- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Gmail
Gmail
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kan iemand me vertellen wat de maximale grootte is van e-mails die je verzendt via gmail (naar een ander gmail account)?
Maw, hoe groot kan het attachment zijn dat ik bij de e-mail voeg?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
10MB volgens mij
ja klopt!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik denk het ook, maar ben niet zeker. Mijn persoonlijk record is 9305 KB, en dat duurt trouwens al lang genoeg
.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Als je grotere bestanden wilt mailen, kun je dat ook via deze site.
Hier kun je tot 1 Gigabite mailen, maar de ontvanger moet natuurlijk wel zulke grote mails moeten kunnen ontvangen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen

Dat is handig, wist niet dat het bestond.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik heb net met succes een bestand van 16.1 MB verzonden met Gmail.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bedankt voor de tips!
Yousendit.com is echt een handige service. Het geuploade bestand blijft 7 dagen op een server staan. De ontvanger krijgt een e-mailtje met de link naar het bestand zodat deze 'm kan downloaden van de server.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Oh, dat is inderdaad handig, ik had het nog nooit gebruikt, maar op deze manier kun je hem dus altijd binnenhalen, ook al kan je e-mail niet zulke grote bestanden aan.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Yep, yousendit is erg handig, al werkte de server in het verleden niet zo heel goed, maar dat is volgens mij verholpen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Jammer dat de uploadsnelheid niet je van het is, bij gmail trouwens ook. Een bestand van 10 MB doe je al een tijdje over.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik zou graag een g-mail als e-mail hebben, maar heb daarvoor een invitatie nodig. Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen? Alvast bedankt
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Hier is er één. 
http://mail.google.com/mail/a-56ad61e9ef-f116bea790-0f93ae3e60
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb er ook nog 100 liggen, als iemand geinteresseerd is
.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Precies, ik heb er ook nog 100 te verdelen. Stuur mij een PM als je een invite wil hebben...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb er ook nog 100 liggen, als iemand geinteresseerd is
.
Wat kun je daar meer mee doen, of wat is de bedoeling daarvan? Ik heb er al van gehoord, maar ik als non-techneut begrijp er echt niet veel van.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
In het begin was gmail nog niet openbaar, maar waren er toch een aantal mensen die een testaccount kregen. Die mensen hadden dan de mogelijkheid om bekenden te inviteren en ze zo ook een account te geven. Slim gezien natuurlijk, want zo werd het heel hot om zo snel mogelijk een gmail-account te hebben, er is zelfs een tijdje een echte stormloop op internet geweest van mensen die vanalles aanboden om van iemand anders een uitnodiging los te peuteren. Maar goed, uiteindelijk had zowat iedereen wel zijn account en is de hype een beetje overgewaaid. Maar als ik me niet vergis is het zelfs nu niet mogelijk om zomaar een nieuw adres te nemen, je moet nog steeds een uitnodiging krijgen van iemand (of er een naar jezelf sturen natuurlijk). Maar dat is intussen geen probleem meer, want iedereen die al een adres heeft mag 100 uitnodigingen uitdelen, en die krijg je natuurlijk nooit allemaal kwijt. Te meer omdat ze dagelijks terug aangevuld worden
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zou het ook wel eens willen proberen. Als het niet teveel gevraagd is natuurlijk. 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Gmail is zo 2004, dit is 2005 maar liefst 30 gb ruimte http://www.30gigs.com/
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Naar beide 1 verzonden
Oh ja, bedankt nog. Ik had hier van nog iemand eentje ontvangen, maar die heeft mijn dochter aangeslagen. 
Karlein
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Doe mij ook maar 1 gmail!
Ik zoek me namelijk helemaal suf!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Geef me via pm een mailadres Karlein en ik zend je er eentje toe. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Kan iemand alsjeblieft zo'n invitation naar mij sturen? Het is een link toch? Mijn vader wil er namelijk heel graag 1 hebben.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Erg bedankt AHWA. Die ik via PM kreeg, zag ik eerder dus heb ik die naar mijn vader opgestuurd. Die van jou is waarschijnlijk dus non-aktief. Sorry sorry.
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
Sinds een aantal maanden is er een beta van Google Talk uit. Een heerlijk overzichtelijke Instant Messenger zonder al die MSN fratsen. Ik hoop dat Google Talk ook zo basic weet te blijven en dat m'n msn contacten ook overstappen. Als je een gmail account hebt en de client hebt gedownload kun je meteen beginnen zonder jezelf te registreren of iets te activeren.