• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.479 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.798 acteurs
  • 199.137 gebruikers
  • 9.379.484 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Als ik daar zin in heb zal ik dat zeker niet laten. En nu?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Wat een geweld zeg in die eerste set, ongekend.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nooit gedacht Koert Westerman nog eens te waarderen, maar 100 keer liever hij dan die vreselijk slechte vrouw die er ook geregeld zit. Die kan er vrij weinig van.

Ik ga wel uit van Smith - van Gerwen als finale.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Poeh Smith beestachtig de eerste twee sets.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Bullet Boy moet zichzelf toch meer gaan belonen want zo houdt hij Clemens in de wedstrijd.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nooit gedacht Koert Westerman nog eens te waarderen, maar 100 keer liever hij dan die vreselijk slechte vrouw die er ook geregeld zit. Die kan er vrij weinig van.

Ik ga wel uit van Smith - van Gerwen als finale.

Ik kan Koert altijd wel waarderen, inclusief z'n slechte grappen. Als presentator tenminste, niet als commentator.

Die vrouw is inderdaad niet te harden, heeft ook totaal geen chemie met die gasten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben bang dat ik heel laat mijn bed in kruip, dit is echt een geweldige wedstrijd en dan moet die van Van Gerwen nog beginnen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik kan Koert altijd wel waarderen, inclusief z'n slechte grappen. Als presentator tenminste, niet als commentator.

Die vrouw is inderdaad niet te harden, heeft ook totaal geen chemie met die gasten.

Ik heb nog trauma's van zijn zogenaamde grappige video's die hij destijds voor ESPN in sprak. Of zijn bijdrages aan VI. Brr. Maar toegeven, een beetje presenteren lukt hem nog wel.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Die 83 was briljant.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Smith gooit nu de beslissende beurten. Hopelijk snel 6-2 en klaar.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Even nagekeken, maar Smith heeft al 2x de WK finale bereikt, alleen beiden verloren. 2019 tegen MvG en vorig jaar tegen Wright.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Smith-MvG zou echt een droomfinale zijn

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Moet je per se cup C hebben om aan dit toernooi mee te doen?

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Na set 4 schroefde Smith zijn finishpercentage omhoog en wint hij alle sets daarna.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Fladder, fladder. Poep poep. Vlieg vlieg.

Graaf Machine

• 9807 berichten
  • 1421 stemmen

Smith imponeert wel hoor. Clemens werd vakkundig gesloopt.

Graaf Machine

• 9807 berichten
  • 1421 stemmen

kos schreef:

Dat publiek bij het darts is sowieso te kut voor woorden.

jij gedraagt je in dit topic exact hetzelfde als vervelend publiek bij een sportwedstrijd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben wel voor van Gerwen, maar ik gun Smith op zich wel los daarvan een wereldtitel. Sympathieke kerel, prima darter.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Klopt, en een prachtige snelle stijl van gooien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind die Belg echt een beetje gênant. Met zijn gekke dansjes net ook weer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Van Gerwen is echt zo enorm goed op momenten dat het echt moet. Draait de eerste set weer mooi om.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Zie dit zo maar 6-0 / 6-1 worden..

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

128.83 gemiddeld in set 3. briljant.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

SET 5 ook al zo'n gemiddelde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha die Belg gaat wel af als een gieter. Heel blij zijn met incidenteel eens ver te komen en dan keihard choken.

Dit was echt niks aan, maar MvG maakt het prima af.

Op naar een mooie finale.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Teleurstellende halve finale inderdaad. Hij gaat niet echt af als een gieter en choken ook niet. Hij had een prima gemiddelde. Zo hoog had hij dit toernooi nog niet.

Set 1 pakte hij zijn kansen wel. Set 4 heeft hij vooral gechoked. Voor de rest was hij behoorlijk kansloos. Clemens zat qua gemiddelde net zo hoog, maar je had het idee, dat hij meer kans had. MvG was scorend en in het finishen niet te houden. 108.28 is net buiten de top 10 hoogste gemiddelde ooit op een WK en 58% check outs is ook echt fantastisch.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

Teleurstellende halve finale inderdaad. Hij gaat niet echt af als een gieter en choken ook niet. Hij had een prima gemiddelde. Zo hoog had hij dit toernooi nog niet.

Set 1 pakte hij zijn kansen wel. Set 4 heeft hij vooral gechoked. Voor de rest was hij behoorlijk kansloos. Clemens zat qua gemiddelde net zo hoog, maar je had het idee, dat hij meer kans had. MvG was scorend en in het finishen niet te houden. 108.28 is net buiten de top 10 hoogste gemiddelde ooit op een WK en 58% check outs is ook echt fantastisch.

Haha, als 6-0 niet afgaan als een gieter is, weet ik het ook niet meer. Waarbij het tweede deel van de wedstrijd gewoon sneu was om naar te kijken. Hij heeft nauwelijks kansen gehad om van Gerwen te breken.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Donovan Mitchell nu weer met 71 (!) punten. Bizar seizoen dit, iedereen is opeens Kobe geworden.

Al zal het ook wel met de refereeing te maken hebben, zie je bij voetbal ook gebeuren.

Verdedigers durven niets meer omdat ze meteen kaart of penalty krijgen. Zo worden de records wel verbroken ja.

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

kos schreef:

gigantische kaakspieren volstaan naar verluidt ook.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha, als 6-0 niet afgaan als een gieter is, weet ik het ook niet meer. Waarbij het tweede deel van de wedstrijd gewoon sneu was om naar te kijken. Hij heeft nauwelijks kansen gehad om van Gerwen te breken.

6-0 in sets is niet per definitie afgaan nee. Hij had een prima gemiddelde, maar van Gerwen was echt buitengewoon goed. Het had hooguit 6-1 en met heel veel mazzel 6-2 kunnen worden, maar hij had echt boven zijn niveau moeten gooien om hier een beter resultaat te gooien.

De meeste hebben nauwelijks kans gehad om hem te breken. Hij gooide nog beter dan in zijn andere partijen. Williams en Dobey waren ook nagenoeg kansloos.

Dirk ook, die had alleen één set waarin hij beter gooide dan MvG en die pakt hij.

Suljovic had meer kans, maar afgezien van de laatste set zat hij ook boven de 100 gemiddeld en was 65% op zijn check outs. Zonder die laatste set lag dat ook hoger.

Smith zal ook veel beter moeten gooien om er iets van een wedstrijd van te maken. Zal ook veel beter moeten finishen, want anders gaat hij er ook hard van af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.