- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ik zie AZ nog niet eens winnen van Heerenveen. AZ is denk ik wel een beetje op.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
(afbeelding)
Het lijkt wel een mislukte vorm van hakuh 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Alleen Ajax op de juiste plek, 46 strafpunten in totaal. Vooral Roda en Nac hebben me heel veel punten gekost, en ADO, Cambuur en GAE ook elk 5. De andere 13 clubs redelijk op hun plekjes staan.
Dit was mijn voorspelling, met strafpunten erachter:
1 . Ajax - 0
2 . PSV - 2
3 . Feyenoord - 1
4 . FC Twente - 1
5 . AZ - 3
6 . SC Heerenveen - 1
7 . Vitesse - 1
8 . FC Groningen - 1
9 . NAC Breda - 6
10 . Roda JC - 8
11 . FC Utrecht - 1
12 . PEC Zwolle - 1
13 . RKC Waalwijk - 3
14 . ADO Den Haag - 5
15 . Heracles Almelo - 1
16 . N.E.C. - 1
17 . SC Cambuur - 5
18 . Go Ahead Eagles - 5
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Oh en ik zei toch: tegen Vermeer heb je ALTIJD kansen.
Trouwens wel gelachen met wat gasten achter me. Van die homies van 1 van de donkere spelers van Ajax. Zaten mij de hele tijd te fucken en te lachen terwijl ik zon beetje door de hele range aan emoties ging in 90 minuten.
Aan het einde mij gefeliciteerd en andere lui op die tribune ook. Vinden t allemaal wel mooi dat wij zo geëmotioneerd waren. Ze leefden helemaal mee haha.
En allemaal roepen dat ze liever roda gedegradeerd zagen.
Volgens mij denkt het overgrote deel in Nederland zo. Met Roda was iedereen wel klaar. Hadden zichzelf al een paar keer met gigantisch veel geluk gered in de afgelopen 5, 6 jaar. En dat Duitse gelul daar is ook niet iets waar we vrolijk van worden.
Ik vond de beelden in de ArenA schitterend. Constant de camera op de technische staf van NEC en op de uitsupporters. Van tranen naar intense vreugde naar tranen naar intense vreugde. Eerste keer dat ik wel kan leven met puntverlies. Ajax speelde toch nergens meer om, dat viel ook goed te zien. Al spelen ze al maanden ruk, dus een grote verrassing is het niet.
Nu de play offs. Groningen-Vitesse en Heerenveen-AZ. Ik gok op een finale Groningen-Heerenveen, maar hoop eigenlijk dat AZ de play offs wint. Dat hebben ze wel verdiend op basis van hun EL seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik zie AZ nog niet eens winnen van Heerenveen. AZ is denk ik wel een beetje op.
Dat kon je gisteren wel zien ja. Zo´n beetje de slechtste tegenstander van Feyenoord dit seizoen. Feyenoord was ook niet heel goed, maar had geen enkele moeite. Die 1/1 was dan ook enorm onverdiend.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
@sanderjonkman is wel een goede om te volgen voor verdere info over de gebeurtenissen rond de Italiaanse bekerfinale van gisteren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij denkt het overgrote deel in Nederland zo. Met Roda was iedereen wel klaar. Hadden zichzelf al een paar keer met gigantisch veel geluk gered in de afgelopen 5, 6 jaar. En dat Duitse gelul daar is ook niet iets waar we vrolijk van worden.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
(afbeelding)
Haha dat was echt ongeevenaard.
Zag vanmorgen pas alle samenvattingen. Wat opviel:
- Vermeer. Zoals altijd als hij keept dit seizoen. Zijn grootste mispeer was nog die uittrap in de voeten van Castillion (?), maar dat werd helaas niet afgestraft.
- Verder een hoop niet terzake doende dingen. Afgezien van Feyenoord die weer met 0-3 de bus in had gemoeten. Lullig dat je dan zo'n zondagsschot nog om de oren krijgt, volgens mij de enige bal van AZ die (in de samenvatting) tussen de palen belandde. Maargoed, gelukkig boeide het allemaal niet zo heel veel meer deze wedstrijd. En nu moet Lex, de beste speler op de Nederlandse velden, maar de trofee krijgen. Cruijff, Gullit, Bergkamp, Van Basten, Romario etc, allemaal leuk en aardig, maar het zijn nog geen Immers'en.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Gudmondsson is er geen sprake van een zondagschot l, hij doet het wel vaker. Lamprou had m ook niet gehad
.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Had zomaar gekund.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
@ jari, als de economie van Limburg nu net zoals de Duitse was....
Enfin, het feit dat hier nog van die rare grapjes over Limburgers gemaakt worden is maar matig.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Catania -Roma 4-1 tussenstand. Geweldige goal van Barrientos. Juve over 10 minuten kampioen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Nogal pijnlijke nederlaag, tegen de nummer laatst nota bene.
En dat na 9 gewonnen wedstrijden op rij.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Grazie mille mio amico 
Wauw, een dag eerder al kampioen. Wat een luxe. Catania nog wel. Nu klopt het stadion echt
http://3.bp.blogspot.com/-PMWMkHOQcXk/T7FGYEvejUI/AAAAAAAAAIc/zDdUEsienPg/s640/P1010932.JPG
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Standbeeld voor Kennis lijkt me wel op z'n plek inderdaad. Hoeft maar een kleintje te zijn natuurlijk.
Enfin, Sparta - NEC donderdag, Wedstrijd van de Eeuw. Ik zie het uiteraard totaal niet zitten maar dat zag ik tegen Eindhoven ook al niet... Hopen dat ze in Nijmegen iets te lang in de feestsfeer blijven.
Toen 't zo ontzettend kut ging heb ik je nergens gezien over Sparta.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Zeuren om arbitrage en slecht ajax. Haha. Gae verliest nota bene vrijwel nooit thuis en nu van nr laatst. Ajax ging er op t laatst toch echt voor nog.
En we hebben t zelf toch gedaan ipv afhankelijk van gae.
Eerste helft beetje geluk, tweede helft verdiend een punt.
Enfin. Dronken nu. Erg goed geborreld nog al krijg ik echt de schijt van die fuck arena betaalkaarten.
Succes de komende potjes, het is je gegund met als toetje de 10e!
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Toen 't zo ontzettend kut ging heb ik je nergens gezien over Sparta.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet alleen Levante krijgt een premie van Real, maar de arbitrage ook zo te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hup Atleti. Winnen! Zou wel mooi zijn als ze kampioen worden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Een erkende en zelf toegegeven succes supporter, niks mis mee dus!
Successupporter zijn van Sparta 'is de club van' Rotterdam is geen feestje overigens...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klaar. Wordt lastig nu, goed nieuws ook voor Barca.
Voor de neutrale toeschouwer geweldig. Wat een slotronde kan het worden.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
...en Feyenoord 
Zolang het maar geen Barcelona wordt in Spanje.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Feyenoord heeft niet de virtuele kampioenswedstrijd verloren, zo ver kwamen we niet eens 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Chelsea heeft de bus volledig op de helft van Norwich geparkeerd, maar met 10 min te gaan nog altijd 0-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pfff. Eerst Liverpool, nu Atleti...
Ook door een hele sneue eigen goal je in een lastige positie gewerkt. Kampioensdruk zal ook enorm zijn en vermoeidheid maar ze hebben het nog in eigen hand. Voor zover je over in eigen hand hebben kan spreken als je in Camp Nou moet winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.