- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valencia
. Spijtig zeg, altijd zuur zo'n heartbreak maar gun de mooie club Valencia ook meer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De supporters groeperingen van PSV hebben massaal het aftreden van Brands en consorten geeist. Ook Cocu moet eraan geloven 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Die man moeten ze verbieden een mening te ventileren over spelers buiten de Eredivisie.
Eigenlijk ook binnen de Eredivisie. Mijn moeder heeft nog slimmere opmerkingen over voetballers.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Of Downing van bijna 23 miljoen. 
Oh, en natuurlijk Henderson van zo'n 18 miljoen niet te vergeten.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Dat hangt ervan af of er werk gemaakt gaat worden van de financiële posities van de Spaanse clubs. Als Atletico hun schulden af moet gaan lossen, dan kunnen ze hun positie aan de top vaarwel zwaaien.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Als Simeone blijft, Atletico niet tot bezuinigen wordt gedwongen en ze verstandig inkopen en verkopen op de markt kan Atletico denk ik nog wel even blijven meedoen aan de top. En dat moet de komende paar jaar op zich wel te doen zijn. Simeone wordt in Atletico geëerd als een held en hij houdt van de club, dus hij zal daar nog wel een paar jaar blijven (net als Klopp in Dortmund); en van de financiële posities van Spaanse clubs wordt de komende paar jaar waarschijnlijk nog geen werk gemaakt (brood en spelen en zo). Of ze verstandig zullen inkopen en verkopen weet ik niet, maar dat is in ieder geval geen onhaalbare ambitie.
Op de lange termijn kan Atletico niet mee met Real Madrid en Barcelona: daarvoor hebben ze simpelweg te veel schuld en te weinig inkomsten. Maar op de korte termijn misschien wel. We zullen zien.
Edit: maar ze moeten inderdaad niet te veel spelers kwijtraken. Courtois en Diego Costa kunnen ze waarschijnlijk niet houden, maar de rest is nog open. Arda Turan, Koke, Filipe Luis? Who knows.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Poulsen verlengd niet bij Ajax.
Bedankt voor de bewezen diensten.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Oeh en Vermeer gaat morgen in de goal staan. [cheerleader smiley]
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ heeft dus verloren van de finalist en misschien wel winnaar van de Europa League, niet slecht.
Ajax richt zich op Poolse huurling van Bayer Leverkusen - FCUpdate.nl
Iemand die deze speler kent? Loopt dit seizoen 2 op 18. Ajax is al vroeg actief op de transfermarkt.
Fikret8
-
- 6170 berichten
- 4235 stemmen
Louis van Gaal volgens de Australische krant.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die man moeten ze verbieden een mening te ventileren over spelers buiten de Eredivisie.
Eigenlijk ook binnen de Eredivisie. Mijn moeder heeft nog slimmere opmerkingen over voetballers.
Heeft Gijppie ooit Breuer of Van Beukering beledigd kos, dat je het cabaret van Rene niet meer ziet?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
John Troost
, wat een kerel
Leeuwardense toestanden in Deventer als de geruchten kloppen. Het kan zomaar zijn dat aankomende zondag wordt bekendgemaakt dat Falkenburg vanaf dat moment dan in een blauwwit hesje verschijnt. Zou wel echt een geniale bekroning van dit seizoen zijn waar jij je rivaal toch nog een klap in het gezicht geeft. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Jaja dus de viervoudig kampioen van Nederland wordt 2 keer vernederd door Salzburg ('dat goed genoeg is om de Champions League te winnen') dat vervolgens verliest van 10 man van Basel dat vervolgens verliest van Valencia dat vervolgens verliest van Sevilla.
Dat tweemaal verloor van Barça, dat laatstelijk verloor van Ajax 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Eindhoven...
Vliegen er gewoon uit door 2 blunders van de keeper en een penalty vanwege hands.
Dat NEC dat Sparta maar een pak rammel verkoopt.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
ah, het is wel duidelijk welke shirts bij het Leger des Heils zijn gebracht 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Eindhoven...
Vliegen er gewoon uit door 2 blunders van de keeper en een penalty vanwege hands.
Dat NEC dat Sparta maar een pak rammel verkoopt.
Zie je nou echt liever Eindhoven dan Sparta in de Eredivisie? Als je even je lichtstad-voorkeuren uitschakelt bedoel ik dan.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Liever geen van beide.
Dat Sparta is gewoon zestiende geworden en heeft na de winterstop bijna alles verloren, dan verdien je ook niet te promoveren.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Nou. Tot straks in de arena. :-/
Gelukkig heb ik er een borrel en diner bij.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jajaja, Sparta 'is de club van' Rotterdam, pieken noemen we dat!
Next stop: Nijmegen!
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Hoge ballen, je speelt tegen Vermeer, moet lukken. En ik zie Roda niet winnen bij Go Ahead.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat is toch eigenlijk wel de meest ernstige vorm van competitievervalsing dat je die clown in zo'n voor NEC nog belangrijk potje op het doel zet. Zal Roda ook niet blij mee zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ik zit zo even te kijken, maar sinds de UEFA Cup om onduidelijke redenen in 2009 de Europa League is gaan heten en iets van opzet is veranderd hebben slechts clubs uit 3 landen de finale gespeeld (Portugal, Engeland, Spanje). Dus nog meer voorspelbaar dan de CL (net aan vier landen) 
Maar goed, Sevilla wint natuurlijk want Benfica zal er nooit meer één pakken.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Maar goed, Sevilla wint natuurlijk want Benfica zal er nooit meer één pakken.
Jij gelooft serieus in die 'vloek'?
Ik hoop voor Benfica alleen dat het niet in de hoofden van de spelers gaat zitten, want zelfs met alle schorsingen zijn ze gewoon de favoriet imo.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Je bent wel vaak in Amsterdam te vinden wanneer Ajax speelt he 
Dat is toch eigenlijk wel de meest ernstige vorm van competitievervalsing dat je die clown in zo'n voor NEC nog belangrijk potje op het doel zet. Zal Roda ook niet blij mee zijn.
Geen zorgen. Nec heeft twee grotere clowns in het doel 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Liever geen van beide.
Dat Sparta is gewoon zestiende geworden en heeft na de winterstop bijna alles verloren, dan verdien je ook niet te promoveren.
Klopt, maar ik zou bv eerder naar de accomodaties kijken en welke clubs het wel aan zouden kunnen om Eredivisie te spelen. Clubs als Dordrecht en Eindhoven kunnen die stap omhoog hoe dan ook niet maken. Clubs als Sparta, De Graafschap, maar zelfs Fortuna Sittard hebben er wel het stadion voor om eventueel meer geld te genereren.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Het wordt nog lastig voor de Spurs om Europees voetbal te halen als ze zo blijven schutteren...
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Liever geen van beide.
Tsja, ondermaats natuurlijk. Maar er komen twee keer zoveel mensen kijken als bij Eindhoven, en dat terwijl de club door een diep dal gaat. In de Eredivisie zit er gewoon weer 10 duizend man. Zoveel fans heeft Eindhoven niet eens gok ik.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Sparta maakt er al jaren een zooitje van, zowel organisatorisch als op het veld, dan heb ik veel meer respect voor Eindhoven die met minimale middelen uitstekend functioneert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.