- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4524 stemmen
Blij dat we hier geen Toto voor hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax gaat nog bij een absolute topclub onderuit, maar wat PSV vanavond laat zien... 
0-2
Ik ben positief gestemd voor zondag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een faalhazen
Ik dacht dat vorig jaar een incident was, maar het gaat steeds belachelijker worden. Nog even en ik kan dadelijk écht met OF onder het genot van een wijntje over voetbal gaan praten.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nog 1 keer dan: Van Gaal looft niveau eredivisie - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Oranje] - telegraaf.nl
Gewoon, omdat het kan.
Ach, zolang de eredivisie nog toptalenten levert aan de Bulgaarse kampioen doen we toch iets goed. 
Misidjan 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Echt alles gaat verkeerd vanavond. Niet normaal.
Zo walst Ajax zondag over ons heen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Je zal maar PSV-fan zijn en nu op de tribune zitten. Dan zoek je toch gelijk een andere hobby... Wat een non-prestatie zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kuzey Tekinoglu
-
- 40 berichten
- 668 stemmen
AZ en Feyenoord zijn ook geplaatste teams, hebben alleen wat minder geluk met de loting. En zelfs als dat niet het geval was moet PSV met zijn begroting minstens overwinteren in de EL.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Dat speelse en frisse heeft ook maar drie weken geduurd he..
Kuzey Tekinoglu
-
- 40 berichten
- 668 stemmen
'Of dit PSV de Champions League kan winnen? Ja, waarom niet?' - voetbalzone.nl
Vooral pijnlijk als je net hebt aangegeven EL doodserieus te nemen..
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ is het toetje van de avond 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dat speelse en frisse heeft ook maar drie weken geduurd he..
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Dit is echt nog 10x slechter dan toen tegen Dnipro en AIK.
Wat een enorme schande. Alles wat mis kan gaan gaat ook mis.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Classic dit
Wat een enorme afgang van PSV, dit neigt naar Feyenoordiaanse en Utrechtse treurigheid. Voeg Ajax nog toe waar de vlag bijkans uitgaat omdat het zowaar 'slechts' met 4-0 verloor... Wat een competitie hebben 'we' toch he 
Nog even en ik kan dadelijk écht met OF onder het genot van een wijntje over voetbal gaan praten.
Gesellie, maar moet je hier nog over praten? Moet je het uberhaupt nog voetbal noemen?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Hendrix is trouwens het enige positieve van de avond.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax gaat wel degelijk nog om plek 2 in de CL groep spelen, wacht maar af.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hendrix is trouwens het enige positieve van de avond.
Heb je een cd van hem gekocht?
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Wordt zondag ook een niveau om je vingers bij af te likken vermoed ik!
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4524 stemmen
Kutgrap
Serieus, moet ik nu lachen of zachtjes treuren om het Nederlands voetbal? Ik weet het niet.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12861 stemmen
Standard ook verloren tegen de 6e van de Deense competitie -_- ... Zulte gelijk. Ook weer niks om trots op te zijn.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Geen enkele club stelt nog iets voor... Ajax kan ook alleen maar aardig spelen omdat Barcelona het toelaat. Maar ze doen in ieder geval nog hun best. Bij PSV komt het altijd zo inspiratieloos over.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax kan qua voetbal nog best wel mee, maar niet tegen de Europese top. Tegen Milan en zeker Celtic echt wel. Niet voor niets zijn de laatste 2, 3 jaar oa Dynamo Kiev, AC Milan, Man Utd en Man City door Ajax verslagen. Barcelona en Real Madrid zijn geen graadmeter.
Erger vind ik dat onze clubs van ploegen waar ze van horen te winnen al vaak verliezen. Zoals in de EL.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bij PSV komt het altijd zo inspiratieloos over.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Dat verdedigen ook bij die tweede treffer. Da's toch ongelofelijk.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ajax kan qua voetbal nog best wel mee, maar niet tegen de Europese top. Tegen Milan en zeker Celtic echt wel. Niet voor niets zijn de laatste 2, 3 jaar oa Dynamo Kiev, AC Milan, Man Utd en Man City door Ajax verslagen. Barcelona en Real Madrid zijn geen graadmeter.
Erger vind ik dat onze clubs van ploegen waar ze van horen te winnen al vaak verliezen. Zoals in de EL.
De treams die die resultaten halen hadden nog wat kwaliteit. Dit Ajax bestaat alleen uit eenheidsworsten en een gemankeerde keeper.... Alleen siem en fisher steken er bovenuit, maar de eerste speelt met 1 long en de tweede is hopeloos uit vorm.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Volgende wedstrijd uit naar Chornomorets, hebben gewoon gewonnen bij Dinamo Zagreb... 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De treams die die resultaten halen hadden nog wat kwaliteit. Dit Ajax bestaat alleen uit eenheidsworsten en een gemankeerde keeper.....
Het gaat vooral om de visie en uitvoering, de poppetjes zijn minder interessant. Ajax kon gister ook voetballend 1 helft aardig mee. Dan kan je dat ook tegen Milan en Celtic. Als spelers vertrekken, dienen anderen op te staan. Denswil vervangt Alderweireld behoorlijk en Serero en Duarte moeten maar laten zien dat Eriksen vervangbaar is, hoe moeilijk ook.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het gaat vooral om de visie en uitvoering, de poppetjes zijn minder interessant. Ajax kon gister ook voetballend 1 helft aardig mee. Dan kan je dat ook tegen Milan en Celtic. Als spelers vertrekken, dienen anderen op te staan. Denswil vervangt Alderweireld behoorlijk en Serero en Duarte moeten maar laten zien dat Eriksen vervangbaar is, hoe moeilijk ook.
Voor mijn gevoel was de enige reden dat dat zo leek het feit dat Barca het op halve kracht af wilde doen. De onrust aan de bal en het niet aanspeelbaar zijn van het middenveld zijn me vooral bijgebleven. Denswil ben ik met je eens, Duarte is me tot nu toe niet tegen gevallen (ik zie wel wat in de optie van Quido als VM). Serero vind ik een speeltuinvoetballer. Ik vrees dat dat AC twee maten te groot is en dat we met moeite Celtic aankunnen, maar zoals vaker gezegd, ik geef je graag gelijk als we een ronde door zijn.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Ik heb de afgelopen weken de forums nagelopen, en of dat nou AZ, PSV of algemene rubrieken waren over de loting, de algehele conclusie was hetzelfde. Niemand vond het echt erg dat er de planeet moet worden afgereisd voor oninteressante potjes in wat virtueel geen europa meer genoemd kon worden, maar echter het was de allerzwakste poule waarin de Nederlandse clubs min of meer alle punten al van had gewonnen. Ze zouden allemaal groepswinnaar worden.
Overigens ik zou Tsjernomorets ook maar niet onderschatten. Lijkt me nog een flinke kluif aangezien die nu al op winst staan.
Wat een feest verder, verliezen van een onbekende, nietszeggende club uit Bulgarije (het armste land van de EU), waarvan thuis in eigen stadion terwijl de Bulgaren een afgeladen uitvak vol uitzinnige supporters hadden mét verslag van kolereleo driessen. Wat wil je nog méér dan, wat een genot. Muiswinkel en van Vleuten hebben na jaren hun gelijk gehad met hun grappen van toentertijd over een Euro Liga met Red Boys en Fylkir. Hoe dat allemaal akelig realiteit werd...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.