• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.267 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.081 gebruikers
  • 9.376.422 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

horizons schreef:

(quote)

Dus NEC trof de juiste tegenstander.

En ach, Roda.. die hebben het in zoveel duels laten liggen dat het wel mis moest gaan. Ben benieuwd hoe het ze in de eerste divisie vergaat.

Tuurlijk, en het heeft ze niet mee gezeten met de arbitrage, maar in topsport moet zoiets niet kunnen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

O ja, nu ga je straks nog zeggen dat die kopgoal de verdienste was van Ajax. Ha!

Dit is gewoon onacceptabel waar de belangen zo groot zijn, en kampioen onwaardig. Het leek nergens op, heb het zelden zo onthutsend gezien in de ArenA.

Leek iedereen die in de ArenA was(of juist niet) ook te beseffen. Ik heb net als vele medesupporters echt freaking weinig van deze zaadpot mee gekregen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nu ontlopen ze Groningen, daar zal hij niet ontevreden mee zijn lijkt me. Die hebben aardig de geest de laatste weken.

Ach, om een oud voetbalcliché uit de kast te halen: als je de hoofdprijs wilt pakken (in dit geval Europees voetbal) dan moet je van iedereen kunnen winnen.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Tja, over de arbitrage zeuren, misschien parlementair onderzoek of (en dan waarom) Roda JC inderdaad vaak en opzichtig is benadeeld door scheidsrechters.

Maar dat valt niet terug te draaien, helaas, een penaly meer of minder kan het verschil maken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nu ontlopen ze Groningen, daar zal hij niet ontevreden mee zijn lijkt me. Die hebben aardig de geest de laatste weken.

Die zijn inderdaad op stoom, 6 overwinningen op rij.

Zou mooi zijn als ze direct dat Vitesse eruit weten te flikkeren.

Het is wel te hopen dat AZ de play-offs gaat winnen, maar dat gaat nog erg moeilijk worden.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Leek iedereen die in de ArenA was(of juist niet) ook te beseffen. Ik heb net als vele medesupporters echt freaking weinig van deze zaadpot mee gekregen

Ik zag idd in de achtergrond dat 410 de 2e goal van NEC niet gezien heeft. Die stonden weer een stelletje Polen na te apen.

Dat moet toch wel de meest bizarre ' aanmoediging' van allemaal zijn.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik zag idd in de achtergrond dat 410 de 2e goal van NEC niet gezien heeft. Die stonden weer een stelletje Polen na te apen.

Dat noem je dan wel weer sfeer. Ik stond gewoon te schudden op het beton. Het blijft toch de seizoensafsluiter he en je bent toch kampioen. Dat dit een boutpot zou worden wist iedereen allang natuurlijk

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat noem je dan wel weer sfeer. Ik stond gewoon te schudden op het beton. Het blijft toch de seizoensafsluiter he en je bent toch kampioen. Dat dit een boutpot zou worden wist iedereen allang natuurlijk

Waarom je dan in godsnaam sfeer zou maken door met de rug naar de wedstrijd toe te gaan staan ontgaat mij volledig. Je komt toch naar het stadion om voetbal te kijken?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Die zijn inderdaad op stoom, 6 overwinningen op rij.

Zou mooi zijn als ze direct dat Vitesse eruit weten te flikkeren.

Het is wel te hopen dat AZ de play-offs gaat winnen, maar dat gaat nog erg moeilijk worden.

Vitesse heeft in 2014 maar 4x gewonnen, en wel tegen Roda, RKC, NAC en, vooruit, Zwolle. Dus wat mij betreft is AZ gewoon favoriet eigenlijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Waarom je dan in godsnaam sfeer zou maken door met de rug naar de wedstrijd toe te gaan staan ontgaat mij volledig. Je komt toch naar het stadion om voetbal te kijken?

Voor zover ik weet hebben ze dat niet gedaan, maar ik was er ook niet 100% bij. Daarnaast maakt het niet zoveel uit als je hierdoor 30 sec mist. Met mijn drie wc bezoekjes heb ik bv al meer gemist hehe

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Vitesse heeft in 2014 maar 4x gewonnen, en wel tegen Roda, RKC, NAC en, vooruit, Zwolle. Dus wat mij betreft is AZ gewoon favoriet eigenlijk.

AZ was vandaag dan weer onthutsend zwak.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Maar Groningen en Heerenveen zijn toch echt 't meest in vorm.

Al zegt dat natuurlijk niks, zie Sparta gister.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

De beker voor Napoli na een ongelooflijke chaos die nog wel een staart gaat krijgen.

Mertens met de bevrijdende 3-1.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Maar Groningen en Heerenveen zijn toch echt 't meest in vorm.

Al zegt dat natuurlijk niks, zie Sparta gister.

Ik bedoelde Groningen natuurlijk, sorry.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

En Napoli heeft gewonnen! Het is 3-1 geworden (2x Lorenzo Insigne, 1x Dries Mertens).

En:

footballitalia ‏@footballitalia 10 min.

Napoli fans sprint on to the field trying to get souvenirs. Players have mostly scarpered. #FiorentinaNapoli #CoppaItalia

footballitalia ‏@footballitalia 9 min.

Huge pitch invasion. #CoppaItalia #FiorentinaNapoli

footballitalia ‏@footballitalia 4 min.

Napoli fans during pitch invasion went to other Curva to mock Fiorentina supporters, who credit to them didn't react. #CoppaItalia

Lucaij

• 472 berichten
  • 1861 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Nu moest 't gewoon eens afgelopen zijn met dat vreselijke geluk van die Moffen, en het is eindelijk gebeurd, en hoe.

Bovendien is 't ook wel lekker omdat 't daar standaard puntverlies was.

Destijds speelden ze 0-0 bij Cambuur en 1-1 thuis tegen Cambuur.

Helaas was d'r toen nog niet die Europese regel en kwam er een derde wedstrijd die ze wonnen met penalty's.

Dus dan kon je in de eerste wedstrijd winnen met 7-0 maar verliezen in de tweede wedstrijd met 1-0 en er kwam alsnog een derde wedstrijd...

Toen natuurlijk die wedstrijd van vorig jaar tegen Sparta. 0-0 bij Sparta en in die thuiswedstrijd die 2 vrije trappen van Fledderus, waarvan die tweede in de allerlaatste minuut.

Gelijk gaan schelden met moffen alleen omdat ze anders praten dan buiten de grenzen van jouw dorp?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ik heb 't gewoon niet zo op Limburgers en die vreselijke Friezen.

Maar zo te zien heb ik hier een Limburger boos gemaakt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Wat een vreselijke faal zeg bij die samenvattingen van de Eredivisie.

'We gaan nu eerst naar NEC, oh, wacht, ik moet even luisteren wat ze in m'n oortje zeggen, we gaan nu naar Roda JC.

Nou, dan weet je dus al hoe laat 't is voor Roda JC.

Had dan gewoon de strijd om plek 4 als eerste uitgezonden.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Zeuren om arbitrage en slecht ajax. Haha. Gae verliest nota bene vrijwel nooit thuis en nu van nr laatst. Ajax ging er op t laatst toch echt voor nog.

En we hebben t zelf toch gedaan ipv afhankelijk van gae.

Enfin. Dronken nu. Erg goed geborreld nog al krijg ik echt de schijt van die fuck arena betaalkaarten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

kos schreef:

Enfin. Dronken nu. Erg goed geborreld nog al krijg ik echt de schijt van die fuck arena betaalkaarten.

True... Houd je nog geld over ook. Kutdingen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

j0enne schreef:

Ik heb 't gewoon niet zo op Limburgers en die vreselijke Friezen.

Maar zo te zien heb ik hier een Limburger boos gemaakt.

Brabanders zijn in mij ogen nog erger Zij hebben ook een zachte g én vieren carnaval ...

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

J0enne is een vrij kinderachtig type om iets tegen Limburgers danwel Friezen te hebben. Negeren die hap.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

True... Houd je nog geld over ook. Kutdingen.

Op een gegeven moment gaf iemand me acht van die kaarten voor wat biertjes. Stond op elke kaart 80 cent of zo. Achterlijk gedoe.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Oh en ik zei toch: tegen Vermeer heb je ALTIJD kansen.

Trouwens wel gelachen met wat gasten achter me. Van die homies van 1 van de donkere spelers van Ajax. Zaten mij de hele tijd te fucken en te lachen terwijl ik zon beetje door de hele range aan emoties ging in 90 minuten.

Aan het einde mij gefeliciteerd en andere lui op die tribune ook. Vinden t allemaal wel mooi dat wij zo geëmotioneerd waren. Ze leefden helemaal mee haha.

En allemaal roepen dat ze liever roda gedegradeerd zagen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Standbeeld voor Kennis lijkt me wel op z'n plek inderdaad. Hoeft maar een kleintje te zijn natuurlijk.

Enfin, Sparta - NEC donderdag, Wedstrijd van de Eeuw. Ik zie het uiteraard totaal niet zitten maar dat zag ik tegen Eindhoven ook al niet... Hopen dat ze in Nijmegen iets te lang in de feestsfeer blijven.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

otherfool schreef:

Standbeeld voor Kennis lijkt me wel op z'n plek inderdaad. Hoeft maar een kleintje te zijn natuurlijk.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

j0enne schreef:

Wat een vreselijke faal zeg bij die samenvattingen van de Eredivisie.

'We gaan nu eerst naar NEC, oh, wacht, ik moet even luisteren wat ze in m'n oortje zeggen, we gaan nu naar Roda JC.

Nou, dan weet je dus al hoe laat 't is voor Roda JC.

Had dan gewoon de strijd om plek 4 als eerste uitgezonden.

En dan ook gewoon tijdens de samenvatting van die wedstrijd even vermelden dat NEC op achterstand is gekomen in Amsterdam en om nog meer spoilers weg te geven maar even huilende Roda-aanhangers laten zien. De NOS heeft nog nooit zo hard gefaald.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja dat was ook echt zo typisch. Dat mag echt niet hoor.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Vraag trouwens ook niet hoe tegen ons. Broerse die vlak voor tijd nog net naast kopt om de daaropvolgende aanval de onverdiende 1-2 te maken omdat onze aanvoerder Brammie zijn man uit zijn rug laat lopen. Bovendien was dat de eerste wedstrijd na de winterstop, waar ik ze nog best aardig vond ballen. Ik geef Vitesse vrij weinig kans tegen AZ in deze vorm.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

nclo schreef:

Ik geef Vitesse vrij weinig kans tegen AZ in deze vorm.

Eerst Groningen natuurlijk, en daar geef ik ze ook weinig kans tegen in deze vorm.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.