- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoge ballen, je speelt tegen Vermeer, moet lukken. En ik zie Roda niet winnen bij Go Ahead.
Ik vind dat gebash op Vermeer echt zo sneu. Maar goed, wees er lekker blij mee. Kans zit er best wel in dat hij zelfs mee naar het WK gaat, de held.
Vanavond wordt wel leuk. Hoop dat Ajax het seizoen eindigt met 5-0 ofzo. En Roda dan gewoon niet winnen bij Deventer, want Roda mag er wel uit.
Everton-City ook wel enorm cruciaal vanavond. De laatste echte hobbel voor City richting de titel. Als ze winnen is het denk ik in hun voordeel beslist dit seizoen.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Vermeer heeft punten gepakt idd. maar met hoge ballen is het net een clown.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het ging me meer om dat ''moet lukken'' achter zijn zin. Gewoon 1 van de betere Eredivisie keepers, maar niet perfect nee. De enige die vrij perfect is, da's Cillessen. Die heeft nauwelijks een zwakke plek.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Alleen de uitstraling van een doodgraver. Maar goed, Flappie had (in het begin van zijn carrière) ook geen uitstraling.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Nou. Straks moet 't dan gebeuren.
Wat een feest trouwens, Tamata en Brenet op de backposities. Wat een armoede...
Laten we hopen op een vroeg doelpuntje waardoor NAC ook geen enkele hoop meer heeft en tevreden zal zijn met een 1-0/2-0...
Maar dan moeten we wel eerst zien te scoren wat al moeilijk genoeg is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Alleen de uitstraling van een doodgraver. Maar goed, Flappie had (in het begin van zijn carrière) ook geen uitstraling.
Vermeer straalt inderdaad niet uit een killer te zijn. Maar hij is het op zich met bepaalde onderdelen wel. 1 tegen 1 is hij zeer moeilijk te passeren, met stilstaande momenten weer wel.
Ben wel zeer benieuwd waar hij uit gaat komen. Ik heb zo het gevoel dat hij in Spanje zal keepen. In de Bundesliga en PL gaat het denk ik wat minder.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Uit het grote niets...
0-1 Sunderland, reuzendoders.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Inderdaad.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Vermeer straalt inderdaad niet uit een killer te zijn. Maar hij is het op zich met bepaalde onderdelen wel. 1 tegen 1 is hij zeer moeilijk te passeren, met stilstaande momenten weer wel.
Ben wel zeer benieuwd waar hij uit gaat komen. Ik heb zo het gevoel dat hij in Spanje zal keepen. In de Bundesliga en PL gaat het denk ik wat minder.
Ah. Moet dus Cillessen zijn.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik doelde eigenlijk op Vermeer 
Die is 1 tegen 1 erg goed, kijk maar eens beelden terug hoeveel hij net een goal op zulke momenten voorkwam. Cillessen is alleen allrounder. Zet de organisatie beter neer, beter bij hogere ballen. Straalt op zich ook niet echt een killer te zijn, maar is het schijnbaar wel.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Fulham lijkt er aan. 2-0 achter tegen Stoke en Sunderland nog steeds voor tegen Utd.
Stekelenburg volgend jaar op de bank in het Championship?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Sparta maakt er al jaren een zooitje van, zowel organisatorisch als op het veld, dan heb ik veel meer respect voor Eindhoven die met minimale middelen uitstekend functioneert.
Oh het is zeker knap (denk ik). Maar om op Eredivisieniveau te overleven is wel iets meer nodig. Sparta is ook niet echt klaar voor het niveau denk ik nu, maar die hebben tenminste de potentie. Maarja, dan moet je niet de Breuer's van deze wereld gaan halen.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Het is gebeurd voor Fulham en Cardiff. Dag meneer Tan en Fulham beloond voor dramatisch beleid.
Sunderland lijkt zich veilig te spelen door overwinningen tegen Chelsea en Utd en een gelijkspel tegen City!
Barca gelijk in de laatste minuut tegen Getafe.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Het blijft toch een wonderlijk verhaal met Stekelenburg. Bij Ajax niet onomstreden, vervolgens een werkelijk geweldig WK gekeept om daarna compleet te floppen bij AS Roma. En nu bij Fulham blijkbaar ook niet de keeper die zijn team op de been houdt.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Meestal huren die ploegen wel wat en halen ze behoorlijke transfervrije spelers. Waardoor ze kunnen een seizoen kunnen overleven. Dankzij wanbeleid van andere clubs.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Het blijft toch een wonderlijk verhaal met Stekelenburg. Bij Ajax niet onomstreden, vervolgens een werkelijk geweldig WK gekeept om daarna compleet te floppen bij AS Roma. En nu bij Fulham blijkbaar ook niet de keeper die zijn team op de been houdt.
Kennelijk op het Wk een typisch verhaal van boven jezelf uitsteken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Onzin. Stekelenburg was en is een uitstekende keeper, wel met verkeerde carrièrekeuzes. En wat pech. Jol ontslagen en die Duitser moest hem niet. Stekelenburg was echt heel goed bij Ajax zijn laatste jaren, speelde ook een goed WK en daarna is de klad er wel wat ingekomen ja. Maar hij doet echt niet onder voor wat bv bij Arsenal, Tottenham en Liverpool onder de lat staat.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Het is tot nu toe erg rustig. Ook op 410. Het zonnetje schijnt gelukkig wel en het biertje smaakt goed 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Onzin. Stekelenburg was en is een uitstekende keeper, wel met verkeerde carrièrekeuzes. En wat pech. Jol ontslagen en die Duitser moest hem niet. Stekelenburg was echt heel goed bij Ajax zijn laatste jaren, speelde ook een goed WK en daarna is de klad er wel wat ingekomen ja. Maar hij doet echt niet onder voor wat bv bij Arsenal, Tottenham en Liverpool onder de lat staat.
Maar hij keept dit seizoen wel dramatisch en heeft al vele blunders gemaakt. Hij is zeker niet meer onomstreden. Ik zou hem niet opstellen, hoe vaak ik hem al heb vetdedigd.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Als je wordt gepasseerd ten faveure van Stockdale is er iets goed mis, en dat heeft niks met Magath te maken.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ik lach me dood hier bij die vipdinges in de arena.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je wordt gepasseerd ten faveure van Stockdale is er iets goed mis, en dat heeft niks met Magath te maken.
Tuurlijk mag je Stekelenburg dingen verwijten, maar die lagen buiten enkele blunders vooral in de communicatie. Hij is vrij introvert en Magath wilde iemand hebben die zich meer met het team bemoeide. Die kritisch kreeg hij trouwens in Rome ook al. Jol vond het geen probleem, Magath dus wel.
Ik hoop dat hij nog een mooie club gaat vinden op het hoogste niveau om over een jaar of 3 ofzo terug te keren en Cillessen te vervangen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Wel prachtig hier maar ik heb echt totaal geen gevoel dat ik in een stadion ben.
Wel prima biertjes. En bertus de Jordanees die drank voor ons regelt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel prachtig hier maar ik heb echt totaal geen gevoel dat ik in een stadion ben.
Wel prima biertjes. En bertus de Jordanees die drank voor ons regelt.
Omdat je NEC qua niveau niet als voetbalploeg ziet? 
De ArenA is niet alles, maar tegenwoordig best oke. Al zal het tegen NEC, zeker nu zonder drang om nog kampioen te moeten worden, niet erg kolken.
Hoop dat je vanavond verliest maar rond half 9 toch wat te vieren hebt 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Maar hij keept dit seizoen wel dramatisch en heeft al vele blunders gemaakt. Hij is zeker niet meer onomstreden. Ik zou hem niet opstellen, hoe vaak ik hem al heb vetdedigd.
Vorig seizoen ook al. Ik was na het Wk ook fan van hem. Op het Wk maskeerde hij onze zwakke verdediging. Op het EK bracht hij dat ook niet meer. Bij Ajax had hij ook geen standaard topniveau. Voor de eredivisie vaak prima, maar ook geen wereldtop.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaa Everton 1-0 tegen City!
Volhouden!!!!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Mooi!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.