• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.800 acteurs
  • 199.140 gebruikers
  • 9.379.846 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

Dat zal Barneys Bakvis niet leuk vinden.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Zie nu pas dat Huybrechts van Wrigth heeft gewonnen. Echt superknap. Barney ach ja, ik vond Pryce in de eerste twee sets echt goed. Daarna had Van Barneveld wel kansen, maar op één leg na eigenlijk geen kans. Het geloof was er ook niet.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Uiteindelijk toch geen klapper deze pot tussen Barney en Price. Hij is gelijk teleurgesteld naar zijn hotel gevlucht, maar hij moet ook wel realistisch zijn. Barney gaat zin oude niveau nooit meer aantikken. Hooguit bij vlagen. Af en toe een pot. Daarnaast is het niveau steeds breder. Waar maak je dan nog zo druk om. Pak gewoon de momenten, die je krijgt. Zoals zo'n GSoD waar je ook gelukkig terecht ben gekomen.

Rock tegen Aspinall was de pot van gisteren. Heerlijke thriller. Dirk tegen Ross Smith word ook een lekkere pot verwacht ik en Schindler tegen Smith kan ook een leuke wedstrijd worden.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

IH88 schreef:

Zie nu pas dat Huybrechts van Wrigth heeft gewonnen. Echt superknap..

Echt knap inderdaad ja. Alhoewel Wright totaal niet de vorm had dit WK. Huybrechts speelde ook niet super.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

happie schreef:

(quote)

Echt knap inderdaad ja. Alhoewel Wright totaal niet de vorm had dit WK. Huybrechts speelde ook niet super.

Sowieso valt het niveau wel tegen tot nu toe. Van Gerwen is top, Smith haalt altijd wel zijn niveau en Josh Rock is een leuke verrassing. Maar voor de rest?

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Het Westen is sowieso interessant dit jaar. Staat allemaal heel dicht bij elkaar. Gewoon 7 of 8 teams die kans maken op de NBA finals, en dan heb ik Golden State, Minnesota en de Lakers nog niet meegerekend. Golden State is te wisselvallig.

Ja daar is geen uitgesproken topper nee in het westen. Denver en Phoenix zijn in de Play-offs ook ultieme chokers. Golden State is inderdaad wisselvallig. Thuis ijzersterk, maar on the road echt slecht. 3-16 daar.

In het Oosten zie ik ook wel 5 kandidaten. Bucks zijn altijd favoriet met Giannis, maar dan moet wel Middleton een keer fit blijven dit seizoen. Sowieso een probleem bij die ploeg. Boston is gewoon een sterke ploeg en Brooklyn lijkt op de rit te zijn. De 76ers en Cleveland zijn grote outsiders.

VInd Cleveland en vooral New Orleans wil leuke ploegen dit jaar. Mitchell is echt een baas met die jonge talenten bij Cleveland. Williamson vind ik echt een bijzonder speler bij New Orleans en een opgeleefde McCollum.

Dat gezegd hebbende Doncic weer met een historische pot. Een unieke triple double met 60 punten, 21 Rebounds en 10 assists. Sick.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Sowieso valt het niveau wel tegen tot nu toe. Van Gerwen is top, Smith haalt altijd wel zijn niveau en Josh Rock is een leuke verrassing. Maar voor de rest?

Cross speelde ijzersterk. Had ook de lastigste loting met Scott Williams van alle top 10 spelers. Had een goede Players Championship en speelde ook sterk tegen Smith op de GSoD.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Wright heeft veel privéproblemen met een vrij zieke vrouw. Denk dat hij de concentratie dit jaar niet had. Heeft niet veel gepresteerd in 2022.

Denk dat van Gerwen torenhoog favoriet is, gevolgd door Price. Die was gister wel slecht maar is natuurlijk wel de nr 1 van de ranking. Maar het niveau is wel zo hoog dat iedere topper er ook uit kan vliegen op een mindere dag.

Ik ben altijd benieuwd geweest hoe goed Taylor was geweest als hij in het tijdperk van Gerwen was begonnen. Denk wel dat er een serieus verschil is in niveau met nu en toen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

Uiteindelijk toch geen klapper deze pot tussen Barney en Price. Hij is gelijk teleurgesteld naar zijn hotel gevlucht, maar hij moet ook wel realistisch zijn. Barney gaat zin oude niveau nooit meer aantikken. Hooguit bij vlagen. Af en toe een pot. Daarnaast is het niveau steeds breder. Waar maak je dan nog zo druk om. Pak gewoon de momenten, die je krijgt. Zoals zo'n GSoD waar je ook gelukkig terecht ben gekomen.

Precies. Barney moet lekker genieten van deze jaren. Af en toe een stuntje, maar vaker niet. Zijn topjaren zijn voorbij, is helemaal niet erg. Heeft een mooie vriendin en weer lol in het leven, veel belangrijker.

Maar toch was gister heel teleurstellend. Hij miste zo enorm veel dubbels en was niet scherp. Terwijl hij best goede weken nu achter de rug heeft.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wright heeft veel privéproblemen met een vrij zieke vrouw. Denk dat hij de concentratie dit jaar niet had. Heeft niet veel gepresteerd in 2022.

Denk dat van Gerwen torenhoog favoriet is, gevolgd door Price. Die was gister wel slecht maar is natuurlijk wel de nr 1 van de ranking. Maar het niveau is wel zo hoog dat iedere topper er ook uit kan vliegen op een mindere dag.

Ik ben altijd benieuwd geweest hoe goed Taylor was geweest als hij in het tijdperk van Gerwen was begonnen. Denk wel dat er een serieus verschil is in niveau met nu en toen.

Veel verschillende winnaars ook bij de grootste toernooien. Van Gerwen, Price, M. Smith, R. Smith, Noppert, Cullen en Whitlock/Heta. Van Gerwen daar nog de meeste gewonnen. Euro en vloertoernooien ook veel verschillende winnaars.

Blijft een interessante discussie wat betreft Taylor. Hij haalde toen al regelmatig een absurd hoog niveau. Hij kon altijd nog net even een tandje hoger gooien dan de rest en hij was meedogenloos in finishes.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Ik denk dat ik maar nooit meer naar Noppert ga kijken. Hoor steeds hoe geweldig hij wel niet is op andere (kleinere) toernooien, maar steeds als ik kijk gooit hij als een drol. Ben bijna bang dat het aan mij ligt .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Ja deze valt tegen. Bizar ook gezien de eerste twee sets. Noppert is wel een wk choker. Op andere toernooien altijd goed tegen deze tegenstanders.

Anderson ook naar huis. Denk dat het klaar is met hem.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Welk een verrassing dat Jutta 'Utah' Leerdam ineens de pannen van het dak schaatst en lekker in haar velletje zit nu KV niet meer als een molensteen om haar elegante nekje hangt. Nu pas doet echt blijken hoezeer de slechte invloed van KV haar carrière bijna om zeep heeft geholpen voordat die goed en wel begonnen was.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

otherfool schreef:

Welk een verrassing dat Jutta 'Utah' Leerdam ineens de pannen van het dak schaatst en lekker in haar velletje zit nu KV niet meer als een molensteen om haar elegante nekje hangt. Nu pas doet echt blijken hoezeer de slechte invloed van KV haar carrière bijna om zeep heeft geholpen voordat die goed en wel begonnen was.

Gelul natuurlijk, op kitscherige wijze opgeschreven.

Tijdens haar relatie met KV (2017 - begin dit jaar) is haar carrière juist stevig op de rails gezet, middels verschillende Europese en Wereldkampioenschappen.

Je moet KV niet de eer gunnen in staat te zijn tot het vernaggelen van de carrière van anderen. Die kwaliteit was bij hem beperkt tot zijn eigen carrière.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een niet normaal hoog niveau haalt van Gerwen zeg. Suljovic gooit nog goed ook, maar gaat er toch hard aan vooralsnog.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Bah Suljovic. Sympathieke vent, maar verschrikkelijke stijl.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker potje zeg. Suljovic maakt het gewoon weer spannend.

Edit: Wat is die van Gerwen een Terminator zeg. Damn.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Echt genieten dit zeg. Suljovic speelt de wedstrijd van zijn leven. Maar ook dat is niet genoeg om MvG te verslaan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bi-zar!

Suljovic, echt niet normaal. 161 uitgooien om niet eruit te vliegen.

En Van Gerwen gokte en verloor.

We gaan weer door.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dit was echt fantastisch qua niveau en spanning. Een van de beste potten die ik zag.

Suljovic was nog dicht in de buurt van de 3-3, maar daar ging het dan mis.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Lekkere spannende pot toch hoor. Die Suljovic heeft wel enorme veerkracht.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Maar nu moet het toch over zijn.

Edit: ja dus.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Van Duijvenbode - Smith lijkt tot dusver wel het WK dubbels missen, haha.

Daarentegen vliegen de 180's om je oren.

Dirk wint!! Wat een geweldige partij was dit zeg.

MvG - Aubergenius dus.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Wat een briljant potje! Van Gerwen - Van Duijvenbode! En ook nog de Belgen tegen elkaar.

Ben benieuwd wat Van der Voort vanavond kan tegen Humphries.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Ik dacht dat je de zevende set met twee legs verschil moest winnen. Zit ik in spanning, want Dirk kan de winnende leg gooien, gaat hij al dansen en springen.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Poeh, dit is wel een sterke overwinning. Smith had een goede vorm.

Cross ook nog altijd goed. Laat voorlopig geen spaan heel van King.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

King ineens een bizar hoog niveau de vierde set. Classic King nu.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hou er niet van, 2 Nederlanders tegen elkaar. Heb ze liever los van elkaar om er voor te supporten.

Wel een mooie wedstrijd ja.

Slot van van Duijvenbode nog gezien vanmiddag. Echt geweldig.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hou er niet van, 2 Nederlanders tegen elkaar. Heb ze liever los van elkaar om er voor te supporten.

Wel een mooie wedstrijd ja.

Slot van van Duijvenbode nog gezien vanmiddag. Echt geweldig.

Dus als er twee in de halve finale zitten, dan hoop je dat er eentje verliest?

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

Ik zie dit jaar weinig van het rondreizende circus. De nos zendt af en toe wat hoogtepunten uit en ik zie dat op mijn beurt af en toe langskomen. Ik vond het met name opvallend dat price er als een echte darter uit begint te zien met spierballen die inmiddels zijn verworden tot veredelde gehaktballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.