- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Het blijft onbegrijpelijk inderdaad. Als je gewoon naar de resultaten kijkt gaat het uitstekend met AZ. Ze winnen de beker, spelen Europees, winnen dit seizoen al van Ajax en PSV. Nu zal het best een hork zijn, maar dat was hij de afgelopen jaren ook al en toen was het blijkbaar ook geen probleem. Dit seizoen staat er ook gewoon een prima team nu de verdediging weer op peil is gebracht. Nu riep hier vorig jaar iemand al dat ze kampioen zou worden, omdat ze Henriksen hadden gehaald. Nouja, misschien is dat wel exemplarisch voor de idioot hoge verwachtingen van de fans.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Als Verbeek NU in de auto stapt kan hij keurig op de bank zitten bij de Wedstrijd van de Eeuw. Heeft Heerenveen nog anderhalf uur om het ontslag van Maffe Marco te regelen, dat moet lukken. Kom op Gaston, pak die telefoon op, een unieke kans dit!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De vlag hangt uit in huize Lefgozer inderdaad. 
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Als Verbeek NU in de auto stapt kan hij keurig op de bank zitten bij de Wedstrijd van de Eeuw. Heeft Heerenveen nog anderhalf uur om het ontslag van Maffe Marco te regelen, dat moet lukken. Kom op Gaston, pak die telefoon op, een unieke kans dit!
Niet eens zo een stomme wissel. Verbeek naar Heerenveen, Van Basten naar AZ. Win-win.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Basten doet het uitstekend in Friesland 
Van Basten 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
1-1!
Die vrije trap paal-paal was ook zeer jammer.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Je oren laten hangen naar een beperkte spelersgroep, die zich natuurlijk compleet overschat. Verbeek heeft uit deze ploeg meer weten te halen dan erin zit.
Zul je zien dat ze met Dollar Dickie op de proppen komen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Lijken nog in het waanbeeld van de Scheringa era te leven.
Misschien speelt er nog iets waar wij verder niet vanaf weten en heeft hij iemand een knal uitgedeeld ofzo. Anders kan ik het ook niet verklaren. Kost alleen maar geld dit en een andere trainer zal het niet beter doen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Pingel Vitesse. 
Hoe dom kun je zijn.
1-2. Janssen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zielige reacties hierzo. Geloof %% en mij nou maar, AZ mag blij zijn dat we van die hork af zijn. Wij zien namelijk wel de volledige 95 minuten van elke wedstrijd en volgen de club elke dag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien speelt er nog iets waar wij verder niet vanaf weten en heeft hij iemand een knal uitgedeeld ofzo. Anders kan ik het ook niet verklaren. Kost alleen maar geld dit en een andere trainer zal het niet beter doen.
Of spelers zitten niet graag in een krachthonk (en dus net als bij Feyenoord een groepje spelers die in protest komen) of het bestuur houdt niet van het eigen willetje van Verbeek. Dan nog, blijft de timing gewoon raar. Al kan er nog iets naar buiten komen, al vraag ik me af of dat wel plausibele argumentatie zal zijn. Die 'verstoorde' spelersgroep is niet iets van de afgelopen weken lijkt me. Vraag me ook af of je zo goed kan spelen tegen PSV als de spelersgroep zo verstoord is maar soit.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Niet eens zo een stomme wissel. Verbeek naar Heerenveen, Van Basten naar AZ. Win-win.
Als je een degradatie van AZ ziet als 'win' wel ja 
Bij AZ heeft-ie geen Finnbogason om zijn tactische falen te maskeren...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zielige reacties hierzo. Geloof %% en mij nou maar, AZ mag blij zijn dat we van die hork af zijn. Wij zien namelijk wel de volledige 95 minuten van elke wedstrijd en volgen de club elke dag.
Ken dan ook wel een handjevol AZ SK houders die hier totaal niet over te spreken zijn. Dus echt geen steekhoudend argument lijkt me zo.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vraag me ook af of je zo goed kan spelen tegen PSV als de spelersgroep zo verstoord is maar soit.
Ze mochten eindelijk eens volgens een logische tactiek en opstelling spelen. Dat voelt volgens mij al als een bevrijding.
Let de komende tijd maar eens op jouw mannetje Henriksen. Die speelde al een lange tijd onder Verbeek met de pest in zijn lijf, omdat ie keihard misbruikt werd. Ik verwacht dat ie de komende tijd gaat vlammen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ken dan ook wel een handjevol AZ SK houders die hier totaal niet over te spreken zijn. Dus echt geen steekhoudend argument lijkt me zo.
We hebben inderdaad heel wat kritiekloze schapen op de tribune zitten die Verbeek een toffe peer vonden/vinden. Ben blij dat ik wel mijn eigen mening heb (die blijkbaar gedeeld wordt door de directie).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze mochten eindelijk eens volgens een logische tactiek en opstelling spelen. Dat voelt volgens mij al als een bevrijding.
Let de komende tijd maar eens op jouw mannetje Henriksen. Die speelde al een lange tijd onder Verbeek met de pest in zijn lijf, omdat ie keihard misbruikt werd. Ik verwacht dat ie de komende tijd gaat vlammen.
Mee eens. Taktisch scheelde er wel het één en ander aan maar als dat de reden is vind ik het juist opvallend dat je dat na een wedstrijd doet waar ie taktisch wel juiste keuzes maakt. Al mag Henriksen wel gaan vlammen, toch één van de meest talentvolle spelers uit de eredivisie.
Vooral die persconferentie van Martens, daar krijg je toch de schijterij van. Opbokken met je de spelersgroep en trainer groeide niet naar elkaar toe. Trainer staat ver boven de spelersgroep. De tendens bij spelers die zichzelf groter maken dan zij zijn moet eens op gaan houden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ondanks het jarenlange wanbeleid van Heerenveen en het feit dat hij telkens zijn beste spelers verliest zonder er iets voor terug te krijgen, flikt Marco het toch maar de Friese kneuzenkermis in het linkerrijtje te houden. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vooral die persconferentie van Martens, daar krijg je toch de schijterij van. Opbokken met je de spelersgroep en trainer groeide niet naar elkaar toe. Trainer staat ver boven de spelersgroep. De tendens bij spelers die zichzelf groter maken dan zij zijn moet eens op gaan houden.
Ach ja, van te voren wist je al dat er in die persconferentie bar weinig gezegd ging worden. Ze gaan natuurlijk niet alle details vertellen en daar ben ik ook niet geïnteresseerd naar. Je zou zelfs van klasse en respect kunnen spreken dat er nog (bijna) niks van bekend is. Bij een club als Ajax zouden alle details al bekend zijn voordat de trainer was ontslagen. De echte AZ-volgers wisten allang al dat het niet langer meer kon.
Wij willen leuk en aanvallend voetbal zien (staat ook in de kernwaarden van AZ trouwens) en niet het blokhuttenvoetbal (zoals het gekscherend genoemd wordt onder AZ-supporters) wat Verbeek speelde. Het zal gerust gepaard gaan met een paar nederlagen, maar we gaan dan in ieder geval weer met plezier naar het stadion en niet met de pest in ons lijf.
Beetje jammer dat ik me nu steeds moet verantwoorden tegen mensen die scorebordmanagement hanteren (zowel hier op het forum als in het echte leven) en AZ niet elke dag volgen. "Hoge klassering, Europees voetbal, bla bla."
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Officieel is het 30 seconden per wissel. Doorgaans wordt er 6 keer gewisseld per wedstrijd. En hoe vaak wordt er meer dan 3 minuten bij geteld? De blessuretijd is een lachertje en dient alleen maar om de spanning op te einde te verhogen. Zodra die spanning weg is, kan je net zo goed geen blessuretijd doen.
Dus omdat jij het sinds niet eens bent met de lengte van de blessuretijd moet er maar helemaal vanaf gezien worden?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Beetje jammer dat ik me nu steeds moet verantwoorden tegen mensen die scorebordmanagement hanteren (zowel hier op het forum als in het echte leven) en AZ niet elke dag volgen. "Hoge klassering, Europees voetbal, bla bla."
Het gekste is gewoon dat ze hem nu ontslaan, 2 maanden tijdens dit seizoen, nota bene in een periode dat het sportief goed gaat in Europa en in de Ere. Waarom was hij van de zomer niet ontslagen? Ze kennen zijn gedrag toch.
Oja, nog even over die blessuretijd discussie hier. Wat een flauwekul dat je bij 6-0 af kan fluiten na 90 minuten. Nota bene in een helft met 6 goals en 5 wissels. Daar hoort een minuut of 4 bij te komen. Die ene goal extra kan het verschil maken en daarbij hoort een scheids gewoon de regels te volgen en niet te stoppen omdat hij 6-0 wel genoeg vind.
PS: Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Vul allemaal de CL toto tijdig in voor dinsdagavond!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Havenaar scoort. Van Poekel te vroeg gefloten. Vrije trap nu.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een selectieve verontwaardiging weer in Arnhem. Over die onterechte corner en pingel hoor je ze niet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De reacties zijn wel onbegrijpelijk. De mensen die AZ nauwelijks volgen lijken het ineens allemaal beter te weten over het ontslag van Verbeek dan de AZ supporters die de club iedere dag volgen...
Je kan je ook afvragen hoeveel er mis moet zijn dat Verbeek ontslagen wordt ''nu het zo goed gaat''..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De reacties zijn wel onbegrijpelijk. De mensen die AZ nauwelijks volgen lijken het ineens allemaal beter te weten dan de AZ supporters die de club iedere dag volgen...
Goh, dat hebben wij nou ook met al die mensen die een zegje over Ajax willen doen terwijl ze de club veel minder volgen 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
het feit dat hij telkens zijn beste spelers verliest zonder er iets voor terug te krijgen
Uh... Finnbogason is ongeveer 1000x beter dan Houten Bas Dost? Heerenveen hoort met deze selectie gewoon mee te doen voor de titel in de MML.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Higdon. 
NEC wordt compleet weggespeeld. 2-2.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
NEC 
Doe dr nog maar eentje bij aangezien wij volgende week naar Arnhem mogen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Uh... Finnbogason is ongeveer 1000x beter dan Houten Bas Dost? Heerenveen hoort met deze selectie gewoon mee te doen voor de titel in de MML.
Finnbogason is ook ongeveer 1000x beter dan de rest van de selectie van Heerenveen. Met zo'n verdediging moet je er altijd minstens 3 maken en dat lukt natuurlijk niet elke week.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.