- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik dacht dat je de zevende set met twee legs verschil moest winnen. Zit ik in spanning, want Dirk kan de winnende leg gooien, gaat hij al dansen en springen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Gelul natuurlijk, op kitscherige wijze opgeschreven.
Tijdens haar relatie met KV (2017 - begin dit jaar) is haar carrière juist stevig op de rails gezet, middels verschillende Europese en Wereldkampioenschappen.
Je moet KV niet de eer gunnen in staat te zijn tot het vernaggelen van de carrière van anderen. Die kwaliteit was bij hem beperkt tot zijn eigen carrière.
Je onderschat hier echt hopeloos de destructieve werking van KV. Jutta 'Utah' was bij de jeugd al wereldkampioen (allround nog wel!), een supertalent. Slechts door omgang met de hellevorst van Alkmaar heeft zij dit niet kunnen omzetten in een gouden medalje op de Olympics, wat ik je brom. Buiten het feit dat haar voorkomen deze week honderd maal sympathieker was dan toen ze nog aan de leiband liep van Koen het Kwaad.
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Mahut en Isner gingen indertijd bij tennis wel nagenoeg eeuwig door, maar ik geloof dat daar de regels inmiddels ook aangepast zijn.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Jammer van vd Voort. Luke Humphries wel een topper. Kans op twee geweldige kwartfinales. MvG tegen Cross en Humphries tegen M. Smith.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Ik herkende Humphries bijna niet meer terug (dit WK nog niet naar hem gekeken). Mager 'bekkie' heeft ie gekregen
.
Splinters
-
- 2627 berichten
- 1391 stemmen
Ik herkende Humphries bijna niet meer terug (dit WK nog niet naar hem gekeken). Mager 'bekkie' heeft ie gekregen
.
pics or it didn't happen.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
.
Klopt, maar had hij vorig jaar al. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Gerwen dendert door naar de WK titel. Wie kan hem stoppen? Ik denk alleen Price misschien.
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Van Gerwen dendert door naar de WK titel. Wie kan hem stoppen? Ik denk alleen Price misschien.
Het is een cliché, maar Van Gerwen is zelf zijn grootste tegenstander.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Price op weg naar uitschakeling, al heeft hij nog wel escapemogelijkheden.
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Zeldzaam pak rammel gekregen, die Iceman.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijk.
Ik vind Price een lul. Mooi voor hem. Knap van Clemens.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Krijg je straks wellicht nog Nederland - Duitsland in de finale. Zou ook wel tof zijn met die fans in de zaal.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Krijg je straks wellicht nog Nederland - Duitsland in de finale. Zou ook wel tof zijn met die fans in de zaal.
Zul je zien dat de Duitser in de laatste minuut nog wint...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
MvG maakt gehakt van Dobey. Alleen Smith kan eventueel nog wel de finale van hem winnen, maar hij is natuurlijk in normale doen over een paar dagen wereldkampioen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
’Ik weet niet of ik ooit nog meedoe aan het WK’
Price weet nog niet of hij in de toekomst nog op het WK wil spelen 
Wat een jankerd zeg. Ten eerste, gedraag je niet zo asociaal en vijandig, dan fluit het publiek je ook niet structureel uit en ten tweede, boeiend. Het publiek fluit. Speel gewoon je wedstrijd.
Splinters
-
- 2627 berichten
- 1391 stemmen
’Ik weet niet of ik ooit nog meedoe aan het WK’
Price weet nog niet of hij in de toekomst nog op het WK wil spelen 
Wat een jankerd zeg. Ten eerste, gedraag je niet zo asociaal en vijandig, dan fluit het publiek je ook niet structureel uit en ten tweede, boeiend. Het publiek fluit. Speel gewoon je wedstrijd.
Als je had opgeschreven dat barney zojuist deze tekst heeft uitgebraakt dan had ik het ook geloofd.
Splinters
-
- 2627 berichten
- 1391 stemmen
Allemaal leuk en aardig dat darts, maar met sport heeft het natuurlijk helemaal niets te maken. Daarom alvast even aandacht voor het tennis, wat een tenminste een echte sport is. We gaan nog minstens een jaar doorgeiten, djokovic is alvast aanwezig in australie:
Warm onthaal voor Djokovic bij eerste partij in Australië sinds uitzetting | Tennis | NU.nl
Komend jaar kan wel eens beslissend zijn als het gaat om wie als geit in de geschiedenisboeken verdwijnt, te weten nadal of djokovic. Ik vermoed persoonlijk dat djoko uiteindelijk met de geitstatus aan de haal gaat. Maar zoals vorig jaar is gebleken valt nadal ook niet bepaald uit te vlakken.
Ik verwacht in ieder geval een fascinerend tennisjaar. Game On.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je had opgeschreven dat barney zojuist deze tekst heeft uitgebraakt dan had ik het ook geloofd.
Het boeit me echt geen ene fuck wat jouw mening over wat dan ook is, dus quote me svp niet.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Dat publiek bij het darts is sowieso te kut voor woorden.
Splinters
-
- 2627 berichten
- 1391 stemmen
Het boeit me echt geen ene fuck wat jouw mening over wat dan ook is, dus quote me svp niet.
Dat zeg je wel, maar stiekem ben jij mijn grootste fan.
Maar vertel eens, zelf nog aan het sporten geweest of verbruik jij je calorieen alleen wanneer je opspringt bij een doelpunt?
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ik zag net toevallig een interview met die Van Gerwen. Je gaat me niet vertellen dat die knakker niet een paar chromosoompjes mist? Mijn god zeg haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zag net toevallig een interview met die Van Gerwen. Je gaat me niet vertellen dat die knakker niet een paar chromosoompjes mist? Mijn god zeg haha.
So? Kom je nu weer de fun van ons dartsfans verknallen door te doen of alles er kut aan is?
Zet Neymar voor een camera en je krijgt hetzelfde gevoel als je bij van Gerwen hebt.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Wat boeit mij het nou wat jij er wel of niet van vindt
♂️
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat boeit mij het nou wat jij er wel of niet van vindt
♂️
Achjee, kom je niet verder dan een opmerking van mij stelen? Zo ken ik je weer. Al vaker gezegd, je bent net een meeuw. Even langs fladderen, de boel onder kakken en weer weg.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Wtf.. een opmerking van jou stelen?? Waar heb je t over man haha.
Je vindt jezelf nogal belangrijk of niet?
.
Ik zal je uit de illusie helpen. Wat jij vindt dat ik wel of niet moet schrijven doet volstrekt niet terzake.
En ja. Dat dartswereldje is te treurig voor woorden. Maar als jij dat leuk vindt zal mij dat echt een rotzorg zijn hoor. Geniet er vooral van
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wtf.. een opmerking van jou stelen?? Waar heb je t over man haha.
Je vindt jezelf nogal belangrijk of niet?
.
Ik zal je uit de illusie helpen. Wat jij vindt dat ik wel of niet moet schrijven doet volstrekt niet terzake.
En ja. Dat dartswereldje is te treurig voor woorden. Maar als jij dat leuk vindt zal mij dat echt een rotzorg zijn hoor. Geniet er vooral van
Het zal vast toeval zijn dat je zo ongeveer letterlijk mijn bericht aan Splinters over hebt genomen, hoger op de pagina 
Zoals gezegd, je komt weer eens de fun verzieken. Het publiek is kut, van Gerwen is een downie. Nog even roepen dat het geen sport is en je hebt je jaarlijkse bagger over darts weer losgelaten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.