- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kutweer bij Sparta-NEC zeg. Dat veld is echt onbespeelbaar, bal rol nauwelijks en het water knalt omhoog op dat veld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Het staat er een beetje onhandig maar bedoel in potentie en buiten Brazilië en Argentinië. Anders wel een flinke hyperbool ja
.
Colombia! 
Lekker veldje trouwens bij Sparta...
Dit is echt geen doen, de bal rolt niet op heel veel delen van het veld.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mooi man, we maken gewoon een kans! OK het lijkt niet eens op voetbal maarja dat doet de MML ook niet dus kniesoor die er op let. Omhaal Boukhari het hoogtepunt, hing een minuut in de lucht 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hoe kan die een minuut in de lucht hangen met die buik? 
Geen tweede helft dus. Gestaakt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Want op een normaal veld zijn jullie kansloos? 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Definitief gestaakt dus. Niet meer dan logisch.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Wanneer gaan ze dat inhalen dan? Morgen wordt het net zulk kloteweer. Als je al 50 minuten zwemt kunnen die laatste 40 er ook nog wel bij.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mooi man, we maken gewoon een kans! OK het lijkt niet eens op voetbal maarja dat doet de MML ook niet dus kniesoor die er op let. Omhaal Boukhari het hoogtepunt, hing een minuut in de lucht
Jouw ''we'' lijstje neemt Joenne achtige proporties aan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nu Sparta op weg is naar succes, is dat ook niet meer dan logisch.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ja boys terwijl jullie in de Achterhoekse en Limburgse negorij met de ranglijst en de budgetten in de hand je favoriete Nederlandse clubje uit probeerde te zoeken ging ik voor het immer sympathieke Sparta 'is de club van' Rotterdam met good old Michel Valke, Petertje Houtman en, mijn favoriet, Ron van der Berg om in de toekomst alle verwachte successen mee te maken.
He chose... poorly.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Verder doe je alsof ik 100 clubs support. Nee.
Maar noem ze dan maar even op welke dat allemaal zijn volgens jou.
Manchester City en Arsenal volg ik op de voet, Real Madrid nu veel minder aangezien Sport 1 is opgezegd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ach ja, pas echt karakterloos is als je jarenlang zelfverklaard 'fan' bent van Manchester United om dan zodra die een minder seizoen hebben snel te switchen naar nota bene de aartsvijand Liverpool die 'toevallig' net dan bovenaan staan. Ik hou van successupporteren hoor maar je kunt ook te ver gaan.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1678 stemmen
Ik hou van successupporteren hoor maar je kunt ook te ver gaan.
Lucaij
-
- 472 berichten
- 1861 stemmen
Vvv ook verloren. Jammer dat na bijna 100 jaar geen Limburgse club op het hoogste niveau speelt. Clubs met een mooie historie. Voordeel is dat er wel een aantal mooie derbys in de JL in het verschiet liggen.
Lucaij
-
- 472 berichten
- 1861 stemmen
Ik heb 't gewoon niet zo op Limburgers en die vreselijke Friezen.
Maar zo te zien heb ik hier een Limburger boos gemaakt.
Ik ben niet voor Roda dus ik voel me niet aangesproken met het scheldwoord moffen. Ik constateer alleen dat het normaal is om zo een dingen te roepen over bv Friezen of Limburgers. Maak daar Marrokanen of Joden van en je hebt de poppen aan het dansen. Ik denk dat trouwens dat het meer zegt over jou zelf dan Limburgers of Friezen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Daarnaast zijn Friesland en Limburg de enige provincies met een beetje karakter 
Uhm nee 
mjk87 (moderator films)
-
- 14533 berichten
- 4518 stemmen
Blatter gaat voor vijfde termijn als FIFA-voorzitter - voetbalzone.nl
Four more years! Four more years!
Al denk ik dat Platini tegenwoordig nog erger is dan seniele Joseph.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Jeugdopleiding Feyenoord opnieuw de beste van Nederland | Feyenoord nieuws | FR12.nl
5 jaar achter elkaar.
Nu de echte titel nog. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jeugdopleiding Feyenoord opnieuw de beste van Nederland | Feyenoord nieuws | FR12.nl
5 jaar achter elkaar.
Nu de echte titel nog.
Maar op een bankzitter van Norwich City na nog niets afgeleverd aan een noemenswaardige club. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Maar op een bankzitter van Norwich City na nog niets afgeleverd aan een noemenswaardige club.
Naja, Manchester City, Chelsea vind ik toch best redelijke clubs.
De komende jaren zie je ze overal in topcompetities spelen. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
5 jaar achter elkaar.
Nu de echte titel nog.
Deze Indonesiërs zullen het daar vast niet mee eens zijn. Geniale gozers hahaha
Wai zain Ajax wai zain de bestuh
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Schaars waarschijnlijk een half jaar uit de roulatie door de operatie die die heeft ondergaan.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ake en Rekik zal die wel bedoelen.
En Kongolo (Rodney). Daar verwacht ik wel wat van.
Het moet allemaal nog gaan gebeuren qua talenten van de laatste 5 jaar. Komende zomer zullen er vast een aantal in Engeland spelen (of eerst nog op de bank zitten).
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ake en Rekik zal die wel bedoelen.
Dat zijn vooralsnog geen geariveerde spelers en dat is juist de enige maatstaf voor een jeugdopleiding.
Ake heeft overigens net zolang bij ADO als bij Feyenoord gevoetbald.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verder doe je alsof ik 100 clubs support. Nee.
Maar noem ze dan maar even op welke dat allemaal zijn volgens jou.
Manchester City en Arsenal volg ik op de voet, Real Madrid nu veel minder aangezien Sport 1 is opgezegd.
City, Arsenal, PSV, Real, Roma, Bayern, PSG, Dynamo Kiev, Porto, Sparta Praag, Kopenhagen, Malmo, Ludogortetz, Spartak Moskou, FC Skopje, Dynamo Tbilisi (niet te verwarren met Viteski), Fehrencvaros, Rosenborg, Maccabi Haifa, Celtic, Los Angeles Galaxy, Ajax Cape Town, Nacional en ik dacht ook FC Sydney 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
5 jaar achter elkaar.
Nu de echte titel nog.
Ik ben toch altijd benieuwd naar de criteria, aangezien er dit seizoen in de Ajax jeugd veel ploegen kampioen zijn geworden of nog worden (oa de belangrijkste, de A1) en er weer jongens uit de jeugd in Ajax 1 doorgebroken zijn (Veltman, Denswil, Klaassen, Kishna) en die ook met een aantal Oranje hebben gehaald. Ik vind het maar vreemd.
Verder boeit het niet. Jullie die prijs, wij de Schaal. Ik hoop dat we deze verdeling nog jaren volhouden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.