- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je kunt overal wel conspiracies achter zien FK
.
Thanks Kos
We zullen zien of we gelijk krijgen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En maar mekkeren op die Klaas , ooh venegoor is veel beter , en wat doet hij nu op het EK ?
GG.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En maar mekkeren op die Klaas , ooh venegoor is veel beter , en wat doet hij nu op het EK ?
GG.
Er heeft hier nog niemand gezegd dat huntelaar te weinig scoort maar nogmaals jij en damon lezen helemaal niet jullie roepen maar wat.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar bewijst zich voor Oranje. Een conspiracy-theorie op voorhand, dat lijkt een Contradictio in Terminis.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Van Basten had gewoon Bergkamp mee moeten nemen, die had immers interesse getoond. Zelfs nu in zijn nadagen vind ik het nog altijd kwalitatief de beste speler die Nederland heeft. Met Bergkamp erbij zou ik Nederland zelfs een piepklein kansje durven geven om de finale te halen.
Heel die discussie over Huntelaar en Lange Jan is zinloos. Ze komen allebij tekort op het hoogste niveau.
En wat betreft Sneider, ik zou persoonlijk zowizo Davids een betere keus vinden op zijn positie. Een pitbul heeft dit jonge onervaren elftal het meest nodig.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Van Basten is DOM, hij had Cruijff mee moeten nemen !!!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Mwoa.. ik denk dat ze elke dag wel contact hebben en dat Cruijff ook behoorlijk wat beslissingen neemt voor Marco.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Er heeft hier nog niemand gezegd dat huntelaar te weinig scoort maar nogmaals jij en damon lezen helemaal niet jullie roepen maar wat.
Ik lees heel goed , maar waar het allemaal op neerkomt is wie het beste is , en voor een Spits , een Goalgetter is goals maken het belangrijkst.
I rest my case.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar is 1 van de beste spitsen in de wereld, klaar!
Hij scoort bijna altijd, dan heb ik liever zo'n spits dan iemand die lang is....ik zie ze al in Brazilië trillen van angst als Jan invalt 
Schandalig dat vBasten hem niet meeneemt.
Hij kan binnen een paar jaar uitgroeien tot 1 van de grootste spelers in het nederlandse voetbal (heden en verleden).
Als je na de finale van vandaag nog steeds zegt dat het goed is dat Vennegoor mee is ipv Huntelaar en alleen vanwege zijn lengte dan ben je je wel een HELE slechte voetbalkenner
topscorer van heel jong EK! in zijn 1tje
Huntelaar 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
In Oranje zit Huntelaar toch achter van Nistelrooy, heeft ook nogal weinig zin dan.
En je kunt met hem niks openbreken of forceren als ie op de bank zit want hij speelt precies hetzelfde als Ruud.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Als je na de finale van vandaag nog steeds zegt dat het goed is dat Vennegoor mee is ipv Huntelaar en alleen vanwege zijn lengte dan ben je je wel een HELE slechte voetbalkenner
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
van mij part gooit ie de nutteloze Jaliens eruit!
als Ruud geblesseerd raakt of minder speelt, heb je met de Hunter een uitstekende wissel
Kuijt zie ik niet als 2e spits wonderen verrichten
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat wil van Basten dus niet , hij houd vast aan zijn systeem met maar 3 spitsen , erg onkundig imo , als je nou alleen maar goede spitsen zou hebben , dan nog steeds allemaal verdedigers meenemen ? nee ik snap het echt niet.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Verdedigers zijn op zich best handig hoor
.
Maar ik ben sowieso voor een 2 spitsen-systeem dus dan hadden ze elkaar mooi kunnen aanvullen. Met een vleugelspitsensysteem lijkt het mij vrij nutteloos zoveel centrale spitsen mee te nemen.
En ik zou ook veel eerder Kuijt kiezen dan Huntelaar, veel completere speler.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
In Oranje zit Huntelaar toch achter van Nistelrooy, heeft ook nogal weinig zin dan.
En je kunt met hem niks openbreken of forceren als ie op de bank zit want hij speelt precies hetzelfde als Ruud.
Dat lijken ze allebei gewoon echt niet te begrijpen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik heb nooit gezegd dat Vennegoor meegaat alleen vanwege zijn lengte dus vraag me af waarom ik dat nu ineens wel zou gaan beweren. Maar dat Vennegoor mee is en Huntelaar niet daar sta ik nog steeds volledig achter ook na deze finale.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
wees blij dat wij 2 wereldspitsen hebben!
Denk je dat ze in Brazilië zeggen....ach we hebben Robinho en Adriano....waarom zouden we Ronaldo nou meenemen....toch zelfde type
je neemt je beste spelers mee, klaar
en Huntelaar is 1 van de beste, zo niet DE beste speler op dit moment van NL
en.....Kuyt is al maanden niet in topvorm
maar hij moet wel mee, als 2e rechtsbuiten
dus ik zeg: laat Jaliens vallen, toch 3e keus (en inzetbaar op maar 1 positie, rechtsback....en rechtspoten hebben we genoeg in de selectie) + dat ie al een hele tijd geblesseerd is + dat ik vindt dat ie totaal niet thuishoort in de NL selectie
En neem als 2e spits Huntelaar mee, en om jullie te plezieren Lange Jan, om als giraffe te spelen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
wees blij dat wij 2 wereldspitsen hebben!
Denk je dat ze in Brazilië zeggen....ach we hebben Robinho en Adriano....waarom zouden we Ronaldo nou meenemen....toch zelfde type
je neemt je beste spelers mee, klaar
en Huntelaar is 1 van de beste, zo niet DE beste speler op dit moment van NL
en.....Kuyt is al maanden niet in topvorm
maar hij moet wel mee, als 2e rechtsbuiten
dus ik zeg: laat Jaliens vallen, toch 3e keus (en inzetbaar op maar 1 positie, rechtsback....en rechtspoten hebben we genoeg in de selectie) + dat ie al een hele tijd geblesseerd is + dat ik vindt dat ie totaal niet thuishoort in de NL selectie
En neem als 2e spits Huntelaar mee, en om jullie te plezieren Lange Jan, om als giraffe te spelen

Mooi voorbeeld van Brazilie , die nemen ook een gros aan spitsen mee , omdat die nou eenmaal de beste van de wereld zijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daarom hebben ze ook jarenlang de topscorer van Europa Mario Jardel genegeerd...
Of giovanni Elber...
Alsof Brazilië nooit geen topscorers thuislaat. Notabene 4 jaar geleden werd Romario nog thuisgelaten!
En ik moet het nog zien hoever Brazilië het brengt met amper spelers die verdedigende capaciteiten hebben.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Inderdaad. En Brazilie speelt sowieso met twee centrumspitsen, wij met eentje, dus zij kunnen er nog 2 als invaller achter de hand houden, heeft voor ons geen zin.
Bovendien hebben ze naast Ronaldo en Adriano weinig spitsen mee hoor. Robinho, Kaka, Ronaldinho etc. spelen allemaal achter de spitsen of op het middenveld.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En ik moet het nog zien hoever Brazilië het brengt met amper spelers die verdedigende capaciteiten hebben.

------------
dat er uberhaupt een discussie over Huntelaar gevoerd moet worden
In Brazilië laten ze topsitsen thuis, omdat ze zelf meerdere topspitsen hebben in de selectie
wij laten Huntelaar thuis, voor Vennegoor en Kuyt
Heeft Brazilie een stormram die 2 meter is? neen
ze hebben alleen TOPspitsen voorin lopen
topscorendespitsen
wij nemen een 2e spits (Kuyt) mee, omdat ie als voordeel heeft dat ie ook rechtsvoor kan spelen
wij nemen een 3e spits (Vennegoor) mee, omdat ie ballen kan doorkoppen
Wij laten Huntelaar thuis, omdat hij 50+ goals in 1 seizoen maakt, maar niet ballen kan doorkoppen of rechtsvoor kan spelen.
Wat een gebrekkige spits is het toch he...

Maar ja, volgens nummero "14" hep ellluk nadeel zun voordeel:
Hunter kan nu lekker 1 maand rust nemen, en fris beginnen aan het nieuwe seizoen met Ajax! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En diep dat het zit.

Huntelaar heeft een goed seizoen gehad maar past gewoon niet in de plannen van Van Basten. Een Kuyt brengt veel extra's. Vennegoor kan van niet kansen kansen maken. Die heben kwaliteiten die Huntelaartje niet heeft. Ze heben gewoon kwaliteiten die nuttiger zijn dan de kwaliteiten van Huntelaartje.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Vennegoor kan van niet kansen kansen maken. Die heben kwaliteiten die Huntelaartje niet heeft.
maar Huntelaar maakt van niet kansen, goals
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee die heeft echt grote kansen nodig om goals te maken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar staat volgens de kenners bekend als 1 kans -> goal
en dan komt meneer Naomi (?) langs die beweert dat het niet zo is...
mijn NL voorin:
vPersie(Kuyt) - Ruud(Hunter) - Robben(Babel)
Kuyt kan dan evt. als 3e spits spelen
Babel kan ook rechtsvoor
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, we merken vanzelf wat voor geweldig toegevoegde waarde Vennegoor zal hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je leest nog steeds niet he? Jij zegt het al 1 kans -> goal. Dus scoort hij niet uit een niet-kans. Wat ik volgens jou lijk te beweren kan ik ook nergens terug vinden. Mocht je mijn posts wel lezen, probeer begrijpend lezen dan eens.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je leest nog steeds niet he? Jij zegt het al 1 kans -> goal. Dus scoort hij niet uit een niet-kans. Wat i kvolgens jou lijk te beweren kan ik ook nergens terug vinden. Mocht je mijn posts wel lezen, probeer begrijpend lezen dan eens.
ik ga in op wat jij zei:
Nee die heeft echt grote kansen nodig om goals te maken.
over begrijpend lezen gesproken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar zeg ik toch echt niet dat hij niet scoort uit kansen die hij krijgt hoor. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
weet je Naomi, jij valt mij steeds persoonlijk aan
ik doe er fout aan om hetzelfde terug te doen
ik laat het hierbij, en ga ook niet meer in op jou
Zie je zelf maar als winnaar van de discussie .
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.