- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Turkije (was: Midnight Express/Ararat)
Turkije (was: Midnight Express/Ararat)
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
De genocide op de armeniërs is verzonnen.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
.................... 
Ga lekker Midnight Express kijken, jij!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Gelukkig maar dat deze tekst allemaal onzin is. Bedankt Diesel voor het rechtzetten van deze verdraaiing van de werkelijkheid.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Je klaagt bij Midnight Express over racisme jegens de Turken. Moet je vooral met dit soort gevaarlijke uitspraken komen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
De genocide op de armeniërs is verzonnen.
Tuurlijk, en de holocaust en de uitvinding van het schrift hebben ook nooit plaatsgevonden
.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Allemaal verzonnen.
Hoe weet je dat eigenlijk zo zeker?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Je klaagt bij Midnight Express over racisme jegens de Turken. Moet je vooral met dit soort gevaarlijke uitspraken komen...
De Turkse regering ontkent alles, dat is niet niks.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Hoe weet je dat eigenlijk zo zeker?
Ik voer liever geen discussie over politieke zaken op MM, het is een filmsite weet je wel.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
De Turkse regering ontkent alles, dat is niet niks.
mr. blonde kijkt naar de haai op zijn dvd hoes van finding nemo en denkt aan een woord; denial!
Gorro
-
- 701 berichten
- 11656 stemmen
Opvallend dat K_Republic 2 films een 0.5* gegeven heeft. Ararat en Midnight Express...
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
En jullie Turken laten je dus maar lekker indoctrineren...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ow, jij meent dus dat alle Turken oplichters zijn etc.?
Dat is wel de waarheid..?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Opvallend dat K_Republic 2 films een 0.5* gegeven heeft. Ararat en Midnight Express...
Zou best kunnen hoor.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
En jullie Turken laten je dus maar lekker indoctrineren...
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
ik word er een beetje sip van. diesel, jongen, je hoort, ziet en leest klaarblijkelijk alleen wat je wilt horen, zien en lezen..
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Veel Turken hebben in ieder geval weinig verstand van hun geschiedenis, met name van de periode rond 1915.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
als er een onderwerp is waar ze over zouden liegen is het dit wel....
Gorro
-
- 701 berichten
- 11656 stemmen
[..]
Een Turkse nationalist?
Zou best kunnen hoor.
Natuurlijk, maar dat vind ik geen argument om een film 0.5* te geven. Birth of a Nation is ook racistisch en ben het daar ook totaal niet mee eens, maar daar geef ik de film echt nog geen 0.5* voor.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Veel Turken hebben in ieder geval weinig verstand van hun geschiedenis, met name van de periode rond 1915.
De meeste Nederlanders weten bijvoorbeeld niet eens wie Piet Hein is, en een groot deel van de Amerikanen weet niet wie Lincoln is.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk, maar dat vind ik geen argument om een film 0.5* te geven. Birth of a Nation is ook racistisch en ben het daar ook totaal niet mee eens, maar daar geef ik de film echt nog geen 0.5* voor.
Zelf heb ik hoge verwachtingen van Ararat.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Goh, zelfs ik weet dat. Boeie 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
ik word er een beetje sip van. diesel, jongen, je hoort, ziet en leest klaarblijkelijk alleen wat je wilt horen, zien en lezen..
''If you can't beat them, join them''
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
De meeste Nederlanders weten bijvoorbeeld niet eens wie Piet Hein is, en een groot deel van de Amerikanen weet niet wie Lincoln is.
Geloof me, Piet Hein is bij de meeste Nederlanders wel bekend. En volgens mij moeten alle Amerikanen rijtjes met presidenten leren.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Goh, zelfs ik weet dat. Boeie 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Geloof me, Piet Hein is bij de meeste Nederlanders wel bekend. En volgens mij moeten alle Amerikanen rijtjes met presidenten leren.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
kom op zeg, zegt nogal wat over jouw klas...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.