- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Mooi voor Kimi? Ik heb zelden iemand zo hard door z’n eigen team genaaid zien worden...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wtf vrij saaie race voor de top 6 tot aan de safetycar en dan ineens een meesterzet van RBR om naar soft te gaan.
Eigenlijk vind ik dit lekker eigen schuld dikke bult voor het rode team. Ferrari doet zo zijn best om Kimi te offeren om de punten van Vettel te maximaliseren. Kimi word toch nog 3de en Vettel 8ste, net goed.
En Max kreeg een vele te lichte penalty voor dat stupide rijgedrag. Met wat meer geduld had hij kunnen winnen en Ricciardo 2de.
Maar de zege is voor Dan the man
Wel leuk 3 verschillende teams op het podium.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mooi voor Kimi? Ik heb zelden iemand zo hard door z’n eigen team genaaid zien worden...
Ferrari doet die praktijken al sinds de Schumacher jaren.
nummer2
-
- 447 berichten
- 29 stemmen
Grootste verrassing van vandaag: Verstappen toont soort van zelfreflectie.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Grootste verrassing van vandaag: Verstappen toont soort van zelfreflectie.
Maakt het extra gênant dat die Olav Moll tijdens de race weigert 1 kritisch woordje aan 'Max' te wijden.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Inderdaad, maar bedoelde meer dat hij toch nog 2de is geworden. Toch knap als je door je team genaaid wordt
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Inderdaad, maar bedoelde meer dat hij toch nog 2de is geworden. Toch knap als je door je team genaaid wordt
.
3de 
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Excuus, 3de inderdaad. Dat krijg je met twee Finnen op het podium 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik vrees dat 3e voor hem hetzelfde voelt als 20e. Je wint of je wint niet, daar zit niets tussen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat is geen vrezen, dat is hopen, want sport draait om winnen. Ereplaatsen zijn leuk voor de supporters, niet voor de sporters.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Heerlijke Amstel Gold Race, een van de leukste in jaren. En die Valgren gaat uitgroeien tot een van de beste renners ter wereld.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Valgren hoor je over twee jaar nooit meer iets van. Misschien nog een etappe in de ronde van Duitsland of zo, maar niet serieus meer. Typisch zo'n renner die tevreden is met een prijsje en daarna gaat luieren. Een echte Astana pro team renner.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Daar wil ik wel een weddenschapje over aangaan. Vind 'm juist heel gretig. Iemand ook met een typische groeicurve voor een klassiekerrenner die over een jaar of vier op zijn top terecht komt.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Tuurlijk, die Valgren rijdt al een paar jaar goed maar het zat nooit echt mee, tot nu. Enorme klasbak.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Heerlijke Amstel Gold Race, een van de leukste in jaren. En die Valgren gaat uitgroeien tot een van de beste renners ter wereld.
Vind het een beetje lastig om op zoiets te wedden, want zo'n weddenschap zou jaren kunnen duren. Maar ik heb natuurlijk helemaal niets tegen Valgren, dus hoop ik voor hem dat ik ongelijk heb. Al gaat dat dan weer ten koste van andere renners, waar ik ook niets op tegen heb.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Andere renners zagen jaren geleden al het enorme talent van Valgren. Beetje hetzelfde als bij Lutsenko. Om verschillende redenen is het er nog maar beperkt uitgekomen.
david bohm
-
- 3074 berichten
- 3439 stemmen
In het Jaarspel heb ik z'n broer gekozen maar die bakt er weinig van. Sowieso valt Sunweb mij tot dusver tegen.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Max kan dan al wel mooie resultaten geboekt hebben, waaronder 3 GP overwinningen, maar hij is natuurlijk nog maar 20 jaar. Die gaat de komende jaren echt nog wel verstandiger rijden, nu is hij gewoon nog te vaak een onbesuisde jongeling met wat last van overmoed. Komt allemaal echt wel goed.
Nu ik dit schrijf besef ik opeens weer hoe bizar jong hij eigenlijk nog steeds is voor de F1.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Andere renners zagen jaren geleden al het enorme talent van Valgren. Beetje hetzelfde als bij Lutsenko. Om verschillende redenen is het er nog maar beperkt uitgekomen.
Van Lutsenko had ik dit jaar precies verwacht wat Valgren wel gelukt is.
Over talenten gesproken, ik ben benieuwd wat Gaudu morgen kan. Vorig jaar al negende als 20-jarige.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Max kan dan al wel mooie resultaten geboekt hebben, waaronder 3 GP overwinningen, maar hij is natuurlijk nog maar 20 jaar. Die gaat de komende jaren echt nog wel verstandiger rijden, nu is hij gewoon nog te vaak een onbesuisde jongeling met wat last van overmoed. Komt allemaal echt wel goed.
Nu ik dit schrijf besef ik opeens weer hoe bizar jong hij eigenlijk nog steeds is voor de F1.
Maar hij is wel vierdejaars. Dan horen de rookiefouten er al een tijdje uitgeslepen te zijn. Hij is heel vroeg begonnen, maar dat houdt niet in dat je je achter je leeftijd kunt blijven verstoppen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Maar hij is wel vierdejaars. Dan horen de rookiefouten er al een tijdje uitgeslepen te zijn. Hij is heel vroeg begonnen, maar dat houdt niet in dat je je achter je leeftijd kunt blijven verstoppen.
Heeft niets met verstoppen te maken. Je kunt wel op jonge leeftijd enorm getalenteerd zijn in autorijden, maar dat betekent nog niet dat je persoonlijke ontwikkeling niet dezelfde is als die van andere onbesuisde jongelingen.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Vraag is wel of hij die tijd krijgt. Formule 1 is geen voetbal, waarbij een talent van 20 wat fouten mag maken. In de Formule 1 moet je gelijk presteren (zeker bij de beste teams), en anders staan er 20 andere rijders klaar die je stoeltje graag innemen. Of je nu 20 bent of 33, dat maakt niet uit in de Formule 1.
Max had er misschien verstandig aan gedaan om nog wat jaartjes bij Torro Rosso te rijden om ervaring op te doen, want als het nu fout gaat is zijn carrière in de Formule 1 gelijk klaar. Wie ontslagen wordt komt meestal niet meer terug in dit wereldje. En het verschil met volwassen rijders als Hamilton, Ricciardo en Vettel is wel heel groot op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Barneveld pakt bijna altijd wel wat tegen van Gerwen. Mooi hoor 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Vraag is wel of hij die tijd krijgt. Formule 1 is geen voetbal, waarbij een talent van 20 wat fouten mag maken. In de Formule 1 moet je gelijk presteren (zeker bij de beste teams), en anders staan er 20 andere rijders klaar die je stoeltje graag innemen. Of je nu 20 bent of 33, dat maakt niet uit in de Formule 1.
Met dat in het achterhoofd moet je zo'n opmerking zeker niet met een korreltje zout nemen: Horner ziet 'complete' Ricciardo als rolmodel voor Verstappen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Zo met je teamgenoot worden vergeleken door je eigen teambaas is niet heel tof.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Met dat in het achterhoofd moet je zo'n opmerking zeker niet met een korreltje zout nemen: Horner ziet 'complete' Ricciardo als rolmodel voor Verstappen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Zo met je teamgenoot worden vergeleken door je eigen teambaas is niet heel tof.
Hoezo? valt geen speld tussen te krijgen lijkt me.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Je begrijpt me verkeerd, ik ben het volledig met Horner eens. Ik bedoel dat dit voor Max’ carrière niet best is. Maar wat mij betreft is die liever vandaag dan morgen voorbij.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Maar wat mij betreft is die liever vandaag dan morgen voorbij.
Huh?
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Komt heus wel goed met Verstappen, die gaat nog wel een aantal races winnen, daar twijfel ik niet over. Er zijn ook nog maar drie races gereden, dus die mineur snap ik niet zo, alles is nog mogelijk.
In het motorracen ging de wereldkampioen Marquez twee weken geleden ernstig in de fout door Rossi van de baan te rijden, zulke dingen gebeuren, zelfs een wereldkampioen moet nog leren.
MotoGP is trouwens wel een stuk leuker dan de F1. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.