• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.343 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.105 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Dat is gewoon een arm expres in het gezicht zwaaien bij Serero.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Slaande beweging leek me.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

en dat zijn twee slippertjes Kenneth.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Waar duikt Vermeer nou weer heen?? Gaat ons 3 punten kosten vandaag, zoveel is duidelijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Vermeer moet een uitkom verbod krijgen bij hoge ballen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik zie veel kansen voor PSV, maar ze worden niet gemaakt. Ajax wint deze pot dus.

%%%%%% schreef:

Wat een vreselijke voetbal pot van AZ was het weer zeg.... Verbeek bedankt voor de mooie jaren, maar je tijd is duidelijk geweest.

Misschien is deze wedstrijd wel heel belangrijk geweest. Hopelijk ziet het 'klappervee' die Verbeek altijd een toffe peer vond nu ook dat het niet langer meer gaat met hem. Hopelijk ziet de technische staf dit ook en nemen zij hun financiële verlies door Catweazle te ontslaan waardoor je meer kans op sportief succes krijgt en de supporters eindelijk weer eens zonder frustratie maar wel met plezier naar hun geliefde AZ kunnen kijken.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Bojan nu al twee missers.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Straks toch maar Poulsen erin om Toivonen uit te schakelen, lijkt me..

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tonypulp schreef:

Straks toch maar Poulsen erin om Toivonen uit te schakelen, lijkt me..

Oh, dus Quido had het alweer goed gezien? Meest realistische poster in het grote voetbaltopic. Haters gonna hate.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Oh, dus Quido had het alweer goed gezien? Meest realistische poster in het grote voetbaltopic. Haters gonna hate.

Wat heeft dit met mij te maken?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Niks. Meer een algemene noot. Quido krijgt de laatste tijd veel kritiek op zijn berichten.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Klopt. Vind hem eigenlijk ook iets té pessimistisch vaak, maar betrap mezelf ook regelmatig op zulke gedachtegangen.. zeker de laatste weken.

Ajax nu trouwens sterk (of PSV zwak). Profiteren!!

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Zoals verwacht dus PSV na een kwartier alleen nog maar aan het tegenhouden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

Zoals verwacht dus PSV na een kwartier alleen nog maar aan het tegenhouden.

Zal na rust niet anders zijn denk ik. Stormend PSV om vervolgens af te zwakken; dus aan Ajax de zaak om het dicht te houden aan het begin.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het veldspel van Ajax is bij vlagen redelijk, maar opnieuw valt op dat er geen enkele stootkracht / scorend vermogen voorin in dit elftal zit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar juist als je denkt dat Nijhuis normaal fluit, gaat ie gekke dingen doen.

Ajax achterin erg kwetsbaar (bal hoeft maar 1x goed achter de verdediging te vallen, m.n. daarin schuilt (nog) steeds het gevaar), voorin weer tandeloos (en opvallend idee-loos. Passing trouwens nu, naast al tijden te traag, ook erg slordig). Zou tekenen voor een 0-0 in deze situatie, wat wellicht vloeken in de kerk is voor een Ajacied.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bij PSV zijn ze vergeten de noppen onder de schoenen te draaien. Zolang Ajax zich op tijd terugtrekt, is er niets aan de hand. Voetballend zijn ze vele malen beter.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Brugge klopt Anderlecht ruim in Belgische topper - FCUpdate.nl

Brugge 4-0 van Anderlecht gewonnen. Best een verrassing lijkt me.

Hanteert België eigenlijk dit seizoen nog steeds dat achterlijke play-offs systeem?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Het voelt een klein beetje als vloeken in de kerk, omdat juist PSV maar 5 minuten goed heeft gevoetbal(den ook 3 kansen creëerde in die 5 minuten). Daarna zijn ze erg ver teruggevallen hebben we ze compleet in de broekzak, alleen is de afrondende fase bij Ajax erg slecht. Een gebrek aan kwaliteit en misschien ook slordigheid. Fisscher ego't toch net iets teveel. PSV een aantal keer zeer slordig balverlies en komen er totaal niet meer uit. Jammer dat Ajax er niet van kan profiteren. Middenveld van PSV wordt bij vlagen compleet overlopen. Schaars valt toch enorm tegen. Toivonen eigenlijk ook onzichtbaar, die is alleen vervelend wanneer PSV aanvalt. Overigens had hij wel geel mogen krijgen toen hij Siem de Jong keihard aan het shirt trok.

Tweede helft zal alles weer overnieuw beginnen. Wat dat betreft komt de rust voor PSV als geroepen. Ben toch een klein beetje bang voor de typische wisselvalligheid die Ajax kenmerkt. Je moet scherp blijven tegen PSV.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Op basis van de eerste helft heeft Ajax het betere (veld) spel, PSV toch echt wel de meest gevaarlijke.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Schaars toch echt rood. Die drollen in de studio zeggen ze dat het een block is en dat het bij de wedstrijd hoort, maar hij moet opletten en die arm helemaal niet uitstrekken. Die arm zwiepte vanuit het niets opeens de lucht in toen "toevallig" Serero eraan kwam stormen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

LOL @ onze elleboog man Perez. Allebei geen fan van Matavz, maar hij stelt wel dat Matavz die kopbal vann Depay erin had geknikt. Ja, zo ken ik er wel meer Waarom stond hij daar dan niet om die bal binnen te knikken ipv Depay...

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Het niveau is er niet hoger op geworden na rust.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Lefgozer schreef:

Hanteert België eigenlijk dit seizoen nog steeds dat achterlijke play-offs systeem?

Yup en het zal niet zo rap verdwijnen ook. De meesten willen het systeem aanpassen en ipv de punten te halveren willen ze nu iedere ploeg met 0 punten de play-offs laten starten. Of dit er ooit door gaat komen weet ik niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vermeer eruit!!!!!!!!!!!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vind die keeper van Ajax niet zo goed......

Hoe lang duurt het nog Frankkie?

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Tering hij lijkt het er wel om te doen onze Kenneth.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dank Kenneth, al nummer zeven in de competitie die op zijn conto kan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dit....echt....dit.... 3 punten down the shitter, thanks Vermeer!!

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

En dat noemt zich keeper.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.