• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.542 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.801 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Zit je niet lekker he, een Feyenoorder als topscorer aller tijden van Oranje . Kunnen wij er wat aan doen dat Ajacieden praktisch altijd verzaken in Oranje .

Lichtsteiner, madre

Haha, in Oranje boeit het me weinig waar ze vandaan komen, als ze maar goed zijn.

Als die vent ons wereldkampioen maakt juich ik bij elke goal, maar ik vind hem vooral een speler die de B landen verslaat. Schiet maar eens de winnende tegen Spanje erin ofzo.

Ben je trouwens al nerveus? Nog tien minuten

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Hou op...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Sulejmani gaat 't nu doen!

Nog een kleine 10 minuten inclusief extra tijd.

Respect hoor voor Benfica.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En als Benfica de finale haalt verliezen ze hem toch op zeker. Da's hun eeuwige vloek. Mooi verhaal is dat.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Vechten!

Rood voor Vucinic. Wat een flapdrol als wisselspeler.

En Markovic dus ook rood...

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Sevilla met de 3-1

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hahaha Sevilla met de 3-1, toch de finale

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Balen dit, zeg... Ook wat gelukkig die goal. Laatste wanhoopspoging. En dan te bedenken dat de 2-0 in Sevilla duidelijk buitenspel was...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Benfica met 9 man verder nu wegens een blessure.

6 minuten extra.

Zonde van Valencia zeg. Hoe zuur wil je 't hebben?

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Aanvallend mag er een hele grote bezem doorheen in Turijn, mijn hemel...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Schandalige gele kaart! Die jongen mist de finale door dit...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Aanvallend mag er een hele grote bezem doorheen in Turijn, mijn hemel...

De Serie A is ook van matig niveau de laatste 5-8 jaar. En dan is Juventus nog met afstand de beste van Italië. Ik vind Tevez overigens wel een goede speler normaliter.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Pfff. Bijna Caceres nog.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Hij fluit gewoon niet af....

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Respect voor Benfica hoor.

Had niemand gedacht.

2 jaar op rij in de finale.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Dus.................

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Finisterra schreef:

Hij fluit gewoon niet af....

Juventus he. Gewoon wat geld overgemaakt voor wat extra tijd op de extra tijd. Maar ook dat werkte niet, hehe.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Wordt Markovic meteen geschorst of is dat pas voor later?

Geen Perez, geen Markovic, geen Salvio. Wel een gehandicapt Benfica in de finale dan.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Doodzonde dit. Maar alle respect voor strijdlust Benfica. Lekkere smet op aankomende titel dit. Pfff...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Halve finale verliezen als de finale in je eigen stadion is, da's wel tragisch ja. Al is verliezen in de finale in eigen stadion nog erger. Overkwam Sporting Lissabon en Bayern al eens de laatste 10 jaar.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Ik heb alleen het laatste half uur gezien, maar toen floot Clattenburg zeer twijfelachtig, zeg. Chiellini komt weg met twee harde overtredingen (een andere scheidsrechter had hem met twee gele kaarten van het veld gestuurd), waarvan één in het strafschopgebied, en Pogba schopt iemand een bloedneus maar krijgt niet eens een kaart (gevaarlijk spel, anyone?). En dan staat hij er ook nog op om 8 minuten extra tijd vol te maken terwijl Benfica met 9 man speelt. Maar soit, Benfica is door. Het zij ze gegund.

Edit: en Silvio krijgt een makkelijke gele kaart, waardoor hij de finale mist. En Perez een tweede gele kaart - die wel terecht was overigens. Maar toch: Juventus mag scheidsrechterlijk gezien niet klagen.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Serie A is ook van matig niveau de laatste 5-8 jaar. En dan is Juventus nog met afstand de beste van Italië. Ik vind Tevez overigens wel een goede speler normaliter.

Tevez is de enige van enig niveau voorin. Llorente is het ook net niet allemaal. Om over de Giovinco's, Vucinic's en Osvaldo's maar te zwijgen. Lekker opdonderen. Minimaal Cerci halen. Rossi zag een overgang niet zitten helaas. Juventus moet nu doorpakken, financieel gaat het crescendo. Maar ja, de echte toppers komen niet naar de Serie A, zo eerlijk moet je zijn.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Jaja dus de viervoudig kampioen van Nederland wordt 2 keer vernederd door Salzburg ('dat goed genoeg is om de Champions League te winnen') dat vervolgens verliest van 10 man van Basel dat vervolgens verliest van Valencia dat vervolgens verliest van Sevilla.

Ik mag niks meer zeggen over Jopie's Europese ambities dus dat doe ik dan ook maar niet.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

@ Joy4ever: Juventus is toch de mede-eigenaar van Immobile? En Berardi is ook een groot talent.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Nu is het in ieder geval duidelijk voor wie ik supporter in de finale. Al staat Valencia wel hoger in mijn hiërarchie dan Benfica dus echt moeilijk zou het niet geweest zijn. Zou wel een ideale finale geweest zijn. Nu dus vol voor het doorbreken van de vloek!

Dergelijke emotiewisselingen maken voetbal net zo mooi, maar als het tégen je club is, is het toch ontzettend klote...

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Immobile is idd 50% eigendom van Juventus, 50% van Torino. Wie bedenkt sowieso zoiets . Laat Torino hem maar nemen dan, krijgt Juve Cerci. Berardi is een talent maar Juventus moet nogmaals doorpakken. Spelers aantrekken die er gelijk staan, het verschil kunnen maken. Nu win je redelijk makkelijk de titel maar Europees leg je het af en tegen een met alle respect Galatasaray en Benfica.

Pogba en Vidal zullen vertrekken, die zijn niet houdbaar. Schiet allemaal niet op zo natuurlijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Valentijntje morgen dus anderhalf uur op tv hoor ik.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Joy4ever schreef:

Laat Torino hem maar nemen dan, krijgt Juve Cerci

Immobile houden ze sowieso niet. Hij wordt o.a. gelinkt aan Dortmund en Atletico. Maar wil je Immobile echt niet? Dat is toch de topscorer van de Serie A dit seizoen, en zo briljant zijn jullie spitsen niet.

Spelers aantrekken die er gelijk staan, het verschil kunnen maken.

Ik denk niet dat jullie spelers het probleem zijn. Jullie middenveld is uitstekend, jullie verdediging ook en jullie aanval kan er ook mee door. Het zit hem eerder in tactische en mentale zaken denk ik.

j0enne schreef:

Had niemand gedacht.

*steekt vinger op* Ik gaf ze 50% kans! *houdt zich weer koest*

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Animosh schreef:

Ik denk niet dat jullie spelers het probleem zijn. Jullie middenveld is uitstekend, jullie verdediging ook en jullie aanval kan er ook mee door. Het zit hem eerder in tactische en mentale zaken denk ik.

Heb je helemaal gelijk in. Ik kan moeilijk zeggen dat Conte een flut coach is maar tactisch is het imo geen meesterbrein. Daarnaast zitten er een aantal spelers niet met hun hoofd / hart bij Juventus.

Wat een ontknoping net bij Valencia - Sevilla

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Ook gewoon in minuut 94 die goal.

En weer die M'Bia die vorige week die buitenspelgoal maakte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.