• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.905 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.278 stemmen

Gmail

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb al genoeg aan 1 MB.

Kwestie van je Inbox af en toe schoonmaken.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik blijf het een idioot en hysterisch gedoe vinden.

Wat moet ik met 250 MB of 1000 MB E-mail gezeik ?

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1060 stemmen

Weet ik niet, maar ik bewaar er mijn huiswerk op. Daarnaast is de zoekfunctie handig, voor als je later nog iets terug wilt vinden. De lay-out is erg overzichtelijk en de snelheid is fantastisch.

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

niet als je met bijlages werkt dan heb je niet genoeg je kunt nu met hotmail ook mailtjes van 10mb sturen i.p.v. 1mb

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Beter te veel dan te weinig. Ga maar eens twee weken niet je mailbox openen. (voor sommige waarschijnlijk onvoorstelbaar) dan zit hij dik op de 100 -200 MB.

Jantje

• 3 berichten
  • 1 stemmen

ok, eea geregeld. thnx a lot.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Rujar schreef:

Beter te veel dan te weinig. Ga maar eens twee weken niet je mailbox openen. (voor sommige waarschijnlijk onvoorstelbaar) dan zit hij dik op de 100 -200 MB.

Als ik twee weken mijn mailbox niet open, staan er hooguit 4 nieuwe mailtjes in. Met dat achterlijk hoge MB-aantal neem ik aan dat het hier vooral om spam gaat ?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

nope iedereen stuurt elkaar allemaal filmpjes spelletjes, pps foto´s en allemaal ongein. Tja als 10 man zich daarmee bezig houdt gaat het hard.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Ik kan me ook niet voorstellen dat je zoveel ruimte nodig hebt voor je email's.

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Nou ik dus wel ik moest hem elke paar dagen helemaal backupen op mijn pc omdat veel dingen bewaard moeten blijven, ik gebruik hem ook erg veel voor school omdat ik een hekel aan diskette's heb die dingen gaan altijd stuk.

Usb-sticks werken niet bij ons op school onder novell en veel pc's hebben niet eens een usb poort dus vond ik een grote e-mailbox het makkelijkste.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik gebruik mijn Gmail vanaf juli vrij intensief en ik heb er nu 100MB in staan... Ook wat dingen voor studie die vrij veel ruimte in nemen.

Maar afgezien van de ruimte vind ik de manier waarop discussies gegroepeerd worden veel makkelijker dan hotmail/yahoo ed. Zo mail ik ook wel met groepjes mensen en als er dan in zo'n discussie 10 mailtjes verstuurd zijn, hoef ik maar 1 keer te klikken om alles te kunnen lezen, in plaats van elk afzonderlijk mailtje opnieuw et moeten openen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Als mensen via reply antwoorden is het echt gigantisch handig dat dat samen blijft. Maar als ze dat niet doen, wordt het wel een beetje een soep

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

ik heb een probleem met Gmail...

Ik kan geen mail binnen halen via outlook express 6.

Wie kent dit probleem!!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Rujar schreef:

ik heb een probleem met Gmail...

Ik kan geen mail binnen halen via outlook express 6.

Wie kent dit probleem!!

Het is heel belangrijk dat je poorten goed zijn ingesteld anders lukt het niet. Check even of je bij opties de volgende instellingen hebt staan, deze staan standaard volgens mij anders:

(afbeelding)

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha merkwaardig hij doet het!!!!

Ik zweer het dit had ik eerst ook.

Naja Hannibal iig zeer bedankt!!!!

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik heb nu plotseling 50 invites weg te geven

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

ik ook!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Yep ik ook. Kan ze aan de straatstenen nog niet kwijt . Wat een verschil met een half jaar geleden .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Iedereen heeft er 50 gekregen, ik vermoed dat ze hun service openbaar gaan maken en op deze manier extra reclame hopen te krijgen.

Marge

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan nu wel Gmail via Outlook Express 6 (2004) binnenhalen, maar al het e-mail verkeer van en naar mijn Gmail account vindt plaats via "Lokale mappen". Ik heb een paar vragen, hopelijk kan iemand mij helpen? Ik begrijp sommige dingen niet (helemaal).

1) Klopt het dat je geen apart Gmail account krijgt binnen Outlook? (net zoals bij Hotmail, waar het Hotmail logo'tje bij staat, een soort van vlinder - 4 kleuren)

2) Kan ik dit zo instellen dat voor Gmail een nieuw account komt zoals bij Hotmail het geval is?

3) Ik stuur een paar proefmailtjes van en naar mijn Gmail account. Vervolgens verwijder ik deze mails permanent uit "Lokale mappen --> Postvak IN". Hierna heb ik op mijn Gmail account ingelogd op het web. Hier zijn de mails nog wel op te zien. Hoe kan ik er voor zorgen dat (net zoals bij Hotmail) het Gmail account gesynchroniseerd wordt?

Alvast bedankt!

Marge

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Iemand nog interesse in Gmail? Ik heb nog 49 invites over. PM me maar even...

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ja, ik heb er ook nog 50 Jammer dat je tegenwoordig ook aan gmail zelf een invite kunt vragen, ik denk dat de markt een beetje oververzadigd is aan het raken.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Ik heb er nooit behoefte aan gehad, maar nu kan ik door omstandigheden best zo'n Gmailadres gebruiken. En aangezien iedereen zijn invites aan de straatstenen niet meer kwijt kan wil ik wel helpen op het aantal met een te verminderen. PM me maar.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

haha gaat nergens meer over... hij reset zichzelf elke dag weer op 50.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

En om het allemaal nóg gekker te maken is de maximale opslag van email vergroot naar ruim 2GB!!

(afbeelding)

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Het doel is dan ook infinity+1.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Gmail privacy page

Google covets your email address

Gmail is too creepy

Ik zou maar oppassen wat je met je Gmail-account doet en ook met wat je naar Gmail verstuurt. Google gooit niks weg, dus alle mailtjes worden bewaard, ook die van accounts die niet meer bestaan. En dit geldt ook voor mailtjes verstuurd naar een Gmail-adres, als je zelf niet eens Gmail hebt.

Mijn advies: pas erg op wat je naar Gmail-adressen stuurt, ik overweeg persoonlijk om ze volledig te boycotten.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Je hebt me uivertuigd Zavo, ik ga mijn email wijzigen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

gmail is echt voor pulp en onzin...!!

Hotmail was daar gewoon veel te klein voor...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

You are currently using 21 MB (1%) of your 2063 MB.

Haha lol, nu zijn we er nog verbaasd over, over 5 jaar stelt het niets meer voor .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.