- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Je weet toch wel wie er kan komen als Sneijder echt geblesseerd is ? Dat zou wel eens Hofs kunnen worden

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je weet toch wel wie er kan komen als Sneijder echt geblesseerd is ? Dat zou wel eens Hofs kunnen worden
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Dat vind ik zo'n onzin. Als je niet geblesseerd wil raken moet je gewoon niet spelen. Je speelt gewoon een interland als speler van Nederland. Dan kun je verwachten dat een land als Australië er alles aan doet om een resultaat te behalen tegen de nummer 3 van de wereld !
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Dat zou beter zijn maar Van Basten zei dat hij een speler van Jong Oranje zou oproepen als er in de laatste week iemand moest afhaken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
...
de scheidsrechter had minimaal een 2e rode kaart moeten trekken. Dat vind ik veel voor een oefenmatch, maar ja, jullie zijn blijkbaar de "echte" mannen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals eerder gezegt, er was niet zoveel aan de hand. Je stelt je erg aan.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
je voelt je wel weer heel erg verheven he
kom nou eens met argumenten waarom het meeviel
maar Naomi, ik kuik uit naar onze clashes volgend seizoen!
Zullen er weer een hoop zijn denk ik.... 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Kijk nou dan toch eens gewoon naar de overtredingen. Cocu is bij een corner en daar gebeurde echt niets gemeens. Sneijder zijn blessure is maar 1 iemand zijn schuld en dat was sneijder zelf. Hij haalt vol door en mist de bal en raakt de man dat hij daar geblesseerd raakt kun je moeiljk een australier verwijten. Alleen bij van Bronckhorst kun je discussieren en daar kreeg de speler ook gewoon netjes rood. Zie je probleem dus echt niet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Prijzen.
- This Gun For Hire. (Stinissen)
- Below. (Speedy)
Het zijn opnieuw de 'oudste bokken' die de kar aan het trekken zijn.

Dat noemen ze nu 'een stok in het kippenhok gooien'. :evil
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doe mij maar Hoffs, Alles behalve Davids, wat vervelend persoon is dat, weet in no time de sfeer te verzieken vrees ik. Ik kan die kop met die zonnebril sowieso niet uitstaan.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Doe mij maar Hoffs, Alles behalve Davids, wat vervelend persoon is dat, weet in no time de sfeer te verzieken vrees ik. Ik kan die kop met die zonnebril sowieso niet uitstaan.
Zie je probleem dus echt niet.
maar ja, zij moesten natuurlijk hun gebrek in voetbalkwaliteit compenseren door zo te voetballen. Gelukkig overleven ze de poules niet
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom denk je dat Huntelaar niet meegaat? 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Waarom denk je dat Huntelaar niet meegaat?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
onkunde van vBasten
Als iemand een goede indruk heeft gemaakt de twee oefenwestrijden waarin die speelde is het Van Nistelrooy wel geweest dus een volledig logische en goede keuze
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Als iemand een goede indruk heeft gemaakt de twee oefenwestrijden waarin die speelde is het Van Nistelrooy wel geweest dus een volledig logische en goede keuze
dat zijn de regels volgens vBasten. wat voegt Lange Jan toe? met zijn 0 goals. Moet dat een goede pinchhitter voorstellen? Neem dan vHooijdonk mee....
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Helemaal mee eens.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Prijzen.
- Below. (Speedy)

Ha ha misschien trekken we nu ook nog een paar jongere over de streep
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Prijzen.
- Below. (Speedy)

He ik heb al DVD's cadeaus gedaan bij een ander spel
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
dat zijn de regels volgens vBasten. wat voegt Lange Jan toe? met zijn 0 goals. Moet dat een goede pinchhitter voorstellen? Neem dan vHooijdonk mee....
om het even.
heeft iig niks met het uitsluiten van huntelaar te maken die niks toevoegt met ruud en dirk erbij
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
wie zegt dat ie ipv Ruudje geselecteerd moet worden
Je hoeft niet te scoren of je waarde als pinchitter te hebben.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Goh , Kuyt daar hebben we wat aan !
heeft zich al lang bewezen, don't even go there
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
om het even.
heeft iig niks met het uitsluiten van huntelaar te maken die niks toevoegt met ruud en dirk erbij
Tijdens een moeilijke wedstrijd heb je een pinchhitter nodig, en laat Huntelaar nou iemand zijn die maar 1 kans nodig heeft...
maak jij maar de optelsom
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Is nog wel een klasse beter dan Huntelaar vind ik persoonlijk. Maar buiten dat heeft Huntelaar op zijn jeugd ek ook nog weinig laten zien hoor. Als hij daar nu zo fantastisch had gepresteerd maar hij valt daar nauwelijks op laat staan dat we hem in het echte oranje zo hard nodig hebben.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
heeft zich al lang bewezen, don't even go there
Niet in het Nederlands Elftal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lachwekkend statement. Kuyt geeft zich altijd 200%, stimuleert andere spelers, zo'n speler voegt altijd wat toe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
nodig, en laat Huntelaar nou iemand zijn die maar 1 kans nodig heeft...
maak jij maar de optelsom
Een pinchitter wordt dan ook vaak gebruikt daar waar de kansen niet worden gecreerd en daar is Vennegoor nu eenmaal van meer nut met zijn duelkracht dan Huntelaar.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Gevaarlijkste man van de kwalificatie, multifunctioneel
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je hoeft niet te scoren of je waarde als pinchitter te hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.