- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Trouwens wel vreemd dat er geen blessuretijd bij kwam in de ArenA. Als het 2-1 ofzo had gestaan was dat ongetwijfeld wel het geval geweest. Ik dacht dat men juist had afgesproken om in situaties als deze niet gewoon na 90 minuten af te fluiten, maar 'gewoon' blessuretijd te rekenen?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
JAAAAAAAAAAAA. Het officiële einde aan sufrir tegen Real is eindelijk een feit. Atleti maakte het zich wel weer heel moeilijk, had met rust al klaar moeten zijn maar wat een pot weer. Daarom hou je van Spaans voetbal. No sufrir. Geweldige avond, en een clubrecord voor Atletico, en nog eens behaald in het Bernabeu. Kan een heel mooi jaar gaan worden Casillas die weer de seks van zijn leven krijgt vanavond. Alles klopt. Buenas noches.

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Belchinezen?
Ik moest ook aan Olympique Lyon tegen Dynamo Zagreb denken. De ene foute terugspeelbal na de andere, ongelooflijk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
JAAAAAAAAAAAA. Het officiële einde aan sufrir tegen Real is eindelijk een feit.
Nou gefeliciflapstaart dan maar! Moet Sierd iets anders bedenken als intro...
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Trouwens wel vreemd dat er geen blessuretijd bij kwam in de ArenA. Als het 2-1 ofzo had gestaan was dat ongetwijfeld wel het geval geweest. Ik dacht dat men juist had afgesproken om in situaties als deze niet gewoon na 90 minuten af te fluiten, maar 'gewoon' blessuretijd te rekenen?
Op een warme zondagmiddag kan ik me er wat bij voorstellen, maar op een frisse zaterdagavond zou ik gewoon affluiten. Dan wil je lekker naar huis.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Op een warme zondagmiddag kan ik me er wat bij voorstellen, maar op een frisse zaterdagavond zou ik gewoon affluiten. Dan wil je lekker naar huis.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Wat een schijnheiligheid. Ze kunnen beter tijd steken in arbitrale dwalingen dan in die ene keer in 1000 seizoenen dat een wedstrijd waar eerder afgefloten was nog een goal had opgeleverd die dat ene team alsnog kampioen gemaakt zou hebben.
En aangezien we dat seizoen al gehad hebben, kunnen we weer 1900 seizoenen vooruit. 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ben het voor de verandering een keer met quido eens. Die blessuretijd is er niet voor niets en niet gewoon volledig uitgespeeld worden. Elk doelpunt kan tellen.
Dat arbitrale dwalingen belangrijk zijn is duidelijk maar heeft niks van doen met het feit dat iedere club recht heeft op blessuretijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen

Lag slecht bij staf en spelersgroep. Nou, voor zulk een salaris denk je maar dat die goed ligt, manmanman. Wat krijgen we voor kulverhaal straks, iets met chemie of met een click? In huize Lefgozer zal de taart worden aangesneden in ieder geval.
Overigens, dit wist men dan toch twee maand terug ook al? En iemand die je bekerwinst bezorgde en een nette vierde plek behandel je wat chiquer.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Zal wel nep zijn. Waarom zouden ze hem ontslaan? En juist nu.
Rond het middaguur een persconferentie staat er op Teletekst.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ben het voor de verandering een keer met quido eens. Die blessuretijd is er niet voor niets en niet gewoon volledig uitgespeeld worden. Elk doelpunt kan tellen.
Dat arbitrale dwalingen belangrijk zijn is duidelijk maar heeft niks van doen met het feit dat iedere club recht heeft op blessuretijd.
Officieel is het 30 seconden per wissel. Doorgaans wordt er 6 keer gewisseld per wedstrijd. En hoe vaak wordt er meer dan 3 minuten bij geteld? De blessuretijd is een lachertje en dient alleen maar om de spanning op te einde te verhogen. Zodra die spanning weg is, kan je net zo goed geen blessuretijd doen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Onvoorstelbaar inderdaad met Verbeek, helemaal na gisteren. Waarom gooi je hem er dan niet al eerder uit?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ze staan vierde in Nederland, hebben de beker gewonnen en ze spelen Europees. Wat willen ze daar nog meer dan ? Zo goed is dat elftal nou ook weer niet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Officieel !
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Wat krijgen we voor kulverhaal straks, iets met chemie of met een click?
"gebrek aan chemie "
Die dus.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik dacht eerst ook dat het een geintje was. Wat een wanbeleid. 
Dat er gebrek aan chemie was zal toch niet iets nieuws zijn geweest? Had hem dan vorig seizoen al ontslagen.
Wie zal er nu komen? Pastoor? Rutten?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik dacht eerst ook dat het een geintje was. Wat een wanbeleid.
Hoezo wanbeleid ? Nu we plotseling winnen van PSV is hij wel ineens de juiste man voor AZ ?
Het is al meerdere keren hier vermeld, door mij en Lefgozer waarom Verbeek zijn eigen ruiten in aan het gooien was bij AZ. Ik ben wel benieuwd naar de opvolger.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Hoezo wanbeleid ? Nu we plotseling winnen van PSV is hij wel ineens de juiste man voor AZ ?
Het is al meerdere keren hier vermeld, door mij en Lefgozer waarom Verbeek zijn eigen ruiten in aan het gooien was bij AZ. Ik ben wel benieuwd naar de opvolger.
Maar dat is toch niks van de laatste weken? Dan hadden ze hem na de beker eruit moeten zetten, op het hoogtepunt ermee stoppen want beter kan het toch niet meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, Verbeek ontslagen. Hoe gek wil je het hebben.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Daarom juist. Ze hadden hem afgelopen zomer gewoon moeten vervangen en als vrienden uit elkaar moeten gaan. Want het lijkt me dat dit niet iets van de laatste anderhalve maand was. Was voor alle partijen beter geweest. Maar misschien wil Advocaat wel weer het seizoen afmaken.
Hij zit trouwens vanavond bij Studio Voetbal, hebben die ff geluk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een droeftoeters bij AZ. Een betere coach gaan ze echt niet krijgen. Volgens mij denkt AZ meer te zijn dan ze werkelijk voorstellen. Sowieso is de hele timing belachelijk, net na het bereiken van de EL groepsfase en de dag na de winst op PSV. Had elkaar dan in de zomer laten gaan.
PS: Gefeli NW met Atletico! Mooie uitslag, altijd goed als Real onderuit gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijken nog in het waanbeeld van de Scheringa era te leven.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik snap dat gezeur hier van de AZ'ers op Verbeek hier ook niet. Maar als spelers en staf niet meer met Verbeek door één deur kunnen dan heeft het bestuur geen keus natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En als Verbeek echt ontslagen is vanwege zijn karakter, had dit dan gewoon in de zomer gedaan. Ik las dat hij vorig jaar al aanvaringen met AZ medewerkers en spelers had. Waarom dan wachten? De resultaten dit seizoen spreken in zijn voordeel en zijn karakter is nog net zo lomp als vorig jaar, 2 jaar, 3 jaar terug, 10 jaar terug, 15 jaar terug etc. Hij is zichzelf gebleven.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het blijft onbegrijpelijk inderdaad. Als je gewoon naar de resultaten kijkt gaat het uitstekend met AZ. Ze winnen de beker, spelen Europees, winnen dit seizoen al van Ajax en PSV. Nu zal het best een hork zijn, maar dat was hij de afgelopen jaren ook al en toen was het blijkbaar ook geen probleem. Dit seizoen staat er ook gewoon een prima team nu de verdediging weer op peil is gebracht. Nu riep hier vorig jaar iemand al dat ze kampioen zou worden, omdat ze Henriksen hadden gehaald. Nouja, misschien is dat wel exemplarisch voor de idioot hoge verwachtingen van de fans.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijken nog in het waanbeeld van de Scheringa era te leven.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Weer die Leerdam.
Wel uit een corner van een onterechte corner.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.