- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Vanaf minuut 2 zie je hoe ze Ajacieden pakken die op de fiets uit Amsterdam zijn gekomen 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
He? Denk je niet dat dat ze info misschien uitwisselen? Helemaal als er aangeboden wordt hulp te bieden in Eindhoven vrij normaal toch.
Ik had het over een burgemeester die de situatie en veiligheidsrisico's in een andere stad gaat beoordelen, dat lijkt me wat anders.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Peppie zit weer helemaal mis hoor. 1-0.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Lijkt me niets anders. Het lijkt mij juist makkelijker om iets te beoordelen omdat de stad veel kleiner is. Enkel evenementen o.i.d. zouden van belang kunnen zijn.
Anyway, daarom lijkt een risicoanalyse gebaseerd op gebakken lucht mij nog meer uit de lucht gegrepen. De bizarre hoeveelheid ME die vannacht op de been was lijkt mij al genoeg duidelijkheid geven over de staat waarin die maffe gemeente verkeerd. Vooral omdat er geen noodverordening uitgegeven was. Daar was namelijk geen aanleiding voor, wat mij alleen maar gelijk geeft. Oftewel, zelfs als ze wel waren gekomen hadden ze niks mogen doen..
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
Nou, ik ben naar Eindhoven. Hopen op die 3 punten, maar ik vrees 't ergste.
Het is voor je te hopen dat Gijzel niet ook PSV-supporters gaat weren uit stad.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
(embed)
Vanaf minuut 2 zie je hoe ze Ajacieden pakken die op de fiets uit Amsterdam zijn gekomen
Die twee agenten daarna, met schild en wapenstok en die busjes op een verder lege straat. Je ziet ze ook denken waar dit allemaal in hemelsnaam op slaat.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
En als iets niet mag doen mensen het ook niet natuurlijk.
Vertel mij eens waarom er geen aanleiding was, waar baseer je dat op? Wat weet je van de risico-analyse? Wat doet het ertoe hoe groot of klein de stad is?
De driehoek in Eindhoven heeft de situatie onderling beoordeeld, niet Van der Laan. Van Gijzel wordt geacht te weten wat de mogelijkheden zijn qua politieinzet, qua logistiek etc. Dus lijkt hij en niet vd Laan de persoon om die veiligheidsafweging te maken.
Maargoed ga ajb van de wedstrijd genieten, dit zijn randzaken.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
(embed)
Haha die pompeuze muziek icm de daaropvolgende beelden zijn wel mooi. Maar nogmaals we weten toch dat het achteraf meeviel?
En jij moet als geen ander weten dat lang niet elke Ajacied uit Amsterdam komt 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Maargoed ga ajb van de wedstrijd genieten, dit zijn randzaken.
Ik geniet juist ook van een mooi uitvak, de strijd hoort niet op het veld te zijn. De klassieker is allang geen klassieker meer en nu heb ik eigenlijk ook niets met deze pot als ik eerlijk mag zijn.
Ajacieden en een leeg uitvak staat helaas ook niet vaak garant voor veel punten.. Ik denk toch dat het de spelers een boost geeft(vooral bij de warming up) en het maakt het voor de scheids ook makkelijker om thuis te fluiten aangezien ie dan geen enkel spreekkoor tegen krijgt 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat een zaadpot weer. Verbeek rot op! Gelukkig komt De Magiër er zo waarschijnlijk weer in, valt er tenminste nog iets te genieten.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Hiljemark basis...
Maher op de bank.
Lamlul Toivonen erin.
Geen Bakkali.
Park rechtsbuiten.
Wat een drama. Hoe verzint Cocu dit in vredesnaam. Ongelofelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
Wat een zaadpot weer. Verbeek rot op!
Scoort Verbeek toch mooi maar even 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Wat een gezapig middagje weer, man man..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Enige wat me toch weer plezierig stemt bij deze verschrikkelijke pot is "het legioen is met pensioen" dat uit het uitvak galmt
Ook het enige vak dat ik hoor.
Kuipers laat lekker veel doorspelen ondanks het gerollebol van veel spelers. Heerlijk... Man, dat zal met die Nijhuis wel anders worden straks.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ondanks dat Utrecht geen kans heeft gekregen in de tweede helft valt ie straks ongetwijfels toch.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Voel toch eerder een onterechte 2-0 aankomen 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Is die Scheepers een zoon van Twan?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Elleboogje van Pellè op die dwerg 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Dat publiek heeft nu al bij zes momenten of zo gezongen over het beroep van Kuipers zijn moeder. Burp, dan wel 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Schöne weer op VM ... buiten dat ie dat niet kan, lijkt me juist dit een wedstrijd voor Poulsen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het is zelfs zo ver dat ik hoopte dat het 5-0 zou worden. Helaas werd het maar 3-0. Ik breng die mafkees persoonlijk de stad uit (met pek en veren). Tijd voor een frisse wind.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een vreselijke voetbal pot van AZ was het weer zeg.... Verbeek bedankt voor de mooie jaren, maar je tijd is duidelijk geweest.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Gta stijl spandoekje van psv..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Denswil speelt de bal weer op z'n Barca's uit knullig over de zijlijn
Pfoee, bijna al de 0-1.. Jammer
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zo help je tegenstanders dus weer vakkundig in het zadel. Lamlendig PSV en publiek, dat nu natuurlijk bloed ruikt.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Leuk begin, Moisander met z'n regelmatige 'Frank de Boertje' en Vermeer met een Vermeertje. Wat een kans ook van Toivonen..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Wat oogt Ajax opeens kwetsbaar inderdaad. Niets aan de hand en door 1 slecht moment van Moisander(as usual) is het beeld gelijk omgedraaid.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Dit voorjaar begon PSV ook fel. Toen ging Ajax voetballen en temporiseren en was er nog weinig aan de hand.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.