• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Gmail

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Kan iemand mij misschien aan een Gmail invitation helpen? Ben inmiddels ook wel benieuwd.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Check je mail.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Thanks, maar die is al gebruikt zegt 'ie

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Dan is er iets mis gegaan, zal het nog eens proberen.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik heb nog 6 invites over, als het niet lukt, email dan even.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Krijg je dan ook een nieuw e-mail adres, of kun je je eigen behouden ?

Kun je het gewoon via Outlook gebruiken of is het een losstaande applicatie ?

Vragen.... vragen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die van kos doen het maar niet bij mij, krijg een melding dat de link al gebruikt is. Dus graag Phooze.

Het is idd een nieuw e-mailadres. Als het handig is wordt dat m'n rotzooi accountje (nu hotmail). Als het fantastisch is wordt dat m'n centrale e-mailaccount waar ik alles naar toe laat forwarden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Kun je het gewoon via Outlook gebruiken of is het een losstaande applicatie ?

Waarom zou je uberhaupt Outlook willen gebruiken Het is gewoon a la Hotmail een site. Maar de manier waarop je je e-mail kan sorteren, hoe het gepresenteerd wordt, hoe je kunt zoeken door je e-mail spreekt me wel aan.

Maar ja die invites kwamen tot nu maar niet bij me terecht Systeem is nog niet echt live, en Google heeft wat grappigs bedacht waardoor bestaande testers zo nu en dan nieuwe mensen mogen uitnodigen. Hierdoor is een "gmail invitation" een exclusief hebbedingetje geworden. Ook omdat je dan alvast mooi je gewenste adres kan reserveren

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

Die van kos doen het maar niet bij mij, krijg een melding dat de link al gebruikt is.

Meer mensen schijnen hier momenteel last van te hebben, zal dus wel een fout zijn bij Google.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Vervelend.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

Die van kos doen het maar niet bij mij, krijg een melding dat de link al gebruikt is. Dus graag Phooze.

Ok, verstuurd naar [email protected]

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bedankt, maar de links doen het niet. Las net ergens dat Google maar een beperkt aantal nieuwe inschrijvingen per dag accepteert, zal morgen dus opnieuw één van de links proberen. Bedankt in ieder geval

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Jordy schreef:

Kan iemand mij misschien aan een Gmail invitation helpen? Ben inmiddels ook wel benieuwd.

Ik ben ook wel geinteresseerd in Gmail. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om ook mij een Gmail ivitation toe te sturen? Alvast bedankt.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Meer mensen schijnen hier momenteel last van te hebben, zal dus wel een fout zijn bij Google.

Het begint meteen al

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Ik las dat Google echt alles leest en gebruikt als je de e-mail via hun laat lopen en dat je privacy echt nul is.

Weet iemand of dat inderdaad zo is, of hebben ze het afgezwakt?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

waarom zou je eigenlijk een online e-mail account willen?

Ik ben uiterst tevreden met m'n account van m'n ISP. Ik haal de mailtjes gewoon van de server af en zet ze op m'n harde schijf.

Ik snap de heisa niet

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

petey schreef:

Ik las dat Google echt alles leest en gebruikt als je de e-mail via hun laat lopen en dat je privacy echt nul is.

Ze hebben speciaal Nederlanders ingehuurd om alle Nederlandse emails na te lezen. Ze halen zelfs de spellingsfouten er uit voor je!

Nee joh, ze scannen de emails alleen op keywords voor het 'op maat' aanbieden van advertenties, dat is alles. Wat voor een voordeel heeft google aan het schenden van de privacy van hun gebruikers?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Hobbes schreef:

waarom zou je eigenlijk een online e-mail account willen?

Ik ben uiterst tevreden met m'n account van m'n ISP. Ik haal de mailtjes gewoon van de server af en zet ze op m'n harde schijf.

Ik snap de heisa niet

Het is een knap staaltje van internet technologie. Het werkt bijna net als een application op je hardeschijf, en het is overal te benaderen. Hotmail kan z'n biezen pakken als het niet snel iets aan de 'user experience' doet.

Ik gebruik gmail gewoon voor het minder belangrijke emailverkeer. Als 'spambox' hoef je het overigens niet te gebruiken. Er komt namelijk amper spam op binnen omdat het een centraal anti-spam systeem heeft waar iedere gmail gebruiker natuurlijk van profiteert.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Phooze schreef:

Ze hebben speciaal Nederlanders ingehuurd om alle Nederlandse emails na te lezen. Ze halen zelfs de spellingsfouten er uit voor je!

Dat meen je niet?? Hoe gaaf is dat? Ik ga voortaan mijn verslagen via mail aan mijzelf sturen. Scheelt mij heel veel tijd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

trouwens, I'm in...

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Hoe kom je precies aan zo'n invitation?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Om te versturen, of om te krijgen?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

[quote]Phooze schreef:

(quote)

Google niet, maar er zijn bedrijven en regeringen die een erectie krijgen bij de gedachte dat ze ongestraft alle mail kunnen doorsnuffelen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hoe zit dat eigenlijk met GMail, blijkbaar heeft iedereen hier al een adres of zo? En ik maar braaf wachten tot ik bericht krijg dat het openbaar wordt gemaakt... Info is altijd welkom!

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

Phooze schreef:

Om te versturen, of om te krijgen?

Om te krijgen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jassie schreef:

Om te krijgen

Slijmen bij mensen die ze te vergeven hebben.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik wilde ook wel eens in Gmail duiken. Als je nog invites hebt zou ik je dankbaar zijn als ik er één kon krijgen, Phooze.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Oh, het is al niet meer nodig.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik ben niet echt actief meer hier, dat zie je maar.... Anders had ik jouw er graag een geschonken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.