• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.204 films
  • 12.223 series
  • 33.998 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.060 gebruikers
  • 9.374.845 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Jammer. En zo blijft Graf de enige met een Golden Slam.

Ik vind Djokovic niet sympathiek, dus prima zo. Had het liever bij Federer gezien, maar helaas. Die stond er niet.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Ja mijn bericht was ook na de 6-1 in set 1, maar Zverev heeft zich knap hersteld. Respect.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Eens, misschien dan maar alleen met vrouwenvoetbal, waar wel de beste spelers staan , verder.

Ja maar dan zou het wel leuk zijn dat we dan bij de vrouwen de 12 beste landen van de wereld in de competitie krijgen en de overige 4 plaatsen om ervoor te zorgen dat elk continent is vertegenwoordigd. Ik heb het wk voetbal voor vrouwen gevolgd en moet stellen dat Zambia en China veel betere landen zoals bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland uit het tornooi houden. Nieuw-Zeeland leek me ook maar pover.

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

De goat ligt eruit. Geveld door de hitte, aldus teletekst.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ook een interview met een sippe Sifan Hassan (die zich blijkbaar niet geweldig voelt) is een leuk interview!

Naar ik begrijp zijn de omstandigheden zwaar en zal het moeilijk worden om meerdere afstanden te doen.

IH88

• 9733 berichten
  • 3185 stemmen

Thom de Boer. Ik dacht, 'yes, eindelijk weer een Nederlands zwemtalent'. Is de man al 29. Dat schiet niet op natuurlijk. Wat heeft ie in godsnaam gedaan de afgelopen jaren?

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

Ik ga een wedstrijd vrouwenvoetbal kijken. Het eerste wat ik effectief zie deze os. Ik verwacht er weinig van, aangezien de dames dit oernooi veel tegendoelpunten slikken. Dan kun je veel scoren maar als het achterin niet lekker zit grijp je vrijwel altijd mis tegen goede tegenstanders. Maar ik me graag verrassen.

IH88

• 9733 berichten
  • 3185 stemmen

Lekker hoor Miedema. Mooi doelpunt (en schitterende aanname) ook. Volgens mij heeft mijn cluppie in Rotterdam nog een spits nodig .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Splinters schreef:

Ik ga een wedstrijd vrouwenvoetbal kijken. Het eerste wat ik effectief zie deze os. Ik verwacht er weinig van, aangezien de dames dit oernooi veel tegendoelpunten slikken. Dan kun je veel scoren maar als het achterin niet lekker zit grijp je vrijwel altijd mis tegen goede tegenstanders. Maar ik me graag verrassen.

Alsof Amerika lekker presteert en achterin de boel dicht kan houden. 1-1 nu. In evenwicht.

IH88

• 9733 berichten
  • 3185 stemmen

Nederland kan echt niet verdedigen. Dit gaat 2-6 worden ofzo.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Mag de voetbal hier wel besproken worden?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb die keeper echt dit toernooi nog geen bal zien pakken. Kans tegen = tegengoal.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb die keeper echt dit toernooi nog geen bal zien pakken. Kans tegen = tegengoal.

Dat valt in het algemeen het meest op bij het vrouwenvoetbal vind ik. Keepers die zich zelden durven gooien of volledig strekken. Veel ballen die altijd nogal lullig binnenvliegen, zelfs hobbelen.

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

mjk87 schreef:

Het gaat met name mis bij mensen die in (1e) bierelftallen spelen. Zij nemen zichzelf en hun club nogal eens te serieus en dan gaat het mis ja.

Bij damesvoetbal speelt dat niet. Als dat al niet meer kan....

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

mjk87 schreef:

In principe niet maar dit stamt nog uit de tijd dat voetbal voor nogal verhitte discussies zorgde. Denk niet dat iemand hier aanstoot aan neemt dat er wordt over gesproken met de OS en als het over Nederland gaat. Ik zie hier toch geen voetbalsupporters van rivaliserende clubs ineens lijnrecht tegenover elkaar staan. Vrouwenvoetbal mag ook best wat aandacht krijgen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

Het gaat met name mis bij mensen die in (1e) bierelftallen spelen. Zij nemen zichzelf en hun club nogal eens te serieus en dan gaat het mis ja.

Bij damesvoetbal speelt dat niet. Als dat al niet meer kan....

Je bedoelt dan de supporters van (grote) clubelftallen. Daar kan ik inderdaad ook niet mee overweg. In F1 is het soms ook wel echt erg fanclub Max versus fanclub Lewis. Een aantal van die F1 kijkers kijken volgens mij niet meer uit liefde voor de sport eerder om de rivaal te zien verliezen.

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Je bedoelt dan de supporters van (grote) clubelftallen. Daar kan ik inderdaad ook niet mee overweg. In F1 is het soms ook wel echt erg fanclub Max versus fanclub Lewis. Een aantal van die F1 kijkers kijken volgens mij niet meer uit liefde voor de sport eerder om de rivaal te zien verliezen.

Dat klopt. En die mensen spelen zelf vaak in bierelftallen. Vaak zijn het prima gasten maar wat je op dat niveau soms op het veld ziet slaat werkelijk alles. Hoe hoger het niveau, hoe minder excessen. In de zaal spelen in algemene zin de meest sportieve mensen.

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

Strafschop. Uitgelezen kans voor de oranjedames.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Zo dom om de penalty niet door Miedema te laten nemen. Als je een spit hebt die zó in het toernooi zit... Ik appte het al voordat Martens 'm miste aan iemand.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Veel slechter kan je ze niet nemen zeg.

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

Drie doelpunten vs afgekeurd. Het zit niet tegen.

Edit 4 doelpunten. We moeten nu wel winnen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij heeft Amerika al een goal of 5 afgekeurd gehad haha.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Als je de hele tijd meters buitenspel staat is het ook niet moeilijk natuurlijk. Al was die laatste wel een gelukje, dat had je evengoed kunnen zien als een lompe verdedigende actie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

Zo dom om de penalty niet door Miedema te laten nemen. Als je een spit hebt die zó in het toernooi zit... Ik appte het al voordat Martens 'm miste aan iemand.

Snapte ik ook helemaal niks van. Dit Oranje is een matige keeper, bedroevende verdedigers, hardwerkende middenvelders, matige flankspelers en een fantastische Miedema. Laat die dan nemen.

mister blonde

• 12696 berichten
  • 5830 stemmen

Ja Miedema moet hem nemen ja ...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

Nu weten we waarom...

Splinters

• 2626 berichten
  • 1391 stemmen

Er is een wereldwonder nodig.

Edit.

Nee. Jammer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Echt bedroevend deze reeks. Schaam je.

Bedankt Martens, die misser kost je een medaille.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

En ik denken dat de Nederlandse mannen geen pingels kunnen nemen. Maar dit was een partij slecht zeg. Die paarse woke meid op het eind laat even zien hoe het wel moet.

mister blonde

• 12696 berichten
  • 5830 stemmen

Die meiden kunnen gewoon niet hard genoeg schieten. Ik schiet een stuk harder en ik ben een amateur lang niet goed genoeg ooit voor professioneel voetbal. Je zag aankomen dat die Amerikanen met meer power en om kunnen gaan met druk de penaltieserie gingen winnen. Qua voetbal zijn ze wel over hun hoogtepunt heen.

En Veenendaal had nog 100 penalties op rij niet gestopt hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.