- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus NEC trof de juiste tegenstander.
En ach, Roda.. die hebben het in zoveel duels laten liggen dat het wel mis moest gaan. Ben benieuwd hoe het ze in de eerste divisie vergaat.
Tuurlijk, en het heeft ze niet mee gezeten met de arbitrage, maar in topsport moet zoiets niet kunnen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
O ja, nu ga je straks nog zeggen dat die kopgoal de verdienste was van Ajax. Ha!
Dit is gewoon onacceptabel waar de belangen zo groot zijn, en kampioen onwaardig. Het leek nergens op, heb het zelden zo onthutsend gezien in de ArenA.
Leek iedereen die in de ArenA was(of juist niet) ook te beseffen. Ik heb net als vele medesupporters echt freaking weinig van deze zaadpot mee gekregen
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nu ontlopen ze Groningen, daar zal hij niet ontevreden mee zijn lijkt me. Die hebben aardig de geest de laatste weken.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Tja, over de arbitrage zeuren, misschien parlementair onderzoek of (en dan waarom) Roda JC inderdaad vaak en opzichtig is benadeeld door scheidsrechters.
Maar dat valt niet terug te draaien, helaas, een penaly meer of minder kan het verschil maken.

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Nu ontlopen ze Groningen, daar zal hij niet ontevreden mee zijn lijkt me. Die hebben aardig de geest de laatste weken.
Zou mooi zijn als ze direct dat Vitesse eruit weten te flikkeren. 
Het is wel te hopen dat AZ de play-offs gaat winnen, maar dat gaat nog erg moeilijk worden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Leek iedereen die in de ArenA was(of juist niet) ook te beseffen. Ik heb net als vele medesupporters echt freaking weinig van deze zaadpot mee gekregen
Ik zag idd in de achtergrond dat 410 de 2e goal van NEC niet gezien heeft. Die stonden weer een stelletje Polen na te apen.
Dat moet toch wel de meest bizarre ' aanmoediging' van allemaal zijn.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik zag idd in de achtergrond dat 410 de 2e goal van NEC niet gezien heeft. Die stonden weer een stelletje Polen na te apen.
Dat noem je dan wel weer sfeer. Ik stond gewoon te schudden op het beton. Het blijft toch de seizoensafsluiter he en je bent toch kampioen. Dat dit een boutpot zou worden wist iedereen allang natuurlijk
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat noem je dan wel weer sfeer. Ik stond gewoon te schudden op het beton. Het blijft toch de seizoensafsluiter he en je bent toch kampioen. Dat dit een boutpot zou worden wist iedereen allang natuurlijk
Waarom je dan in godsnaam sfeer zou maken door met de rug naar de wedstrijd toe te gaan staan ontgaat mij volledig. Je komt toch naar het stadion om voetbal te kijken?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Zou mooi zijn als ze direct dat Vitesse eruit weten te flikkeren. 
Het is wel te hopen dat AZ de play-offs gaat winnen, maar dat gaat nog erg moeilijk worden.
Vitesse heeft in 2014 maar 4x gewonnen, en wel tegen Roda, RKC, NAC en, vooruit, Zwolle. Dus wat mij betreft is AZ gewoon favoriet eigenlijk.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Waarom je dan in godsnaam sfeer zou maken door met de rug naar de wedstrijd toe te gaan staan ontgaat mij volledig. Je komt toch naar het stadion om voetbal te kijken?
Voor zover ik weet hebben ze dat niet gedaan, maar ik was er ook niet 100% bij. Daarnaast maakt het niet zoveel uit als je hierdoor 30 sec mist. Met mijn drie wc bezoekjes heb ik bv al meer gemist hehe
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Vitesse heeft in 2014 maar 4x gewonnen, en wel tegen Roda, RKC, NAC en, vooruit, Zwolle. Dus wat mij betreft is AZ gewoon favoriet eigenlijk.
AZ was vandaag dan weer onthutsend zwak.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Al zegt dat natuurlijk niks, zie Sparta gister.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
De beker voor Napoli na een ongelooflijke chaos die nog wel een staart gaat krijgen.
Mertens met de bevrijdende 3-1.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Al zegt dat natuurlijk niks, zie Sparta gister.
Ik bedoelde Groningen natuurlijk, sorry.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
En Napoli heeft gewonnen! Het is 3-1 geworden (2x Lorenzo Insigne, 1x Dries Mertens).
En:
Napoli fans sprint on to the field trying to get souvenirs. Players have mostly scarpered. #FiorentinaNapoli #CoppaItalia
Huge pitch invasion. #CoppaItalia #FiorentinaNapoli
Napoli fans during pitch invasion went to other Curva to mock Fiorentina supporters, who credit to them didn't react. #CoppaItalia
Lucaij
-
- 472 berichten
- 1861 stemmen

Bovendien is 't ook wel lekker omdat 't daar standaard puntverlies was.
Destijds speelden ze 0-0 bij Cambuur en 1-1 thuis tegen Cambuur.
Helaas was d'r toen nog niet die Europese regel en kwam er een derde wedstrijd die ze wonnen met penalty's.
Dus dan kon je in de eerste wedstrijd winnen met 7-0 maar verliezen in de tweede wedstrijd met 1-0 en er kwam alsnog een derde wedstrijd...
Toen natuurlijk die wedstrijd van vorig jaar tegen Sparta. 0-0 bij Sparta en in die thuiswedstrijd die 2 vrije trappen van Fledderus, waarvan die tweede in de allerlaatste minuut.
Gelijk gaan schelden met moffen alleen omdat ze anders praten dan buiten de grenzen van jouw dorp?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik heb 't gewoon niet zo op Limburgers en die vreselijke Friezen.
Maar zo te zien heb ik hier een Limburger boos gemaakt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Wat een vreselijke faal zeg bij die samenvattingen van de Eredivisie.
'We gaan nu eerst naar NEC, oh, wacht, ik moet even luisteren wat ze in m'n oortje zeggen, we gaan nu naar Roda JC.
Nou, dan weet je dus al hoe laat 't is voor Roda JC.
Had dan gewoon de strijd om plek 4 als eerste uitgezonden.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Zeuren om arbitrage en slecht ajax. Haha. Gae verliest nota bene vrijwel nooit thuis en nu van nr laatst. Ajax ging er op t laatst toch echt voor nog.
En we hebben t zelf toch gedaan ipv afhankelijk van gae.
Enfin. Dronken nu. Erg goed geborreld nog al krijg ik echt de schijt van die fuck arena betaalkaarten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Enfin. Dronken nu. Erg goed geborreld nog al krijg ik echt de schijt van die fuck arena betaalkaarten.
True... Houd je nog geld over ook. Kutdingen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik heb 't gewoon niet zo op Limburgers en die vreselijke Friezen.
Maar zo te zien heb ik hier een Limburger boos gemaakt.
Brabanders zijn in mij ogen nog erger
Zij hebben ook een zachte g én vieren carnaval ...
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
J0enne is een vrij kinderachtig type om iets tegen Limburgers danwel Friezen te hebben. Negeren die hap.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Op een gegeven moment gaf iemand me acht van die kaarten voor wat biertjes. Stond op elke kaart 80 cent of zo. Achterlijk gedoe.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Oh en ik zei toch: tegen Vermeer heb je ALTIJD kansen.
Trouwens wel gelachen met wat gasten achter me. Van die homies van 1 van de donkere spelers van Ajax. Zaten mij de hele tijd te fucken en te lachen terwijl ik zon beetje door de hele range aan emoties ging in 90 minuten.
Aan het einde mij gefeliciteerd en andere lui op die tribune ook. Vinden t allemaal wel mooi dat wij zo geëmotioneerd waren. Ze leefden helemaal mee haha.
En allemaal roepen dat ze liever roda gedegradeerd zagen. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Standbeeld voor Kennis lijkt me wel op z'n plek inderdaad. Hoeft maar een kleintje te zijn natuurlijk.
Enfin, Sparta - NEC donderdag, Wedstrijd van de Eeuw. Ik zie het uiteraard totaal niet zitten maar dat zag ik tegen Eindhoven ook al niet... Hopen dat ze in Nijmegen iets te lang in de feestsfeer blijven.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Standbeeld voor Kennis lijkt me wel op z'n plek inderdaad. Hoeft maar een kleintje te zijn natuurlijk.

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat een vreselijke faal zeg bij die samenvattingen van de Eredivisie.
'We gaan nu eerst naar NEC, oh, wacht, ik moet even luisteren wat ze in m'n oortje zeggen, we gaan nu naar Roda JC.
Nou, dan weet je dus al hoe laat 't is voor Roda JC.
Had dan gewoon de strijd om plek 4 als eerste uitgezonden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja dat was ook echt zo typisch. Dat mag echt niet hoor.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ik geef Vitesse vrij weinig kans tegen AZ in deze vorm.
Eerst Groningen natuurlijk, en daar geef ik ze ook weinig kans tegen in deze vorm.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.