- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Niet te geloven ook hoe Vermeer dan staat te kijken. Met zo'n blik van "jongens, jullie weten toch dat als je ze op goal laat schieten dat het automatisch een doelpunt is". Vermeer moet die bal gewoon pakken! Weg met die man, in vredesnaam.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach nu hebben we geen 1e divisie-topic nodig voor kos. Hoe meer Gelderlandse ploegen hoe beter. Dat Roda mag er van mij al jaren uit. En wat speelt Ajax vreselijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Duh,, maar jij zei dat de schoen niet boeiend was. Ben ik het niet mee eens.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bojan scoort. Een Barcelona speler in Ajax dienst velt kos. Het heeft wat ironisch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Standbeeld voor de kleine Catalaan in Kerkrade.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Vermeertje sterk
Ah, ik ga straks Studio Sport kijken
Wat een schande om zo iemand op te stellen, dan heb je echt totaal geen respect voor de ploegen in degradatiestrijd. Minpuntje voor Frankieboy.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zelfs ex-NECer Schone kijkt bedroefd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha 2-2 in de ArenA. Wat een emoties bij dat uitvak.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een faalhazen. Een schande voor de club Ajax.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik kan wel janken. Wat komt Vermeer in hemelsnaam doen daar ?!?!?!
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Pellegrini mag wel een kaart en bloemen sturen naar Mourinho.
Met alleen nog thuiswedstrijden tegen Aston Villa en West Ham zijn ze nu gewoon de favorieten voor de titel
Edit: en heeft Aguëro dit seizoen eigenlijk wel eens meer dan twee wedstrijden gespeeld zonder een blessure op te lopen? Het is echt onvoorstelbaar hoeveel blessures hij heeft gehad.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kan wel janken. Wat komt Vermeer in hemelsnaam doen daar ?!?!?!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, NEC haalt het gewoon. Ongelofelijk. Felicitaties aan kos die vast 1000 jaar ouder is geworden. Wat een heerlijke slotfase zeg. Ik baal wel van puntverlies, maar het boeit me niet echt. Seizoen was vorig weekend al klaar. Roda eruit, nice!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bojan scoort. Een Barcelona speler in Ajax dienst velt kos. Het heeft wat ironisch.
En kos mag nooooooooooooooooooooooooooooooit meer een kwaad woord zeggen over Vermeer. Persoonlijk voor het lijfsbehoud van zijn club gezorgd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
kos mag sowieso nooit meer iets zeggen over Ajax. Dit was echt een cadeautje. Vanaf de eerste minuut leek het al op een gelijkspel af te stevenen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vorig jaar tranen van geluk, nu tranen van verdriet. Misschien wel een van de enige Roda spelers met hart voor de club. Fledderus.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Na een eerdere reactie zal ik niks meer zeggen, behalve dat ik nu iets meer mag hopen dat iemand niet meegaat naar de WK. Nu Clasie en De Vrij nog en het kan nog wat worden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Memphis Depay - Video Dailymotion
Die pass van Hendrix. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Roda JC.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
Gelukkig plek 4.
En ik zie ook nog eens dat City gewonnen heeft. Heerlijk!
Met nog 2 thuiswedstrijden moet die titel te pakken zijn!
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Gelukkig plek 4.
Gelukkig wel ja, ik zie jullie volgend jaar Europees toch net iets meer doen dan een Vitesse of Heerenveen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kut voor Roda zeg. Dit soort naaierij en competitievervalsing moeten ze per direct stoppen. De arbitrale dwalingen zijn Roda fataal geworden, en Ajax is als kampioen niet groot genoeg om hun sportieve plicht te doen. vd Hoorn/Blind centraal achterin, Vermeer. Nuff said. Kans om NEC eindelijk kwijt te raken, voor minimaal een seizoen, maar helaas.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kut voor Roda zeg. Dit soort naaierij en competitievervalsing moeten ze per direct stoppen. De arbitrale dwalingen zijn Roda fataal geworden, en Ajax is als kampioen niet groot genoeg om hun sportieve plicht te doen. vd Hoorn/Blind centraal achterin, Vermeer. Nuff said. Kans om NEC eindelijk kwijt te raken, voor minimaal een seizoen, maar helaas.
Ajax kwam toch vlak voor tijd op 2-1?
Ze hebben defensief gefaald en gewoon slecht gespeeld. Doen ze al maanden. Dat laatste dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax kwam toch vlak voor tijd op 2-1?
Ze hebben defensief gefaald en gewoon slecht gespeeld. Doen ze al maanden. Dat laatste dan.
O ja, nu ga je straks nog zeggen dat die kopgoal de verdienste was van Ajax. Ha!
Dit is gewoon onacceptabel waar de belangen zo groot zijn, en kampioen onwaardig. Het leek nergens op, heb het zelden zo onthutsend gezien in de ArenA.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.