- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha kos wordt gek, Leiwakabessy kopt op zijn Landzaats binnen. Wel in eigen goal 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Er blijft clubhelden Gentenaar en Leiwakabesy ook niet veel bespaard dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja kut, Roda op 1-0. NEC nu virtueel gedegradeerd.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik lach me dood hier bij die vipdinges in de arena.
Ik draag lichtgroen en sta onderin 410 (vlak onder het hekje) misschien kan je me spotten haha. Ben de enige met deze kleur hier
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Veel lege stoeltjes trouwens.
Ja... Bij Ajax gaat het echt wel de manier waarop. Weinig mensen die tevreden zijn. Veel mensen zijn er al een paar weken echt helemaal klaar mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja... Bij Ajax gaat het echt wel de manier waarop. Weinig mensen die tevreden zijn. Veel mensen zijn er al een paar weken echt helemaal klaar mee.
Het blijft natuurlijk wel sneu om als seizoenskaarthouder weg te blijven. Je bent verdomme kampioen. Ook al was het geen superjaar, iets meer respect naar de kampioenen hadden ze wel mogen tonen. Zeg ik voor de tv...maar ik was niet weggebleven als ik een seizoenskaart had.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ajax heeft sowieso al een redelijk grote no-show. Zit rond de 10-15% per wedstrijd geloof ik. Veel mensen die zeker willen zijn van een plekje voor 4 a 5 wedstrijden per jaar en voor de rest af en toe eens wat meepikken. Op zich snap ik wel dat je zo'n wedstrijd die nergens meer om gaat dan laat schieten.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat schakelkanaal laat werkelijk elke scheet zien (incl de mooie uitworp van Kennis trouwens).
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Dat is het voordeel als je minder seizoenkaarthouders als feyenoord(30. 000 tegenover 42. 000)hebt. Dagjesmensen willen altijd wel heen gaan en die vullen de overige stoeltjes ook wel. Dus de vrije kaartjes raken altijd uitverkocht. Bij een club als feyenoord zijn dat 20.000 kaarten in de vrije verkoop. Bij ajax maximaal 10.000... Dat maakt altijd het verschil in zichtbare plekken wanneer scc houders niet komen opdagen
Toch vreemd. Laatste duel van het seizoen... Toch een reden om heen te gaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
City alweer 1-2 voor. Die pakken de titel wel. Wat heeft Liverpool een zeldzame kans laten liggen om geschiedenis te schrijven.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Gerrard heeft wat dat betreft een Gentenaartje geflikt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Getafe
. Onze Madrileense broeders helpen weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja kut, Roda op 1-0. NEC nu virtueel gedegradeerd.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niveautje van niks weer. Zal Roda het trouwens weer gaan flikken; zou me wat zijn zeg.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik vind alles best. Kowet staat achter en dan is mijn dag weer goed (al hoop ik wel dat NEC per ongeluk nog 1-1 maakt, want ik ben een beetje klaar met die 300 km die wij naar Kerkrade moeten rijden voor een uitwedstrijd). Kunnen wij weer rustig weggetikt worden door FC Twente.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
NEC is wel met afstand de meest treurige tegenstander in de ArenA dit seizoen. Allemachtig wat kansloos en met zo weinig passie. Dan verdien je de laatste plaats ook wel als je met deze instelling langs gaat. En dan speelt Ajax zoals zovaak ook nog eens matig, dus het is geen genot om te zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ugh, de ooijevaar heeft gescoord. Zul je zien dat hij de gouden schoen ook nog gaat winnen 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ugh, de ooijevaar heeft gescoord. Zul je zien dat hij de gouden schoen ook nog gaat winnen
Zou toch wat zijn 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een drama, wat een schandaal. Je zou verwachten dat ze in de laatste wedstrijd nog even wat moois zouden laten zien tegen een degradatiekandidaat, nu de druk eraf is. Man man man.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, als Blind zo blundert verdient hij de schoen ook niet op basis van de slotwedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker boeiend die schoen.
Zou NEC het redden? Wat een emotie bij die NEC fans, haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zal Leiwakabessy wel weer een eigen goal gaan maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekker boeiend die schoen.
Zou NEC het redden? Wat een emotie bij die NEC fans, haha.
Die schoen is boeiend ja. Dat was het namelijk ook toen Suarez en Vertonghen hem kregen. Voor mij tenminste wel; voelt toch als trots.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die schoen is boeiend ja. Dat was het namelijk ook toen Suarez en Vertonghen hem kregen. Voor mij tenminste wel; voelt toch als trots.
De schoen wordt vast niet uitgereikt op basis van 1 speelronde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.