- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja en Ajax speelde ook werelds tegen Roda toen Huntelaar de 1-1 maakte !
Een momentopname tegen een Nederlandse middenmoter gebruiken om je gelijk te halen is nou niet bepaald overtuigend wanneer we het over een WK hebben.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Dat is wkvoorspellen.nl
Ik zie maar drie teams staan daar of doe ik iets verkeerd? 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Een momentopname tegen een Nederlandse middenmoter gebruiken om je gelijk te halen is nou niet bepaald overtuigend.
Een Pinchhitter heeft ook maar 1 momentopname nodig , overtuigen is overbodig.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Een Pinchhitter heeft ook maar 1 momentopname nodig , overtuigen is overbodig.
Als je het verschil tussen Roda en de tegenstanders op het WK niet eens ziet...
Dat mensen nog steeds denken dat Huntelaar met geweld een wedstrijd kan openbreken... Ik snap er niets van. Hij is het eindpunt van een geoliede aanvalsmachine, die NL normaal zou moeten zijn. Maar die heb je al in de vorm van van Nistelrooij. Feit blijft gewoon dat Huntelaar nog 2e keus is achter Nistelrooij. En het is onnodig om nog zo'n type mee te nemen in plaats van een pinchhitter en een spits die ook op andere posities goed uit de voeten kan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik snap niet dat een 3e verdediger belangrijker word gevonden dan een wereldspits die het misschien achter Ruud moet doen maar ook uitstekend is als Pinchhiter en 2e keus achter Ruud.
Bedenk dat bij dit feit , de kracht van NL uit de voorhoede komt.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Oké, maar dat is wat anders dan Huntelaar meenemen en Vennegoor of Kuijt thuislaten.
De verdediging bestaat nu eenmaal uit meer man en hebben meer kans op eventuele schorsingen. Logisch dat je daar meer mensen voor meeneemt.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Persoonlijk had ik nog het liefste gehad dat ze 1 keeper minder mee hadden genomen. 2 lijkt me genoeg voor 2 weekjes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland is er langer dan twee weekjes. Ze komen minimaal bij de laatste 4, mark my words.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Als er eentje geblesseerd raakt heb je geen keeper meer op de bank. Da's ook lekker voor het teamvertrouwen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is het niet verplicht drie keepers mee te nemen?
stinissen (crew films & series)
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Ik zie maar drie teams staan daar of doe ik iets verkeerd?
De leukste voetbalpoule | voetbalpool van Nederland! - Voorspellen - wkvoorspellen.nl
subleague
Moviemeter
wachtwoord film [/quote]
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Daar sta ik dus nu ook ingeschreven
Maar ik zie maar drie teams in de poule van MovieMeter of is dat normaal? Ik ben overigens het team Artmeister 
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Jammer dat er nog maar twee prijzen zijn. 
- This Gun For Hire. (Stinissen)
- Below. (Speedy)
En hoe ze verdelen Henkie?
Ik doe er nog een bij the naked chef 3 koken met jamie oliver
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Alles voor de winnaar of er moeten meer prijzen komen.
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Ik ben bang dat ik de poule ga winnen......... 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Blijven hopen Henk
.
Overigens koop ik nooit dvd's die ik niet wil dus ik ga echt geen dvd's weggeven. Ik wil best inleggen of zo, maar zeker geen dvd's wegdoen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Daar sta ik dus nu ook ingeschreven
Maar ik zie maar drie teams in de poule van MovieMeter of is dat normaal? Ik ben overigens het team Artmeister
ja dat had ik ook al. 1 van die teams was mikoz. Weekje geleden kon je nog wel alle teams gewoon zien
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De leukste voetbalpoule | voetbalpool van Nederland! - Voorspellen - wkvoorspellen.nl
subleague
Moviemeter
wachtwoord film
Ik heb alles ingevuld ( moet het wel nog even goed nakijken maar dat terzijde ) als ik op poule stand klik , zie ik ook maar 3 namen , ik met nog 2 onbekenden , bij voorkeur staat Eredivisie daar heb ik me idd eens voor aangemeld , waar kan ik alle deelnemers van MM voor het WK gedeelte zien ( link ? )
Verschrikkelijk onhandige site.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
idd en je hebt 40 punten.
Ik heb ook niet eredivisie aangeklikt ofzo. Dit is pas since 4 dagen ofzo. Aan het begin was alles nog koek en ei
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Daar kan ik dus niet komen , waar kan ik die Eredivisie veruilen voor het WK overzicht >?
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Is het niet verplicht drie keepers mee te nemen?
Lijkt me niet, misschien is dit wel de kans voor 'lange Jan' om zich nuttig te maken... 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
over 2 jaar krijgt hij zijn kans. tijd genoeg
Blij dat Van Gaal niet hetzelfde dacht en hij de (nog veel jongere) Kluivert inbracht in de finale van '95.
Huntelaar is jong, maar Babel is bijvoorbeeld drie jaar jonger. Maduro twee jaar jonger.
Huntelaar is ouder dan Robben en Sneijder en scheelt maar een paar maanden met Heitinga.
Verder heeft hij meer gescoord dan Kuijt en meer Champion's League-ervaring.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Je kan het gaan overdrijven. Ook steeds dat gezanik over dat hij niet meegaat (hij zelf kan er ook wat van).
Huh? What did I miss?
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Huntelaar is jong, maar Babel is bijvoorbeeld drie jaar jonger. Maduro twee jaar jonger.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik vind de keuze van Babel dan ook erg raar.
En de rest van die spelers zijn allemaal spelers op andere posities. (ook babel speelt op een andere positie, maar vind hem zowiezo een vreemde eend in de bijt)
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Hij is het eindpunt van een geoliede aanvalsmachine,
Huh? Het Ajax van afgelopen jaar een geoliede aanvalsmachine...?
Waarvan we nog maar moeten zien of hij weer in vorm komt. Liever een goed alternatief meegehad in plaats van een stormram [/quote]
Feit blijft gewoon dat Huntelaar nog 2e keus is achter Nistelrooij.
Prima. Meenemen, dus. Niet voor de derde en vierde keuze gaan.
En het is onnodig om nog zo'n type mee te nemen in plaats van een pinchhitter en een spits die ook op andere posities goed uit de voeten kan.
Kuijt is mee als rechtsbuiten, Babel als linksbuiten. Waarom die voetballende kont uit Eindhoven dan nog meemoet, is mij nog steeds een raadsel. Wat heeft die gozer dan gespresteerd wat zo indrukwekkend was?
Feit is dat de enige spits waarvan we zeker weten dat ie in vorm is, thuis blijft.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Huh? Het Ajax van afgelopen jaar een geoliede aanvalsmachine...?
Het Heerenveen van de eerste seizoenshelft vond ik erg effectief aanvallend spelen, wat ik ervan heb gezien. Na zijn transfer heeft Huntelaar het goed gedaan, omdat Ajax naarmate het seizoen naar zijn einde ging beter ging spelen.
Maar met die geoliede aanvalsmachine doelde ik meer op het streven van Oranje, en de wedstrijden van Jong Oranje waarin hij er in de eerste poulewedstrijden niets van bakte en pas later in het toernooi goed ging spelen omdat hij bruikbare ballen kreeg.
Och, je kunt ook zeggen dat Huntelaar al zoveel wedstrijden achter de rug heeft dat hij uitgeput is, terwijl Nistelrooij niet veel gespeeld heeft en Ferguson zijn waarde wil bewijzen. Zo kun je voor iedere speler wel voordelen bedenken, maar Marco heeft uiteindelijk voor van Nistelrooij gekozen.
Als wisselspeler zou je dan inderdaad Huntelaar kunnen meenemen, ware het niet dat je ook nog de beschikking hebt over een werkpaard die op meerdere plaatsen inzetbaar is en overal zijn steentje wilt bijdragen. In principe dan misschien mee als rechtsbuiten, maar het blijft een tweede keus die op 2 posities inzetbaar is.
Dan is er nog 1 plek in de aanval over (als je 6 mensen in totaal voorin wilt hebben, 3 basisspelers en 3 reserves) en aangezien van Basten een stormram wilt kiest hij voor Vennegoor, en niet voor Huntelaar.
Even voor de duidelijkheid, ik vind best dat Huntelaar mee had gemogen, maar ik kan me alleen niet vinden in de kritiek die men heeft op van Basten's selectiebeleid, vooral wanneer men ipv Vennegoor Huntelaar als pinchhitter mee wilt. Kwalitatief vind ik Huntelaar best wel in Oranje thuishoren, maar zolang Nistelrooij er nog rondloopt is er simpelweg geen plaats voor hem.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Vroeger, toen ik dagelijks voetbal volgde was ik redelijk goed (dus ik had veel geluk) in dit soort WK voorspel wedstrijden. Toch al 2 van de 3 x in de prijzen gevallen. 
Uiteraard ga ik bij MovieMeter ook voor de top3 klassering! 
Teamnaam = AFC Doom.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Je kan het gaan overdrijven. Ook steeds dat gezanik over dat hij niet meegaat (hij zelf kan er ook wat van). Van Basten heeft goed geselecteerd, ik zie nu ook in waar hij nou eigenlijk heen wou.
Tsja , dan zanik ik
ik vind het gewoon doodzonde dat we ons beste talent en superspits niet meenemen naar een WK het grootste voetbalevenement 1 keer in de vier jaar waar we niet eens altijd aan meedoen , niet meenemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.