- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Gmail
Gmail
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Blijft Gmail eigelijk gratis?
De webmailvariant wel. Ze gaan als het goed is over een tijdje ook een gewone POP3-service aanbieden, het zou me niet verbazen als ze daarvoor een jaarlijkse vergoeding vragen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Een schitterend idee! Ik was juist aan het proberen of het doenbaar is om muziek naar jezelf te mailen zodat ik mijn huisdiscotheek naar mijn kot kan overbrengen, maar dit is wel iets handiger (ik wou een liedje proberen en ben gestopt omdat het echt té lang duurde) Ben benieuwd of het een beetje werkt (volgende week zal ik eens testen, nu heb ik te weinig tijd over om nog veel te doen)
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Iemand hier al bekend mee? Klinkt leuk.
Ik las het op Slashdot. Nog niet uitgeprobeerd, misschien binnenkort eens doen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jammer genoeg is het nog niet compatibel met Firefox. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Wat is een Gmail Invitation eigenlijk ?
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3291 stemmen
Een uitnodiging om Gmail te gebruiken. Een email adres, waar je 1gb ruimte krijgt.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
GMail heeft nu ook een persoonlijke rss feed!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Keyboard shortcuts in GMail!! Je moet wel ingelogd zijn om het te kunnen zien.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Kan ik een invitation van iemand krijgen? Ik wil 't ook wel proberen, als iemand er nog één over heeft...
Demis
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
moest je er nog eentje teveel hebben... ik zou het ook wel eens willen proberen 
Demis
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Net mijn mail gecheckt... bedankt Kos! I owe you one!
reizigertje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
he zo'n gmail zou 'k ook wel willen; is er nog eentje mogelijk ?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb nu geen uitnodigingen meer over, maar misschien dat er ooit nog wel een komt, dan zal ik hem aan jou geven 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Als je zelf net een nieuwe Gmail invitation heb gekregen (nogmaals bedankt Kos) heb je er zelf dan ook meteen wat weg te geven en zo ja, hoe kan ik dit dan doen?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Je moet er even op wachten. Eens in de zoveel tijd doet Google weer een ronde.
Ik heb er nog wel een paar, dus wie er een wil hebben gooit hier maar even een bericht neer. Reizigertje, mail komt eraan.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Bij mij komen ze helaas niet langs
. En ik heb al wat mensen een gmail account belooft.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Bij mij komen ze helaas niet langs
. En ik heb al wat mensen een gmail account belooft.
Je krijgt namelijk geen mailtje van hen of zo, maar in je Gmail-page staat er links onder 'labels' een linkje: 'Invite friends to Gmail'
Er zijn mensen die het niet zo snel hebben gezien, misschien jullie ook.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Nee, dat is helaas nergens te vinden bij mij
.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
blijf me verbazen dat mensen dit willen hebben, begin die gretigheid om daar bij te horen zelfs erg vies te vinden. Maar allah. Als jullie maar plezier hebben met vage email-adressen. Ik block sowieso elke user met vage email-adressen. (op mijn eigen site natuurlijk
)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Gratis een gig aan opslagruimte op een supersnelle server met een uitermate handige interface, daar zeg ik geen nee tegen. Dat jij zo achterdochtig bent moet je zelf weten maar ik maak er lekker gebruik van.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Nee, dat is helaas nergens te vinden bij mij
.
Bij mij ziet het er zo uit:
Invites bij het mail-overzicht

Invite onderaan elk afzonderlijk bericht

Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Gratis een gig aan opslagruimte op een supersnelle server met een uitermate handige interface, daar zeg ik geen nee tegen. Dat jij zo achterdochtig bent moet je zelf weten maar ik maak er lekker gebruik van.
Ik ben er tot dusver ook heel tevreden over. Wat ik wel graag als nieuwe feature zou willen zien, en daar zou ik best voor willen betalen, is dat je met een POP-verbinding al je Gmail-berichten naar Thunderbird kunt halen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen

. Blijkbaar krijgt niet iedereen ze dus. Maar sommige mensen krijgen er dus meer dan 5?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Dat is toch wel vreemd. Je hebt toch niet als mailadres '[email protected]'? 
Misschien moet je even naar de support-pagina gaan, daar kun je vragen wat er aan de hand is.
Maximum is volgens mij zes, tenzij ongebruikte invites bij de volgende zes van een nieuwe ronde worden bijgerekend.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dat is toch wel vreemd. Je hebt toch niet als mailadres '[email protected]'? 
Mmm, dat zal het zijn
.
Zal ik even doen!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Gmail invitations are available on a limited basis and are randomly distributed.
Valt er trouwens te lezen bij de help. Kan dus goed zjin dat ik ze nog ooit krijg. Of helemaal niet meer.
T.O.
-
- 2413 berichten
- 2790 stemmen
Nee, ik ken meer mensen die niet kunnen uitnodigen...
edit: wellicht ligt aan de naam van je adres