- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Moeten we alle Europese tegenstanders door wie Feyenoord (en De Vrij) zoek ik (zijn) gespeeld even op gaan zoeken? Oh wacht, dat zijn er niet zo veel....
Wat is je punt, kerel?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Weer die Italianen in de laatste minuten..... Arm Denemarken; zo dichtbij.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat De Vrij gewoon een ontzettend zwakke periode doormaakt en daardoor wel eens geslachtofferd kan worden voor een momenteel betere speler. En dat gehuil daarover, gezien diezelfde prestaties, niet veel hout snijdt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tsjechië moet winnen van Bulgarije om kans te houden op PO, en Denemarken moet winnen van Malta en hopen dat Bulgarije niet wint van Tsjechie. Zelfs Armenië maakt nog kans, als boven genoemde wedstrijden in remises eindigen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Pfffff wat een eigen goal van Montenegro
Dan moet Polen het dinsdag maar doen...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Voor de dubbele cijfers dan maar. Nu je toch bezig bent.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Damn ik had toch Nederland op moeten zetten zo te zien 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is er dan toch hoop voor Nederland dit WK? Met Strootman en De Jong heb je een prima defensief blok. Voorin heb je met Robben/Persie wereldklasse, en spelers als Huntelaar, Lens, Sneijder en Vd Vaart zijn prima subtop spelers die kunnen excelleren. Er staat een degelijke keeper, alleen de verdediging is een zorgenkindje. Maar goed, dat was het in 2010 ook.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik blijf Blind helemaal niets vinden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
2-1 op Wembley! Er is weer hoop!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat De Vrij gewoon een ontzettend zwakke periode doormaakt en daardoor wel eens geslachtofferd kan worden voor een momenteel betere speler. En dat gehuil daarover, gezien diezelfde prestaties, niet veel hout snijdt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Je hebt gewoon enorm weinig keus.
Bruma, De Vrij, BMI, Vlaar zijn nu bijvoorbeeld geselecteerd.
Ik had dan een keer die Van Dijk erbij gehaald.
Rekik blijft voor mij wel de beste centrale verdediger.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Alle voetballers in de eredivisie maken fouten, de ene alleen wat meer dan de ander.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hij doet het weer. Zlatan schiet Zweden op 2-1. 
En Arnautovic pakt nog even rood in de laatste minuut.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Damn wat een pegel van Townsend... 3-1, einde oefening dan toch.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tor! Tor! Tor!
Mesuuuuuuuuut Ozil. Heerlijk wippertje 
Und Endpfiff! Brasiiiiiiiiiiil wir hohlen uns den vierten Stern! 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Uitstekende wedstrijd van het NL elftal. Van Persie bewijst voor de zoveelste keer dat hij bij de besten ter wereld hoort. En ook Lens, die ik nog wel eens een twijfelgevalletje vind is weer belangrijk zoals hij dat eigenlijk altijd is. Strootman - De Jong is een zekerheidje. Sneijder is dat denk ik ook, ten kosten van Van der Vaart. Robben was weer dreigend als altijd en Janmaat lijkt me ook zeke van een basisplekkie in Brasil, wat een fijne back is dat toch. Het nieuwe duo achterin speelde ook goede wedstrijd. De reden van de switch is me niet helemaal duidelijk al kan ik Vlaar me nog wel voorstellen. Het blijft hopen dat Stekelenburg weer normaal gaat keepen, toch wel de man met het meeste talent. Al zijn Vorm en Krul vrij aardige vervangers.
Leuke momenten met Kluivert en Van Persie trouwens, al was de commentator wat overdreven af toe.
Het laatste half uur speelde je overigens gewoon met een man minder. Die Kuyt kan er hélemaal niets meer van! Bizar hoe slecht die gozer inviel..
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Kan me wel aansluiten bij je verhaal schram.
Ik blijf Vorm een subtop niveau keeper vinden. Ook die rare redding van vanavond weer die Bruma nog net over de achterlijn kon schieten...
Ik dicht Stekelenburg niet de kwaliteiten toe die de meesten erin zien maar is wel de meest complete van de drie. Hoewel Krul ook een interessante optie blijft.. Maar eens kijken hoe hij en Steek het gaan doen in de PL.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Kuyt kan inderdaad echt niet meer...
Die gekke Grieken staan trouwens gewoon gedeeld eerste met Bosnië. 
Gelukkig heeft Bosnië een veel beter doelsaldo, dat die maar eerste worden.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Vooral Lens verbaast me eigenlijk altijd weet je dat? Dan zit ik te hopen op Narsingh of zo, maar misschien is Lens wel gewoon de man die in Brazilie een basisplaats heeft.
Wat vind jij van de 10 positie?
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Brasiiiiiiiiiiil wir hohlen uns den vierten Stern!
Otteniamo la nostra quinta stella 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Van Persie. 
Topscorer van Oranje allertijden. 
Altijd blijven geloven in deze geweldenaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.