• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.542 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.801 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

YAH87 schreef:

Zo generend dit. Krijgt die Tom Egbers er een harde plassertje van om die kanjer Courtois steeds erop te attenderen dat ‘ie met België ook nog een prijs kan pakken?

Zie video gisteren en paar weken terug.

Ik heb zo'n enorme hekel aan die Tom Egbers, fatsoenlijk presenteren kan die ook nog steeds niet.

Nee, dan liever Jack en die Henry.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

Het is natuurlijk niet zo dat die lui door Cruijff aangestuurd worden.

Maar hij dweept er dus wel mee en ze worden beloond voor hun terreur. Gevoegd bij die half verkapte bedreigingen aan het adres van Coronel met dit soort gespuis in het achterhoofd (bij beide).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Wat een onzin. Real stond na het verlies tegen Sevilla nog altijd luttele punten achter Atlético. Heb je trouwens ook gezien hoe Real verloren heeft? De wedstrijd tegen Barça moge bekend zijn; 3 onnodige penalty's (en de daarbij gepaard gaande rode kaart voor Ramos), waarvan eentje voor Ronaldo, inderdaad. Sevilla heeft verder misschien 3 keer echt op doel geschoten, waarvan er dus 2 in gingen. Real heeft 2, zo niet 3 keer meer kansen gehad.

Dat bedoel ik. Praat alles lekker goed zeg. Real verliest alleen maar onverdiend en Atletico wint zeker een heel seizoen onverdiend. Real heeft hele belangrijke duels verloren dit seizoen waardoor het zicht op de titel minder is geworden en in de CL lagen ze er bijna uit in Dortmund. Het is dat Dortmund de talloze kansen liet liggen. En dan kom jij aan met 4 potjes die ze op rij wonnen waardoor Real het hele seizoen al geweldig is. Haha. Sad.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ondanks een seizoen met weinig grote pieken toch weer de jaarlijkse mooie beelden op Shaffy muziek!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, Sierd over zijn Atletico.

Sierd de Vos: 'Atlético is het Feyenoord van Spanje' - AD.nl

Barcelona kan op de slotdag van de competitie Atlético eventueel ten koste van rivaal Real Madrid aan de titel helpen. Is dat een reële gedachte?

'Als Barcelona in de laatste minuut een strafschop krijgt, zelf geen belang heeft en weet dat Real als-ie zit kampioen is, dan denk ik dat ze hem missen. Maar eigenlijk denk ik dat ze, als ze zondag winnen van Levante, al eerder kampioen worden. Dat duel is cruciaal. Bij winst moet Atlético alleen nog thuis Malaga verslaan. Dat doen ze, en anders kopen ze 'm. Maar dat is niet nodig, die spelen ze ondersteboven.'

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar hij dweept er dus wel mee en ze worden beloond voor hun terreur. Gevoegd bij die half verkapte bedreigingen aan het adres van Coronel met dit soort gespuis in het achterhoofd (bij beide).

Cruijff dweept daar niet mee, Cruijff heeft zich nooit met supporterszaken bemoeit. Bovendien organiseert Cruijff ook geen oefenwedstrijden en staat 'de harde kern' niet gelijk aan de personen die bestuurders hebben bedreigd (als daar al sprake van is).

Wanneer het tegendeel waar blijkt te zijn dan heb je helemaal gelijk, maar vooralsnog blijkt dat nergens uit. Daarom een nogal vergaande beschuldiging.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Net in 1 vandaag nog een stuk over criminele supportersgroepen. Er schijnen nog veel meer mannen met éénletterige achternamen in 410 rond te lopen die niet voor het voetbal komen.

Terugkijktip.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

j0enne schreef:

Ik heb zo'n enorme hekel aan die Tom Egbers, fatsoenlijk presenteren kan die ook nog steeds niet.

Die zit er dus al een jaar of 30 inmiddels. Eigenlijk een schande dat zulk een saai non-talent al jaren op de buis is en nog een behoorlijk salaris pakt ook. Zolang hij nog achter een bureau zit gaat het, maar staande, met kaartjes in zijn handen.

Toine van Peperstraten ook zo één, die moet lekker radio doen (wat hij dus wel kan).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Net in 1 vandaag nog een stuk over criminele supportersgroepen. Er schijnen nog veel meer mannen met éénletterige achternamen in 410 rond te lopen die niet voor het voetbal komen.

Terugkijktip.

Verrassend zeg. Doen ze zo'n onderzoekje ook effe bij Feyenoord, Twente en PSV? Die idioten zitten overal. Elke harde kern heeft een deel van hen die puur voor problemen komt. Teveel alcohol, drugs en sowieso zin om dingen kapot te maken. Dat was vroeger, nu en zal later ook weer gebeuren. Ik heb echt helemaal niks met zulke mensen, maar het is wel lachwekkend dat de media er nu bovenop springt na dat vuurwerkgedoe. Alsof dit niet al tientallen jaren speelt.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Mooie club, inderdaad.

Dat gevoel heb ik ook bij Liverpool. Duurt bij Feyenoord bijna net zolang om kampioen te worden als bij hen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Mooie club, inderdaad.

Dat gevoel heb ik ook bij Liverpool. Duurt bij Feyenoord bijna net zolang om kampioen te worden als bij hen.

Niet zo hard voor jezelf zijn. Liverpool wacht nog al 10 jaar langer. In die tien jaar werd Feyenoord nog 2x kampioen.

Liverpool is ook wel een bijzondere club ja. Waren jarenlang een grijze muis, maar gelukkig weer op kracht. De EPL mag blij zijn dat ze weer mee doen, het kakte daar een beetje in bovenin.

Atletico is ook wel mooi ja, vooral door de fans. De club zelf zegt me niet zo heel veel, maar die fans en dit strijdlustige elftal zijn wel cool. Laat ze maar de CL winnen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Ik kijk zelden Studio Sport, maar die enkele keer dat ik het kijk zit ik me eigenlijk alleen maar te ergeren aan al die talentloze figuren die daar rondlopen alleen maar omdat ze daar toevallig al jarenlang zitten. Hoe ze daar gekomen zijn? Geen idee, misschien konden ze toen ze begonnen wel iets?

Lijkt trouwens wel een tendens voor de hele Nederlandse tv-wereld hoor. Als je BN'er wilt worden moet je vooral nergens talent voor hebben. Gewoon dom doen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Lijkt trouwens wel een tendens voor de hele Nederlandse tv-wereld hoor. Als je BN'er wilt worden moet je vooral nergens talent voor hebben. Gewoon dom doen.

Dit ja. Maar deze irritatie heb ik al vele jaren, reden dat ik nog zeer weinig tv kijk.

Die lui bij de NOS zijn ook kut. Of ze zijn strontvervelend (Jack voorop), of ze zijn zo vreselijk saai en nutteloos (Youri Mulder, vNistelrooij, Koeman, vHooijdonk etc) of een combinatie (Jan Mulder begint ook steeds meer een karikatuur te worden). Het is triest maar ik denk dat ik Waterreus nog ga missen. Die durfde tenminste te zeggen als er iets kut is. Samen met Adriaanse en Ronald de Boer het trio dat nog een beetje kritisch is.

Overigens, Henry Schut vind ik wel een goede toekomstige presentator voor SV. Zodra Jack met pensioen is en Tom te scheel is om de autocue nog te lezen.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dan kom jij aan met 4 potjes die ze op rij wonnen waardoor Real het hele seizoen al geweldig is. Haha. Sad.

Begrijpend Lezen - NOVO

Kom maar terug zodra je deze cursus gevolgd hebt.

Of je mag natuurlijk met een quote komen waarin ik stel dat Real Madrid het hele seizoen al geweldig is, maar ik zal je de tijd besparen, die ga je niet vinden... Ga ondertussen maar weer huiliehuile doen over dat de Ajax-aanhang in een slecht daglicht is komen te staan. Over wat krom is, recht lullen gesproken. "Ja, maar zij doen het ook, juffrouw".

Over Dortmund: zeker ook vergeten dat Real een penalty gemist heeft? Of dat Ronald op de bank zat.

Dortmund jaagt Real nog schrik aan in terugmatch - sporza.be

En hoe is 6 schoten op doel "talloze kansen"?

Ik zeg niet dat Real overtuigd heeft, maar over twee wedstrijden zijn ze gewoon verdiend door.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

'Ik heb het Nederlands elftal niet uit mijn hoofd gezet' - voetbalzone.nl

Dan weet je pas echt hoe diep we zijn gezonken met Oranje...

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Verrassend zeg. Doen ze zo'n onderzoekje ook effe bij Feyenoord, Twente en PSV? Die idioten zitten overal. Elke harde kern heeft een deel van hen die puur voor problemen komt. Teveel alcohol, drugs en sowieso zin om dingen kapot te maken. Dat was vroeger, nu en zal later ook weer gebeuren. Ik heb echt helemaal niks met zulke mensen, maar het is wel lachwekkend dat de media er nu bovenop springt na dat vuurwerkgedoe. Alsof dit niet al tientallen jaren speelt.

Het is dit seizoen natuurlijk wel raak met alle 'incidenten' rond de Amsterdamse supporters. En als je tijdens de bekerfinale zo iets flikt vraag je natuurlijk om aandacht.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Begrijpend Lezen - NOVO

Kom maar terug zodra je deze cursus gevolgd hebt.

Of je mag natuurlijk met een quote komen waarin ik stel dat Real Madrid het hele seizoen al geweldig is, maar ik zal je de tijd besparen, die ga je niet vinden... Ga ondertussen maar weer huiliehuile doen over dat de Ajax-aanhang in een slecht daglicht is komen te staan. Over wat krom is, recht lullen gesproken. "Ja, maar zij doen het ook, juffrouw".

Over Dortmund: zeker ook vergeten dat Real een penalty gemist heeft? Of dat Ronald op de bank zat.

Dortmund jaagt Real nog schrik aan in terugmatch - sporza.be

En hoe is 6 schoten op doel "talloze kansen"?

Ik zeg niet dat Real overtuigd heeft, maar over twee wedstrijden zijn ze gewoon verdiend door.

Haha, je lachwekkende berichten van gisteravond zeiden genoeg.

Ik hoef me verder niet te verdedigen over Ajax. Ik keur die acties van die debielen net zo hard als iedereen af. Alleen vrij naief dat ze nu plots massaal op dit onderwerp duiken terwijl dit een probleem van alle clubs is, al tientallen jaren lang. Al in de jaren 70 had je bij Feyenoord-Tottenham hooligans, sloegen ze elkaar in de jaren 90 langs een snelweg de hersens in en bestormden ze begin deze eeuw het PSV stadion toen een stel Duitsers daar langs kwam. Altijd gesteund door een stel achterlijke sukkels die vast criminele banden hadden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet zo hard voor jezelf zijn. Liverpool wacht nog al 10 jaar langer. In die tien jaar werd Feyenoord nog 2x kampioen.

Weet ik, uiteraard.

Liverpool is ook wel een bijzondere club ja. Waren jarenlang een grijze muis, maar gelukkig weer op kracht. De EPL mag blij zijn dat ze weer mee doen, het kakte daar een beetje in bovenin.

Een grijze muis is het nooit geweest. Ze deden alleen nooit mee om de titel. Die finale tegen Milan CL is zo'n beetje de meest epische ooit. Verder nog een keer de CL-finale gehaald en de UEFA Cup gewonnen. Sowieso qua uitstraling nooit een grijze muis geweest.

Atletico is ook wel mooi ja, vooral door de fans. De club zelf zegt me niet zo heel veel, maar die fans en dit strijdlustige elftal zijn wel cool. Laat ze maar de CL winnen.

Denk dat Atletico best een tijd aan de top kan blijven.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het is dit seizoen natuurlijk wel raak met alle 'incidenten' rond de Amsterdamse supporters. En als je tijdens de bekerfinale zo iets flikt vraag je natuurlijk om aandacht.

Weet ik wel, maar ik krijg het idee alsof de media nu pas doorhebben dat dit speelt, terwijl iedereen die het voetbal volgt wel beter weet. Dat er nu aandacht voor is is logisch hoor, daar niet van. Maar de manier waarop ze berichten is wat wereldvreemd. Wat een groepje Ajax malloten dit seizoen hebben geflikt is iets om boos over te worden. Door die lui scheren ze iedereen over 1 kam. Ik stond ook in Glasgow. Topdag gehad zonder 1 verkeerde blik van iemand gezien te hebben. Maar toen lijkt het alsof er 3000 Ajacieden daar de boel gesloopt hebben volgens de kranten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Een grijze muis is het nooit geweest. Ze deden alleen nooit mee om de titel. Die finale tegen Milan CL is zo'n beetje de meest epische ooit. Verder nog een keer de CL-finale gehaald en de UEFA Cup gewonnen. Sowieso qua uitstraling nooit een grijze muis geweest.

Mhow, vond ze toch de afgelopen jaren, zeg maar zo na die epische finale, vrij grijs en saai. Met allemaal van die kneuzige spelers die veel te veel kostten en niks konden. Hoe heet die 40 miljoen prijzige miskoop? Andy Carroll. Zulke droeftoeters liepen er rond ipv zoals nu een Suarez en Coutinho. Misschien verwoordde ik het destijds niet zo goed. Het leek gewoon nergens op. Liverpool dat jaren voor plek 7 of 8 speelde met hopeloos ouderwets voetbal. Die finale van 2005, dat was voetbal ja. Zo herinner je je Liverpool graag. In die jaren speelden ze heel vaak geweldige CL duels. Chelsea in de halve finale eruit gekickt, Real Madrid met 4-0 ingeblikt, 4-4 tegen Arsenal. Zulke affiches blijven wel bij.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Of Downing van bijna 23 miljoen.

Oh, en natuurlijk Henderson van zo'n 18 miljoen niet te vergeten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Altijd wel lachen, zulke kutspelers voor veel te veel geld. Ja, kop maar in: Sulejmani.

Herinner me ook nog wel Shaun-Wright Phillips voor 36 miljoen ofzo naar Man City

Wat smijten ze daar altijd met geld voor de meest debiele spelers zeg.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Nou geen onjuiste informatie verstrekken om City in diskrediet te brengen he.

Hij ging voor 32 miljoen van City naar Chelsea om 'm vervolgens 3 jaar later weer te kopen van Chelsea voor 11 miljoen.

Had dan Jo en Santa Cruz bijvoorbeeld genoemd, zo'n 45 miljoen samen voor 3 hele doelpunten samen.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

chevy93 schreef:

Eens. Maar Dortmund had in de eerste wedstrijd wel meerdere kansen op de 3-1 en in de tweede wedstrijd hadden ze meerdere kansen op de 3-0. Met iets minder slordigheid van de kant van Dortmund was Real Madrid dus gewoon uitgeschakeld geweest. Maar opnieuw: Real Madrid was over twee wedstrijden inderdaad beter. Maar in de grote wedstrijden heeft RM dit seizoen vaak niet weten te overtuigen.

Maar de laatste paar weken lijken ze in bloedvorm te zijn. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar Atletico ook.

Edit: en ik moet toegeven dat ze de laatste paar weken ook in grote wedstrijden uitstekend spelen. Verdiende overwinningen tegen Barcelona en Bayern spreken wat dat betreft voor zich.

Nicolage Rico schreef:

Denk dat Atletico best een tijd aan de top kan blijven.

Dat hangt ervan af of er werk gemaakt gaat worden van de financiële posities van de Spaanse clubs. Als Atletico hun schulden af moet gaan lossen, dan kunnen ze hun positie aan de top vaarwel zwaaien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Nou geen onjuiste informatie verstrekken om City in diskrediet te brengen he.

Hij ging voor 32 miljoen van City naar Chelsea om 'm vervolgens 3 jaar later weer te kopen van Chelsea voor 11 miljoen.

Had dan Jo en Santa Cruz bijvoorbeeld genoemd, zo'n 45 miljoen samen voor 3 hele doelpunten samen.

Oja, was dat Chelsea met dat bezopen bedrag. Ik wist het niet meer.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Is niet een kwaal van Liverpool. Bijna alle Engelse spelers hebben een bizarre prijs/kwaliteit verhouding.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Is niet een kwaal van Liverpool. Bijna alle Engelse spelers hebben een bizarre prijs/kwaliteit verhouding.

Klopt. Las eens dat ze dat zelfs expres doen, elkaar in Engeland overwaarde te betalen voor Britse spelers om zo elkaar kunstmatig rijker te maken. Geen idee of het waar is, maar het klinkt aannemelijk als je ziet hoe lachwekkend hoge bedragen ze soms betalen voor prutsers met Engelse nationaliteit. Maar voorlopig teren ze al 10-15 jaar op jongens als Lampard en Rooney omdat al die zogenaamde wereldsterren helemaal niet zo goed zijn.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Dat heeft vooral te maken met marketingwaarde lijkt me. En hype.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Forza Juve Forza ragazzi.

Vidal en Llorente er nu wel bij. En Caceres . Ik ben er nog niet gerust op, Benfica heeft een lepe ploeg. Maar dit moet Juve gewoon redden, finale in eigen stadion. Kom aan!! Snor en Gijp achten Benfica kansloos, hehe. Laten we het hopen.

Sfeertje hoor

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

Daarom een nogal vergaande beschuldiging.

Het ging er maar om, Cruyff wist natuurlijk heel goed dat Coronel bedreigd werd, nota bene door mensen die 'aan zijn kant staan'. Of-ie ze representeert is een tweede, maar om dan met die wetenschap in het achterhoofd tegen Coronel te zeggen 'zit me niet dwars of je gaat eraan' of woorden van die strekking...

He made him an offer he couldn't refuse.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.