- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eindelijk nog eens een fatsoenlijke (combinatie-)aanval. Was alweer even geleden. Moet er wel in natuurlijk. (voor de rest gaat er weer veel te veel terug en breed)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verdomme zeg, het had al 4-0 of 4-1 moeten staan, maar Ajax heeft echt geen enkele goalgetter.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Rekik, Narsingh, Wijnaldum, Zoet, Park en Koch nu allemaal in de lappenmand. Pffff. 
Hopen dat de blessures van Zoet en Park meevallen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Had best een penalty mogen zijn. Jammer genoeg niet gekregen. Maar Ajax moet gewoon eens 1 van die pakweg 6 goede mogelijkheden benutten die ze hebben gehad.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We spelen wederom zonder middenveld, en vrijwel ieders focus is in eerste instantie 'achteruit' gericht. Zo kom je nooit tot leuk en/of goed voetbal.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
0-0. Wat een verrassing. Wat een kansenfestijn. Moest al minimaal 3-0 staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Fischer mist de 1 na de ander. Is het nou echt zo moeilijk om zo'n klein balletje tussen die palen te krijgen? Echt we hebben hard een echte spits nodig. Dit is echt pijnlijk slecht.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Verbeek is eindelijk een keer niet koppig en luistert naar de supporters en zie het resultaat. Wat een heerlijke wedstrijd (en heerlijke goal van Jóhannsson recht voor mijn snufferd). Nu maar hopen dat ie het zelf ook heeft gezien...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eén van de slechtste commentatoren samen met Leo Driessen en Frank Snoeks.
Seniele opa.
Eens erger me rot aan die vent. Oude lul legt uit wat we net zelf een seconde ervoor hebben gezien.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Om maar te zwijgen over het feit dat ie spontaan klaarkomt als Ajax scoort.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Eens erger me rot aan die vent. Oude lul legt uit wat we net zelf een seconde ervoor hebben gezien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ja hoor. Weer een eigen doelpunt. Ongelofelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als we ze zelf niet maken, dan doen de tegenstanders het dit seizoen wel voor ons. 1-0, eigen goal 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik begon me alweer bijna te irriteren dat Sightorsson de meest debiele beslissing neemt die je in die situatie kunt nemen, gaat ie er via een GAE-speler in 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Om maar te zwijgen over het feit dat ie spontaan klaarkomt als Ajax scoort.
Kijk aan, dan heeft Theo nog een goede smaak ook. Beter gaat hij tot zijn 88e door.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En goaaaaaal. Dit gaat snel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Een kleine neger scoort, maar Theo houdt toch echt vol dat het Kolbeinn was. Maar goed, ik vergeef het 'm dit keer, ze lijken ook op elkaar.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ze wandelen er ook gewoon zo doorheen om 1 op 1 te komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.