• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.343 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.105 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Door de heroïsche overwinning van AZ is Nederland, ondanks het nipte verlies van Ajax en de ingecalculeerde nederlaag van PSV, gestegen naar de gedeeld 31e plek op de UEFA ranking, naast Wit Rusland en net onder Georgië. Roemenië blijft leider, voor Engeland en Spanje.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Stu-Pot schreef:

Forza Racing!

Genk wint gewoon even met 1-0 bij Dinamo Kiev .

En Swansea wint met 3-0 bij Valencia. Netjes hoor.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12861 stemmen

Mooie overwinning van Genk ja .. tonen toch even aan Standard en Zulte hoe je best wat overgave in je spel legt Europees.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

En waar zijn jullie?

Oh wacht. Weer niet in Europa.

Het was inderdaad te beschamend voor woorden.

Hé, deze opmerking had ik niet verwacht.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Nicolage Rico schreef:

PSV.

Boeruh!

j0enne schreef:

En waar zijn jullie?

Oh wacht. Weer niet in Europa.

Het was inderdaad te beschamend voor woorden.

Groeten uit de Champions League!!

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Groeten van Messi.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Toivonen: ‘Nu extra gemotiveerd voor Ajax’ - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [PSV] - telegraaf.nl

Toivonen en PSV extra gemotiveerd zondag. Je zou denken dat je dat al weken bent als je 6x op rij niet weet te winnen als PSV. Maar schijnbaar hebben ze Ajax nodig om echt hun best te gaan doen Dat de mensen die er gisteravond zaten het even weten.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Die wedstrijd kan natuurlijk alle kanten op, maar het niveau zal hoe dan ook weer pijn aan de ogen doen. Vermeer in de goal, Serero op het middenveld, Sana in de aanval, een nog verder gemankeerde verdediging van PSV zonder Willems... ben erg benieuwd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joh. Nog meer open deuren? .

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Ja, van PSV gaan ze 'boeren boeren' roepen ondanks het feit dat Eindhoven een industriestad is, en van Ajax vond niemand het de moeite om mee te gaan, dat vak blijft dan ook volledig leeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De bal is rond, het is elf tegen elf, behalve als er een rode kaart wordt gegeven en de kans is groot dat er 90 minuten, zonder blessuretijd geteld, wordt gespeeld.

En verder is de kans groot dat Ajax daar gewoon wint

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Groeten van Messi.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Liever de groeten van Messi krijgen, dan van de super bekende Popov en Bucur

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Helemaal waar hoor. Jaaaaaaren geleden speelde Feyenoord als winnaar van de UEFA Cup om de Super Cup tegen Real Madrid. Ze werden bij vlagen weggetikt maar ze stonden er maar wel mooi.

Tegen bepaalde clubs leg je het gewoon 9 van de 10 keer af. Geen schande.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, die wedstrijd ken ik nog. Zelfs toen schoot van Hooijdonk een vrije trap raak. Uitslag weet ik niet meer 4-1 of 4-2 meen ik. Of 3-1.

Toen ik gisteravond PSV en AZ zag spelen was ik weer blij dat Ajax Barcelona trof, hoe kansloos we ook waren. Die hele EL groepsfase is 1 grote mislukte grap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De bal is rond, het is elf tegen elf, behalve als er een rode kaart wordt gegeven en de kans is groot dat er 90 minuten, zonder blessuretijd geteld, wordt gespeeld.

Haha, ja, nu hebben we ze wel .

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

(afbeelding)

. .

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

het derde broertje van Siem en Luuk.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Is toch leuk voor die jongen?

Het shirtje van Messi is voor zo'n spelertje het hoogst haalbare van zo'n CL potje.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Niks mis mee, zolang hij dat maar na de wedstrijd doet. Dat geschooi vooraf is zielig.

Bosz grijpt in en zet Reis uit spelersgroep Vitesse - voetbalzone.nl

Reis haalt zijn neus op voor zijn ploeggenoten zullen we maar zeggen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ dikverdiend gewonnen met heerlijk combinatiespel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Viergever: "Zat er helemaal doorheen" - FCUpdate.nl

"Het was geen lekker bespeelbaar veld en het was erg warm. Er waren inderdaad geen drinkpauzes. Ik zat er, net als een paar andere jongens, helemaal doorheen. Als je in het hotel zit, is het koud door de airco. Kom je buiten, krijg je door de hoge temperaturen een klap in je gezicht. In het veld was het eigenlijk niet te doen. Ik werd gewisseld omdat ik er helemaal doorheen zat. Dat zat ik tijdens de rust eigenlijk al. Dit is niet mijn weer."

Viergever gaat dus sowieso niet naar het WK in Brazilië en Qatar.

kos schreef:

(afbeelding)

. .

Dit maakt het nog even erger:

"Ik heb Messi's shirt snel in mijn tas gestopt" - FCUpdate

Ik heb het shirt snel in mijn tas gestopt en niemand wat gezegd.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Alles goed en wel, maar de echte geluksvogel is Messi die nu maar mooi een shirt van Boilesen op zolder heeft liggen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Wat een feest gaat dat zondag worden. Tamata waarschijnlijk ook nog eens in de basis.

Een verdediging met Tamata, Hendrix, Bruma en Brenet...

Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Tamata; Toivonen, Schaars, Maher; Park, Matavz, Depay

Wat een drama. Park weer rechtsbuiten, lamlul Toivonen, faalhaas Maher en een lachertje van een verdediging.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

. .

Belachelijk inderdaad. Boilesen gaat een grote worden, maar dit soort fanboy gedrag hoor je lekker in de privésfeer te houden. Messi moet over twee maanden weten dat er een kerel op hem wacht die geen dribbel duld, in plaats van een knul die niet kan wachten op het fluitsignaal om vervolgens na een FFA het shirt van Messi te bemachtigen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Wat een feest gaat dat zondag worden. Tamata waarschijnlijk ook nog eens in de basis.

Een verdediging met Tamata, Hendrix, Bruma en Brenet...

Verwachte opstelling #PSV tegen #Ajax: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Tamata; Toivonen, Schaars, Maher; Park, Matavz, Depay

Wat een drama. Park weer rechtsbuiten, lamlul Toivonen, faalhaas Maher en een lachertje van een verdediging.

Gelukkig doet de Jong niet mee.

O nee, wacht; toch wel

Waar is Bakalli trouwens?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

otherfool schreef:

Is toch leuk voor die jongen?

Het shirtje van Messi is voor zo'n spelertje het hoogst haalbare van zo'n CL potje.

Inderdaad, volgens mij heb ik er in de voorgaande jaren zelfs spelers om zien vechten

Duitse media hekelen 'genânte jacht' Bayer-spelers op shirt Messi - voetbalzone.nl

Nicolage Rico schreef:

Groeten van Messi.

Helaas kan geen enkele Europese speler Feyenoord de groeten doen Daarom zijn wij zo solidair en doe we de groetjes.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Clubleiding Ajax is solidair met fans en blijft thuis | Ajax Life updates - ajaxlife.nl

Vraag me af waarom de spelers wel met de bus mogen komen.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Inderdaad, volgens mij heb ik er in de voorgaande jaren zelfs spelers om zien vechten

Duitse media hekelen 'genânte jacht' Bayer-spelers op shirt Messi - voetbalzone.nl

Mitchel 'handschoentjes' Dijks heeft in ieder geval een waardige opvolger in de Schoolreisjes-bokaal. Het mooie is ook dat Moisdander nog geen dag voor de wedstrijd juist zijn medespelers opriep niet als schooljongens te gaan gedragen.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rep_robert schreef:

Vraag me af waarom de spelers wel met de bus mogen komen.

Kan Ajax niet de spelerbus vol supporters stoppen en de spelers zelf vervoeren in taxi's, ofzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.