- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
IH88
-
- 9748 berichten
- 3187 stemmen
Zitten toch negen nationaliteiten bij de eerste negen in de uitslag. Hoezo geen internationale sport?
Ik heb het ijshockeytoernooi bij de vrouwen een beetje gevolgd. Daarbij vergeleken is het langebaanschaatsen een wereldsport
.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
We gaan die 20 medailles niet meer halen in ieder geval.
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Komen een aardig eind. Mogelijk 2 medailles bij vrouwen massastart. Bij de mannen verwacht ik niet veel, hoewel bergsma ook een medaille kan halen.
IH88
-
- 9748 berichten
- 3187 stemmen
Morgen Bergsma en Kramer op de massastart. Kijk nu al uit naar de interviews achteraf wat er allemaal is misgegaan. Genieten geblazen. Hoop dat Bert ze goed aanpakt. En dan vooral de bondscoach die het in zijn hoofd heeft gehaald om Kramer op dit onderdeel in te zetten. Wordt vuurwerk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Het is op zich ook wel knap dat je als Bond en bondscoach alleen maar slechte beslissingen kan nemen. Ik bedoel, zelfs als je iets op de gok doet vallen statistisch gezien beslissingen nog beter uit dan wat er nu gebeurt.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Komen een aardig eind. Mogelijk 2 medailles bij vrouwen massastart. Bij de mannen verwacht ik niet veel, hoewel bergsma ook een medaille kan halen.
Ja die twee bij de dames zitten er wel in, maar eentje zal al mooi zijn.
Bij de mannen verwacht ik niks. Bergsma heeft daar de hele jaar nog geen top 5 gereden. Alleen Albertus Hoolwerf heeft daar voor NL resultaat gehaald.
Rick18
-
- 232 berichten
- 5309 stemmen
Echt, wat weten sommige van die schaatssters trouwens hun optreden te verkloten met afgrijselijke muziek.)
Het lijkt bijna of het een hel is om kunstrijder te zijn zoveel depresieve muziek dat ik voorbij hoor komen
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Bij de massastart gok ik op Lollobrigida en Swings.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een drama voor Verbij. Wordt je laatste in plaats van eerste.
Kai reed het podium mooi even Verbij.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Ja, hij gaf er Du Breuil aan.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Dat waren twee spannende halve finales voor de onzen.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Hadden we niet beter twee verschillende renners kunnen meenemen. Iemand die aan het einde wel kan sprinten.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Wie dan?
Dit dames duo is echt top, wat een leukerds.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ja dat is wel een lastige met die aanwijsplekken. Misschien was Roest sowieso wel beter geweest dan Kramer, maar goed bij de mannen hoeven we ons sowieso geen illusies te hebben.
De vrouwen zijn wel dik favoriet voor een medaille. Als het meezit zelfs twee.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Nu even goed uitrusten, en dan straks weer schaatsen.
Zo erg is het allemaal niet.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Ja dat is wel een lastige met die aanwijsplekken. Misschien was Roest sowieso wel beter geweest dan Kramer, maar goed bij de mannen hoeven we ons sowieso geen illusies te hebben.
De vrouwen zijn wel dik favoriet voor een medaille. Als het meezit zelfs twee.
Kramer is de enige in het Nederlandse kamp met Olympische ervaring op dit onderdeel. Daar zal die bondscoach wel op geselecteerd hebben. Dit is toch allemaal moeilijk te regisseren.
Ik denk overigens dat Nuis of Krol ook wel mee had kunnen doen als sprinter. Die kunnen echt die 16 rondjes in het peloton meedraaien wel aan.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Mooi gedaan van Swings. Zeer verdiend. Was overduidelijk de sterkste in de rit.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Kramer natuurlijk zwaar teleurstellend. Twee halfslachtige pogingen en dan moe.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Kramer deed het volgens mij prima. Bergsma had niet het lef om met vier rondes te gaan hem door te trekken.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Daarom Kramer over the hill en Bergsma eigenlijk ook wel. Ik snap ook niet waarom die commentatoren Bergsma zus en Bergsma zo zeggen. Hij heeft dit jaar bar weinig gepresteerd.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Waarom probeerde ze het samen niet gewoon een keer.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Kramer deed het volgens mij prima. Bergsma had niet het lef om met vier rondes te gaan hem door te trekken.
Twee keer dertig meter pakken, dan omkijken en dan rechtop gaan staan. Dat is niks.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Weinig respect in de race vond ik voor dit fenomeen. Kreeg een paar stevige beuken van mensen die kansloos waren om iets te winnen.
Graaf Machine
-
- 9846 berichten
- 1426 stemmen
Respect tijdens de race? Kom op, bij dit soort massageschaats geef je af en toe een beuk. Dat kan niet anders. En of die beuk dan tegen Schouten of tegen Truus Traagijzer gegeven wordt doet er niet toe.
Oftewel: ze hebben zoveel respect voor Schouten, dat zij ook de verdiende beuken van haar collega's krijgt. Iedereen heeft daar namelijk recht op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.