- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Niet in het Nederlands Elftal.
Dan heb je weinig voetbal gekeken tijdens de kwalificaties.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Een pinchitter wordt dan ook vaak gebruikt daar waar de kansen niet worden gecreerd en daar is Vennegoor nu eenmaal van meer nut met zijn duelkracht dan Huntelaar.
en in een "pinchitting-situation" wil ik iemand erbij die scoort, niet iemand die 0x gescoord heeft in al zijn interlands
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
wat voor waarde heeft ie dan? alleen zijn lengte! Dat is wel heel karig
Vennegoor kan door zijn fysieke gesteldheid en kopkracht meer uitrichten bij lange hoge ballen mocht het nodig zijn dan Huntelaar. En nogmaals daarvoor hoef je niet te scoren. Zie het wk 98 toen kwam Van Hooydonk erin en kregen we kansen zonder dat hij die zelf kreeg. Een dergelijk iemand die kopsterk is en oorlog kan maken zorgt voor paniek en dat is Huntelaar niet.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar heeft meer dan 10 goals dit jaar gemaakt met zijn hoofd, verreweg heet meeste in de NL competitie
dus zelfs meer dan Lange Jan
en hij scoort
Vennegoor 11 goals
Huntelaar 33 goals
moet ik nog doorgaan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je leest niet goed, lees Timbo's berichtje nog eens. Daar is Vennegoor gewoon beter in dat Huntelaar.
Ook erg zielig dat Huntelaar er maar op door blijft rammen dat hij in het Nederlands elftal thuishoort. Erg storend
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
idd, goals maken daar hebben we van nisterlrooy voor.
vennegoor is stormram. Huntelaar is dat gewoon niet. Keuze prima verantwoord
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ook erg zielig dat Huntelaar er maar op door blijft rammen dat hij in het Nederlands elftal thuishoort. Erg storend
stoor jij je maar aan de 0 goals, en 0 prestaties van Jan in Oranje
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ja idd, alsof hij de grote man is bij u21 op dit moment. Flets figuur
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
als je dat al niet ziet, dan ben je weel heel erg grote fan van Vennegoor
Ja idd, alsof hij de grote man is bij u21 op dit moment. Flets figuur
topscorer OOIT van jong NL
topscorer in kwalificatie van ALLE landen
scoort 2x in jong EK, waarvan 1x magistraal
als dat een flets figuur is....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je blijft het maar over koppend scoren hebben, daar hebben we het ook niet over.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hunetlaar scoort veel meer met zijn hoofd en is een UITSTEKEND aanspeelpunt
Helemaal mee eens maar als je iets moet forceren en oorlog moet maken en de fysieke duels moet aangaan om in de laatste 10 minuten nog moet scoren kun je daar beter Vennegoor voor inbrengen. En om je eigen woorden te gebruiken. Als je dat al niet ziet ben je een erg groot fan van Huntelaar
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je blijft het maar over koppend scoren hebben, daar hebben we het ook niet over.
iemand die met zijn hoofd scoort op (met lange ballen)
iemand die scoort (punt)
iemand die ballen doorkopt
Jan kan alleen het laatste. Selecteer dan een reus van 2,5 meter.....die kan dat ook......
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Als je dat al niet ziet ben je een erg groot fan van Huntelaar
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Haal dat bord eens voor je hoofd weg en lees eens.
OP DIT MOMENT.
nou en dat hij topscorer allertijden is daar. Brugging heeft er 1 minder in liggen.
En Huntelaar is geen breekijzer Punt. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij veel met zijn hoofd kan scoren of een prima aanspeelpunt is. Van der Sar is ook een prima aanspeelpunt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Haal dat bord eens voor je hoofd weg en lees eens.
OP DIT MOMENT.
nou en dat hij topscorer allertijden is daar. Brugging heeft er 1 minder in liggen.
En Huntelaar is geen breekijzer Punt. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij veel met zijn hoofd kan scoren of een prima aanspeelpunt is. Van der Sar is ook een prima aanspeelpunt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
moet ik dit serieus nemen?
topscorer OOIT van jong NL
Heeft niks met zijn prestatie op jeugd ek te maken
topscorer in kwalificatie van ALLE landen
Heeft weer niks met jeugd ek te maken
scoort 2x in jong EK, waarvan 1x magistraal
als dat een flets figuur is
Huntelaar is inderdaad tot nu toe een flets figuur daar ja. En daar maakt een wereldgoal geen verschil aan. Je mag van een speler die kort tegen het grote oranje meer verwachten dan alleen die twee momenten want meevoetballend haalt hij nog 50 % van zijn ajax niveau.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Heeft weer niks met jeugd ek te maken
Huntelaar is inderdaad tot nu toe een flets figuur daar ja. En daar maakt een wereldgoal geen verschil aan. Je mag van een speler die kort tegen het grote oranje meer verwachten dan alleen die twee momenten want meevoetballend haalt hij nog 50 % van zijn ajax niveau.

Vennegoor had er natuurlijk veel meer gemaakt!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
je hebt helemaal gelijk. Schandalig gewoon dat iemand van zijn niveau niet 5 goals per wedstrijd maakt daar! 
Vennegoor had er natuurlijk veel meer gemaakt!
Lees jij eigenlijk wel wat mensen schrijven. Ik heb het over het meevoetballende gedeelte en jij begint over 5 scoren per wedstrijd vraag me af waarop je reageert.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Pff , irritant die mensen die voor elk '' plekje '' de man willen hebben staan die het best onder de beschrijvingen valt , Huntelaar is gewoon beter , die kan met Ruud dualeren , daar hebben we veel meer aan dan Venegoor die dan misschien een bal kan doorkoppen met zn 2 minuten speeltijd.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
jah mikoz, ik snap echt niet dat er mensen zijn die zo star zijn en zeggen dat er geen plaats voor hem is.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
je zal maar als Nederland zijnde, ene Kos als scheidsrechter hebben ...
een Bouaouzannetje......ach...niks bijzonders natuurlijk.... 
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik snap trouwens niet hoe jullie aan Hofs komen. Als ze een jong Oranje speler op gaan roepen vanwege blessures van Sneijder, v der vaart of Cocu zou dat eerder Schaars zijn lijkt me.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
wat ik vreemd vindt: vBasten zegt tegen de teleurgestelde spelers (de Davids/Opdam groep zeg maar) dat ze vooral door moeten blijven trainen.....
en dan zegt ie ineens vandaag: ik neem alleen iemand uit jong NL
lekker duidelijk....
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Zonet het het laatste kwartier van Brazilie - Nieuw-Zeeland(4-0) gezien, waarin er 2 goals vielen, van Kaka en Juninho. Zaten een paar leuke combinaties bij, en die goals(vooral dat sprintwerk van Kaka) waren best wel indrukwekkend. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Oke Vennegoor nog een "vage" blessure en Hoffs en Huntelaar komen na de finale bij de selectie.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Je kunt overal wel conspiracies achter zien FK
.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Gullit zegt net op Talpa dat ie 'gehoord' heeft dat de blessure van Sneijder lijkt mee te vallen (2-3 dagen rust)
en nu iedereen Jong Nederland - Jong Oekraine op Talpa kijken! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.