- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De meest bizarre 10 minuten van dit seizoen Ajax. Al vond ik vorige week 3 goals tegen in bijna die tijd ook wel opvallend...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Van der Sar heeft alle goals gemist. Ging in de pauze rustig schijten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Go Ahead is gul met een eigen goal en een gratis 5e goal voor Ajax 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zoals wij PSV vorige week hielpen, zo helpt GAE ons nu. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ATLETIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0-1. Koke
. Diego Costa
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Elke kans voor de rust werd verpest, alle kansen na de rust zijn goals. 6-0.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Fischer krijgt de doodstraf als hij scoort vanavond?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lachwekkend zeg. Dat je Fischer geen penalty gaf voor de rust kan gebeuren, maar dat je deze zuivere handsbal over het hoofd ziet als arbitrage.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij zag hem maar dan was het meteen 2e gele kaart. Wedstrijd aanvoelen heet zoiets of zo. Hij wil de Eagles kennelijk sparen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hij zag hem maar dan was het meteen 2e gele kaart. Wedstrijd aanvoelen heet zoiets of zo. Hij wil de Eagles kennelijk sparen.
Het slaat nergens op. Je hoeft van mij echt niet geel te geven, het was ook per ongeluk, maar het is een zuivere penalty. Ook bij 6-0. Ik stoor me nog aan de stand. Zoveel kansen gehad dat je minimaal 10-0 had moeten winnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Man van de wefstrijd mag Poulsen wel worden trouwens. Kerel rent de longen uit zijn lijf.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Edit: Fischer
moet niet gekker worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Toch was Fischer zeer dreigend en bij vlagen goed. Best van zijn spel genoten, voor het eerst in maanden. Dat hij MOTM werd kan ik snappen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij heeft denk ik 10 mogelijkheden/kansen gemist. Publiek snapte het geloof ik ook niet helemaal. Maar goed 3 punten in de zak en de lampies weer terug op aarde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ze zien ook wel dat ie er alles aan doet, maar weinig echt lukt. Hopelijk scoort ie snel, anders loopt ie weer veel te gefrustreerd over het veld (en daar heeft ie niet alleen zichzelf, maar ook Ajax mee).
Dat handsbal-moment vond ik dan weer absoluut geen penalty. Geen Ajacied in de buurt en daarbij kon ie er natuurlijk niks aan doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijke slotminuten en wat is het spannend. Wat blijft Diego Costa toch heerlijk om naar te kijken. Toch op afstand de speler waarvoor je gaat kijken.
Lang geleden dat het speloverwicht zo voor Atletico was. Het kan mensen, het kan vanavond. Met slechts 0-1 mag Real niet klagen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Na morgen dus PSV 15, FC Twente 15, Heerenveen 15, Ajax 14, Vitesse 14, Zwolle 14, Feyenoord 13 en AZ 13.
Eén keer verliezen en je staat in de middenmoot.
En na woensdag staat Vitesse waarschijnlijk zelfs 2 punten los op ons.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Na morgen dus PSV 15, FC Twente 15, Heerenveen 15, Ajax 14, Vitesse 14, Zwolle 14, Feyenoord 13 en AZ 13.
Eén keer verliezen en je staat in de middenmoot.
En na woensdag staat Vitesse waarschijnlijk zelfs 2 punten los op ons.
Net of Vitesse uit bij NEC en uit bij ADO wint. Morgen winnen ze zeker niet, daarvoor leeft die derby bij NEC altijd erg veel.
Buiten dat, de stand boeit nu nog niet. Of je 1e of 5e staat, ach. Zolang je maar aan blijft haken. Na de winterstop wordt het verschil gemaakt. Ik vind ook niet dat er nu 1 titelfavoriet is.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Die leeft te veel dat ze weer als malloten gaan schoppen.
Stand boeit nu inderdaad nog niet veel, maar 't is toch fijn om al wat punten los te staan i.p.v. dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoeveel 100% kansen gaan we nog verkloten. Deze ga je dus niet winnen.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Man van de wefstrijd mag Poulsen wel worden trouwens. Kerel rent de longen uit zijn lijf.
Met Fischer als Man van de Wedstrijd kan ik leven, maar ik vond De Jong zowaar nóg sterker. Wat een rust brengt hij in het spel en wat een geweldig inzicht heeft hij.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Real speelt overigens ook als een zooitje ongeregelden, zeg...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Van der Sar heeft alle goals gemist. Ging in de pauze rustig schijten.
Nu maar hopen dat Gijppie geen dutje heeft gedaan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer niet. Wat Sierd zegt, zie het ook weer gebeuren hoor.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Met Fischer als Man van de Wedstrijd kan ik leven, maar ik vond De Jong zowaar nóg sterker. Wat een rust brengt hij in het spel en wat een geweldig inzicht heeft hij.
Lachte me dood toen de omroeper dat meldde. Vervloekte Fisscher nog geen tien sec daarvoor toen hij voor de zoveelste keer liep te prutsen. Zal wel voor zn zelfvertrouwen zijn 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Zo verlies je 12 jaar niet, zo...
Real is geen schim van wat het kan en ook moet zijn. Wat een drama.. Alweer 5 punten achter. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
JAAAAAAAAAAAA. Het officiële einde aan sufrir tegen Real is eindelijk een feit. Atleti maakte het zich wel weer heel moeilijk, had met rust al klaar moeten zijn maar wat een pot weer. Daarom hou je van Spaans voetbal. No sufrir. Geweldige avond, en een clubrecord voor Atletico, en nog eens behaald in het Bernabeu. Kan een heel mooi jaar gaan worden Casillas die weer de seks van zijn leven krijgt vanavond. Alles klopt. Buenas noches.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.