- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Nou daar heeft ie hem. Met een geweldige 167 finish. 98 gemiddeld met 20% is een strak gemiddelde.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker potje. Smith terug naar 2-2 na 2-0 achter.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2200 stemmen
Ik heb het gevoel alsof Wright zichzelf uit de wedstrijd aan het praten is. Lijkt niet echt zichzelf vandaag. Smith wederom indrukwekkend en mentaal weer sterk. De dubbels gaan ook steeds beter. Als ik nu mijn geld zou moeten inzetten zal het op Smith zijn.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ga nu ook de tv maar aanzetten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het gevoel alsof Wright zichzelf uit de wedstrijd aan het praten is. Lijkt niet echt zichzelf vandaag. Smith wederom indrukwekkend en mentaal weer sterk. De dubbels gaan ook steeds beter. Als ik nu mijn geld zou moeten inzetten zal het op Smith zijn.
Ik vind juist dat Wright constant de bovenliggende is. Alleen faalt hij geregeld met uitgooien. Smith moet elke set in de achtervolging.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2200 stemmen
Ik vind juist dat Wright constant de bovenliggende is. Alleen faalt hij geregeld met uitgooien. Smith moet elke set in de achtervolging.
Hmm, gek. Ik vond juist dat vooral set 2 Smith beter was en die redde hij met 148 en 124. Uiteindelijk komt Smith goed weg in set 4 omdat Wright 2 pijlen mist op 46. 2-2 was dus terecht. Maar nu is het wel echt Smith die de klok luidt, daar zullen we het wel over eens zijn 
Zal het dan eindelijk lukken voor Bully Boy??
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, indrukwekkende comeback van Smith. Die is echt heel dominant nu. Hij moet gewoon nu dit WK winnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
5-5
Het is een lekkere en spannende pot zeg. Maar kwalitatief niet echt heel goed of memorabel. Maar prima zo. Hopelijk maken ze er 6-6 van en een allesbepalende set.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2200 stemmen
Beiden kunnen niet doordrukken. Denk ook dat we all the way gaan. Wellicht een decider? Jammer dat er dan niet gebulld wordt trouwens.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Het voorlopig allerlaatste potje darts op tv is in ieder geval een lang potje.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En dan is Wright weer richting de eindzege aan het gaan. Het ontloopt elkaar niks zoals Stephan al zegt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een geweldige eindsprint van Wright. Echt een gigant.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Prognose: Smith-Wright als finale en die laatste pakt een nieuwe wereldtitel. Die is gister ontsnapt, maar elke kampioen heeft wel zo'n moment in zijn WK.

stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2200 stemmen
Fenomenaal van Wright de laatste 10 legs, maar enorm sneu voor Smith. Had het echt verdiend.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Wright goed hoor. Zeggen dat iemand het verdient doet altijd de verliezer te kort, maar Wright verdiende de zege.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja eens, het is echt niet dat Wright de titel heeft gestolen. Dubbeltje had ook de andere kant op kunnen vallen, maar Wright is een hele waardige winnaar.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Die arme Smith, 't was 'm gegund. Wright natuurlijk wel ijzersterk op 't einde.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Michael Smith is een beetje het Nederlands Elftal van het darten. Klote hoor, maar ik weet ondertussen hoe het voelt.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Jammer voor Smith. Leuke en spannende partij wel. Wright was aan het einde ineens een stuk beter dan hem, nadat Smith in set 10 opeens wegzakte met 2-0 voor.
Wel verrassend, dat ze de PL line-up niet bekend hebben gemaakt. Dat is voor het eerst in de historie geloof ik. Naar het schijnt zijn de PDC en Sky sports het niet eens over de line up. Zou het dan zo zijn, dat de één Sherrock erin wil hebben en de andere niet. Kan me ook voorstellen dat Sky van Barneveld erin wil hebben, die hebben hem namelijk voorheen ook altijd een WC gegeven.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Tennisseizoen ook weer begonnen. Botic (won de eerste ronde al) en Griekspoor beide rechtstreeks geplaatst voor de ATP van Melbourne. Dat is ook lang geleden met NLse mannen. Benieuwd of ze zich kunnen handhaven de komende maanden. Zou leuk zijn.
Robin Haase verloor alweer in de eerste ronde van een challenger. Dus het afgelopen jaar trekt zich moeiteloos door. Schat in dat dit zijn laatste profseizoen word, als hij zo doorgaat.
De zoon van Richard Krajicek heeft zich voor het eerst voor een challenger toernooi geplaatst via de kwalificaties. Moest goed kijken, maar hij gebruikt kennelijk de achternaam van zijn moeder.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2200 stemmen
Jammer voor Smith. Leuke en spannende partij wel. Wright was aan het einde ineens een stuk beter dan hem, nadat Smith in set 10 opeens wegzakte met 2-0 voor.
Wel verrassend, dat ze de PL line-up niet bekend hebben gemaakt. Dat is voor het eerst in de historie geloof ik. Naar het schijnt zijn de PDC en Sky sports het niet eens over de line up. Zou het dan zo zijn, dat de één Sherrock erin wil hebben en de andere niet. Kan me ook voorstellen dat Sky van Barneveld erin wil hebben, die hebben hem namelijk voorheen ook altijd een WC gegeven.
Price, Wright, Van Gerwen en Wade omdat ze top-4 zijn.
Clayton en De Sousa als finalisten van 2021.
Cross als majorwinnaar.
Smith vanwege zijn 5e plek en de goede resultaten einde 2021.
Anderson krijgt ook steevast een uitnodiging.
Dat zijn 9 van de 10 spots. Sky Sports zal Sherrock willen vanwege commercieel belang, PDC waarschijnlijk Van den Bergh op basis van resultaat. Denk niet dat van Barneveld onderwerp van discussie is in deze
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Zolang die PL niet gewoon gevuld wordt door 10 namen die zich daar openlijk en op basis van heldere regels voor geplaatst hebben, maar van aanwijsplekken afhankelijk is, zal het nooit een werkelijk interessant toernooi worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Waarom? 90 procent is op basis van regels en Sky kiest graag nog een commercieel aantrekkelijke darter erbij die ook geen koekebakker is. Het is naast het WK veruit het leukste toernooi.
Wel wennen dat RTL geen darts meer heeft binnenkort. Da's qua gemak heel jammer, qua niveau wel prima. Ik vind die Marcel Maier en Koert Westerman echt tergend slecht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Price, Wright, Van Gerwen en Wade omdat ze top-4 zijn.
Clayton en De Sousa als finalisten van 2021.
Cross als majorwinnaar.
Smith vanwege zijn 5e plek en de goede resultaten einde 2021.
Anderson krijgt ook steevast een uitnodiging.
Dat zijn 9 van de 10 spots. Sky Sports zal Sherrock willen vanwege commercieel belang, PDC waarschijnlijk Van den Bergh op basis van resultaat. Denk niet dat van Barneveld onderwerp van discussie is in deze
Je zag het dit WK weer, Barney is waanzinnig populair in Engeland. Kan me goed inbeelden dat zijn naam ook valt. Maar het zal wel Sherrock worden, zij is de nieuwe hype.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Waarom? 90 procent is op basis van regels
Daarom. Je gaat de eredivisie ook niet vullen met 17 ploegen die zich geplaatst hebben en dan IJsselmeervogels of het Nederlands Dameselftal als achttiende toevoegen. Omdat het zo leuk voor de sponsor is.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Spannend man, die 11-stedentocht op de NOS.
Staat er op de website ook nog vermeld: "De finish wordt rond 12.19 verwacht."
Hahaha...
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Held !!
Ben zelf overigens gewoon lekker geboosterd, en die discussie wil ik ook verder niet opstarten, maar The Djoker flikt het gewoon:
Djokovic kan dankzij vrijstelling toch meedoen aan Australian Open
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Focking schandalig dat voor hem andere regels gelden, alleen omdat hij heel goed is. Zet gewoon die prik, malloot. En anders thuisblijven.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Daarom. Je gaat de eredivisie ook niet vullen met 17 ploegen die zich geplaatst hebben en dan IJsselmeervogels of het Nederlands Dameselftal als achttiende toevoegen. Omdat het zo leuk voor de sponsor is.
Waarom zou je in dit geval moeten vergelijken? Darts heeft ook regels, maar ze wijken af van andere sporten. Bij tennis heb je ook gewoon wildcards. Je zit net nota bene te jubelen dat Djokovic mee mag spelen, die volgens de regels niet aanwezig had kunnen zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.