar) (nodig) hebben. Niks onkunde van Van Basten. Logica.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Schaars ? Had dan De Zeeuw opgeroepen ...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Het is bijna zover, 9 juni de eerste wedstrijden:

Duitsland - Costa Rica (voorspelling: 2-1)

Polen - Ecuador (voorspelling: 2-1)

Op papier mooie wedstrijden, ik kijk er naar uit.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik kijk er ook zeker naar uit , alhoewel dat natuurlijk de lelijkste groep is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

stinissen schreef:

Jammer dat er nog maar twee prijzen zijn.

- This Gun For Hire. (Stinissen)

- Below. (Speedy)

En hoe ze verdelen Henkie?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Echt belachelijk van die Schaars , roep nou GVD Huntelaar op , dan maar een spits meer en een mid/ved minder alsof dat wat uitmaakt , waarom heeft die man zo een bord voor zn kop !

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Phoenix schreef:

Vond op het EK wel erg duidelijk te zien dat Huntelaar pas goed speelt als het team goed speelt. In de eerste wedstrijd maakte hij niets klaar, maar zodra Hofs met bruikbare passes begon te strooien en de verdediging geen eigen doelpunten maakte of buitenspelvallen verneukte begon het bij de Hunter ook te lopen.

Het lijkt me dan ook onzin om hem mee te nemen als iemand die in de laatste minuten iets kan forceren wanneer het niet goed gaat met NL. Dan zal hij namelijk net zo slecht spelen als de rest van Oranje. Vennegoor daarentegen kan wel forceren, en Kuijt is altijd wel nuttig op het veld, hoe slecht NL ook speelt.

Ik vind Huntelaar ook een topspits, maar Nistelrooij is gewoon eerste keus spits. En Huntelaar heeft niet de kwaliteiten die de andere wissels (Kuijt en Huntelaar) (nodig) hebben. Niks onkunde van Van Basten. Logica.

Perfect verwoord. .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ja en Ajax speelde ook werelds tegen Roda toen Huntelaar de 1-1 maakte !

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

mikoz schreef:

Echt belachelijk van die Schaars , roep nou GVD Huntelaar op , dan maar een spits meer en een mid/ved minder alsof dat wat uitmaakt , waarom heeft die man zo een bord voor zn kop !

Je hebt maar liefst 4 (!!) linksbenige geblesseerde of niet fitte middenvelders. Hoe dom moet je zijn om dan geen linksbenige middenvelder op te roepen .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nog altijd 3 plekken over dan , hij verdiend gewoon een kans.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

over 2 jaar krijgt hij zijn kans. tijd genoeg

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geen tijd genoeg , een voetbalcarriere is kort.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Overdrijf niet zo man. Het is niet alsof we met Klaas WEL het WK zouden winnen hoor.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

In ieder geval meer kans dan ZONDER hem.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Je hebt maar liefst 4 (!!) linksbenige geblesseerde of niet fitte middenvelders. Hoe dom moet je zijn om dan geen linksbenige middenvelder op te roepen .

Haha. Mijn schoonbroer is een echte voetbalmaniak en die heeft net hetzelfde verteld! Op zo'n dingen let ik dus niet.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

@ mikoz: Ik betwijfel het, maar goed we zullen het nooit weten .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

In ieder geval meer kans dan ZONDER hem.

Je kan het gaan overdrijven. Ook steeds dat gezanik over dat hij niet meegaat (hij zelf kan er ook wat van). Van Basten heeft goed geselecteerd, ik zie nu ook in waar hij nou eigenlijk heen wou.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

stinissen schreef:

Welke is dat dan? Ik sta nu ingeschreven bij Continental WK League en www.wkvoorspellen.nl en bij beide sta ik in een poule van MovieMeter. Of is dit weer een andere? Dan mag dat wel even duidelijker aangegeven worden

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Haha. Mijn schoonbroer is een echte voetbalmaniak en die heeft net hetzelfde verteld! Op zo'n dingen let ik dus niet.

Ik let eerlijk gezecht ook niet echt op links of rechtsbenig , maar goed zoveel maakt dat niet uit , heb je 11 Cruijfs , dan neem je ze allemaal mee.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Art schreef:

(quote)

Welke is dat dan? Ik sta nu ingeschreven bij Continental WK League en www.wkvoorspellen.nl en bij beide sta ik in een poule van MovieMeter. Of is dit weer een andere? Dan mag dat wel even duidelijker aangegeven worden

Dat is wkvoorspellen.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.