• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.420 acteurs
  • 199.087 gebruikers
  • 9.376.759 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

O ja, nu ga je straks nog zeggen dat die kopgoal de verdienste was van Ajax. Ha!

Dit is gewoon onacceptabel waar de belangen zo groot zijn, en kampioen onwaardig. Het leek nergens op, heb het zelden zo onthutsend gezien in de ArenA.

Het was dramatisch en traag, maar als je Ajax kijkt weet je dat dit al maanden is. Of hebben ze de bekerfinale ook expres verloren? Was tot 20 minuten voor tijd geen reet aan de hand met 1-1. Toen plots 1-1, maar ook 2-1. En dan een blunder en 2-2.

Het is inderdaad kampioenonwaardig, maar een laag niveau haalt Ajax al sinds februari.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

PSV 10 punten en 43 doelpunten minder dan vorig seizoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie ze ook niet elke week maar ik geloof je dat het al een tijdje slecht is. Al vond ik ze nu offensief en defensief heel slecht waar ik het idee heb dat het offensief normaliter wel voor elkaar zit. Ik vind er ook opvallende wijzigingen in de basis xi zitten.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Hou op. Die Duitsers moeten eruit. (...) Roda JC. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

Het kan snel gaan in een jaar.

j0enne schreef:

Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie man. (...) Roda JC moet er natuurlijk gewoon in blijven. (...) Hup Roda JC (...) Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie. (...) Jaaaaaaaaaaaaa! Fledderus! Held! (...) Heerlijk! Toch nog een Limburgse club in de Eredivisie! Wat een held die Fledderus!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Die de Ruiter zei in de vi, dat ie niet zou misstaan in oranje, maar die maakt dit seizoen ook aardig wat fouten zeg.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Arme Nomak. Of was ie nou voor Ajax?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Arme Nomak. Of was ie nou voor Ajax?

Hij was voor OF.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

FCUpdate.nl ‏@FCUpdate_nl 23 min

Het loopt behoorlijk uit de hand in Rome, rond de Coppa Italia-finale tussen Fiorentina en Napoli. Hevige rellen met meerdere gewonden.

FCUpdate.nl ‏@FCUpdate_nl 24 min.

Eén Napoli-fan is in de borst geschoten en vecht voor zijn leven. Wordt nu bekeken of duel doorgaat.

FCUpdate.nl ‏@FCUpdate_nl 12 min.

Ook in het stadion loopt het nu uit de hand. De harde kern van Napoli gooit vuurwerk op het veld, wil niet dat duel doorgaat. #CoppaItalia

FCUpdate.nl ‏@FCUpdate_nl 5 min.

Ondanks de rellen gaat de Coppa Italia-finale door, zo is bevestigd tegenover de RAI. #CoppaItalia #FioNap

Ik vroeg me al af waarom de wedstrijd maar niet begon.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Absurd weer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Esteban weer. Manmanman.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De Boer: 'zo'n duel altijd lastig, maar we hebben er alles aan gedaan'

Is er ook een wedstrijd die niet lastig is? Zijn wedstrijden tegen het G-elftal van FC Bal op het Dak 9 uit Lutjesweide ook lastig? Dit is verdomme NEC, de nummer 17 van de Eredivisie die je in eigen huis op bezoek krijgt. Het is dat we kampioen zijn......

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik had de Boer wel hoog zitten maar wat een droeftoeter zeg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik had de Boer wel hoog zitten maar wat een droeftoeter zeg.

Ook dat ie gisteren stelde dat Ajax dit seizoen bijna elke wedstrijd gedomineerd heeft …

Dat geeft allemaal weinig hoop op een betere toekomst.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Wij hebben een stel idioten in ons land, maar waar die Italianen nu allemaal mee bezig zijn, spant toch echt de kroon. Man man man...

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Rare jongens die Napolitanen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)
Nu moest 't gewoon eens afgelopen zijn met dat vreselijke geluk van die Moffen, en het is eindelijk gebeurd, en hoe.

Bovendien is 't ook wel lekker omdat 't daar standaard puntverlies was.

Destijds speelden ze 0-0 bij Cambuur en 1-1 thuis tegen Cambuur.

Helaas was d'r toen nog niet die Europese regel en kwam er een derde wedstrijd die ze wonnen met penalty's.

Dus dan kon je in de eerste wedstrijd winnen met 7-0 maar verliezen in de tweede wedstrijd met 1-0 en er kwam alsnog een derde wedstrijd...

Toen natuurlijk die wedstrijd van vorig jaar tegen Sparta. 0-0 bij Sparta en in die thuiswedstrijd die 2 vrije trappen van Fledderus, waarvan die tweede in de allerlaatste minuut.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

depri83 schreef:

Die wedstrijd begon toch om 9 uur?

Wat hebben ze gedaan gezien 't commentaar van jou en die post erboven.

Ah. Alles staat hierboven. Krankzinnig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Napolitanen? Hun worden beschoten en zijn dus 'raar'? Hmmm.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Napolitanen? Hun worden beschoten en zijn dus 'raar'? Hmmm.

De foto's al gezien van Napolitanen die de politie met staven te lijf gaan?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Wel gewoon 0-2.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Valt niet goed te praten natuurlijk maar als je mede-supporter ziet vallen als bosjes kan ik er enig begrip voor opbrengen. Een kat in 't nauw.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Ja, Napoli is nu natuurlijk tot op het bot gemotiveerd. Leuk voor Lorenzo Insigne ook. Met Prandelli in het stadium heeft die nu zijn plaats in het Italiaanse elftal wel verdiend denk ik.

Overigens:

Jerrad Peters ‏@jerradpeters 42 min.

To clarify: pre-#CoppaItalia clashes were *not* between Fiorentina/Napoli fans. Police condemning unrelated hooligans taking advantage.

footballitalia ‏@footballitalia 50 min.

Police confirm shootings were NOT linked to football, but criminals taking advantage of situation for ambush #FiorentinaNapoli #CoppaItalia

footballitalia ‏@footballitalia 1 u

Police in Rome claim 2 incidents, gunshots were not linked to the game, but fans were in the area and caught in crossfire #CoppaItalia

footballitalia ‏@footballitalia 2 u

Gazzetta claims 4 injuries, #Napoli fans ambushed by #Roma ultras, including a plain clothes officer #FiorentinaNapoli #CoppaItalia

footballitalia ‏@footballitalia 1 u

It should be pointed out all the trouble was far from the Olimpico. No problems among 'real' fans #CoppaItalia #FiorentinaNapoli

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Wat moet van Basten trouwens gebaald hebben van de nederlaag vandaag van Vitesse.

Omdat Heerenveen nu vijfde is geworden en geen zesde moet van Basten tegen z'n toekomstige club AZ.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Allereerst felicitaties aan kos. Mooi slot van de competitie zo, al zijn ze er nog niet natuurlijk.

Zelf kom ik net terug van AZ - Feyenoord. Net als vorig geschrokken van het niveau van AZ, al laten ze vaak wel wat meer zien, natuurlijk. Had 1-3 / 1-4 moeten worden, maar zoals heel vaak dit seizoen: Feyenoord mist de kansen, gaat het laatste kwartier terug zakken en krijgt de gelijkmaker om de oren. Ik zei het al tegen m'n zwager dat het zou gebeuren. Mooie goal, trouwens.

Op naar het W.K. maar. Eerst nog wat Europese finales.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Onzin. Stekelenburg was en is een uitstekende keeper, wel met verkeerde carrièrekeuzes. En wat pech. Jol ontslagen en die Duitser moest hem niet. Stekelenburg was echt heel goed bij Ajax zijn laatste jaren, speelde ook een goed WK en daarna is de klad er wel wat ingekomen ja. Maar hij doet echt niet onder voor wat bv bij Arsenal, Tottenham en Liverpool onder de lat staat.

Stekelenburg is een redelijke keeper, meer niet. Het is niet anders. Op het W.K. was hij best goed, maar ook niet geweldig (o.a. blunder Forlan en verder niet heel veel te doen gehad - mensen herinneren vooral de geweldige redding op het schot van Kaka).

Nu kun je zien dat hij het hoogste niveau niet echt aan kan. Nogmaals: jammer. Krul is hem voorbij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Krul is er ook nog lang niet.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Quido schreef:

Krul is er ook nog lang niet.

Dat zeg ik ook niet.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

O ja, nu ga je straks nog zeggen dat die kopgoal de verdienste was van Ajax. Ha!

Dit is gewoon onacceptabel waar de belangen zo groot zijn, en kampioen onwaardig. Het leek nergens op, heb het zelden zo onthutsend gezien in de ArenA.

Dus NEC trof de juiste tegenstander.

En ach, Roda.. die hebben het in zoveel duels laten liggen dat het wel mis moest gaan. Ben benieuwd hoe het ze in de eerste divisie vergaat.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

j0enne schreef:

Wat moet van Basten trouwens gebaald hebben van de nederlaag vandaag van Vitesse.

Omdat Heerenveen nu vijfde is geworden en geen zesde moet van Basten tegen z'n toekomstige club AZ.

Nu ontlopen ze Groningen, daar zal hij niet ontevreden mee zijn lijkt me. Die hebben aardig de geest de laatste weken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.