• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.600 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.340 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Komende zondag:

Cillesen

v. Rhijn - Moisander - Denswil - Boilesen

De Jong - Poulsen - Serero

Andersen - Bojan - Fischer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou zondag grotendeels spelen zoals vandaag.

Vermeer, vRhijn, Moisander, Denswil, Blind, Schone, De Jong, Serero, Duarte, Bojan, Boilesen

Ik vond dat idee met Boilesen wel aardig. Wel Poulsen eruit na zo'n matige tweede helft als vandaag. Helaas is Schone op zijn positie niet heel veel beter, maar ok. Geen Sigthorsson, doe maar Duarte op die kant. En Vermeer zit op het randje van zijn plek verliezen, maar dat zou ik maar na PSV doen.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Otherfool heeft de televisie zeker in de schuur gezet? Met z'n computer ernaast.

Nee ik was wel even in slaap gevallen, wat een saai potje was het... Met Poulsen als nieuwe Enoh

Maar jij doelt natuurlijk op het verlies van de kuikens van Jose Mourinho, The Special One. Ach ja, pijnlijk, maar even opscherpen dan maar, we halen de volgende ronde sowieso wel.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Goeiedag, die bal van Insigne. Dit zwakke Milan speelt zondag tegen dit Napoli in bloedvorm.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zou zondag grotendeels spelen zoals vandaag.

Vermeer, vRhijn, Moisander, Denswil, Blind, Schone, De Jong, Serero, Duarte, Bojan, Boilesen

Ik vond dat idee met Boilesen wel aardig. Wel Poulsen eruit na zo'n matige tweede helft als vandaag. Helaas is Schone op zijn positie niet heel veel beter, maar ok. Geen Sigthorsson, doe maar Duarte op die kant. En Vermeer zit op het randje van zijn plek verliezen, maar dat zou ik maar na PSV doen.

Boilesen was een eenmalig iets, alleen maar om Alves te bedwingen. Geloof mij maar, die staat er zondag niet. En Poulsen moet sowieso op Toivonen zondag.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Die Klopp.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die Mourinho

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die goal van Schalke

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Veel mooie goals gezien zojuist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax onderuit, Atleti eerste puntjes binnen. Perfect avondje. Iniesta: ze lopen wel heel veel met de bal .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Poulsen gisteren, jeeeeeezus Verder was het fijn om iets van Bojan te zien... lekker laten staan daar!

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

Poulsen was zeldzaam slecht ja, maar twee van zulke potten in één week kan haast niet, dus ook laten staan. Blind was ook prima, en Vermeer Wat deed hij op de grond ruim vijf meter van de goal toen Pique inkopte? Geen idee. Ik blijf erbij dat hij absoluut niet kan inschatten hoe de baan van de bal gaat, want vaak op zulke ballen verkijkt hij zich en zit er altijd net naast.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Naomi Watts schreef:

Iniesta: ze lopen wel heel veel met de bal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een merk als Knorr had hem beter gepast.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajax onderuit, Atleti eerste puntjes binnen. Perfect avondje. Iniesta: ze lopen wel heel veel met de bal .

Ajax wint ook bijna nooit in Spanje. Voor het laatst in 1997. Weet je tegen wie? Raad eens?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

thijsslegers ‏@thijsslegers

#Ajax verliest kort geding, geen uitsupporters bij #psvaja

Ik ben iig solidair met de Ajax-supporters. Werd er gisteren aan herinnerd dat onze familiedag a.s zondag is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ A&L: .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik ben iig solidair met de Ajax-supporters. Werd er gisteren aan herinnerd dat onze familiedag a.s zondag is.

Waardeloze situatie, wat een flapdrol is die burgemeester van Eindhoven zeg.

Ik vrees trouwens ook dat ik zondag niet alles kan zien, wegens verplichtingen. Daar wordt een mens niet vrolijk van. Gelukkig is de aftrap 16.30 in deze en niet midden op de middag.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wat een flutwedstrijd gisteren zeg. Grote tegenvaller. Barca deed niks, Ajax kon niks.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Voor deze situatie moet Ajax zich trouwens diep schamen:

'Een beetje alsof ik naar Barcelona-Ajax kijk als een weeskind' - voetbalzone.nl

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Overigens was Frank Snoeks (as usual) de grootste verliezer van de avond.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die Snoeks is zo mogelijk nog een slechtere commentator dan Sierd.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Inderdaad waardeloos dat er zondag geen Ajax supporters bij zullen zijn.. Zal waarschijnlijk meer moeite en meer kosten om de stad weer af te sluiten met onzinnig veel ME en politie. Vragen om extra problemen zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt belachelijk dit. Ajax supporters flink genaaid dus.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En dit Nederland wilde een EK voetbal gaan organiseren in de toekomst. Ze kunnen nog geen groep Ajacieden op een normale wijze naar Eindhoven brengen. Volgens mij is er bijna nooit wat misgegaan tijdens PSV-Ajax of andersom. Echt heel triestig dit. We gaan steeds meer richting een competitie waar uitsupporters geboycot gaan worden.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wat lullen jullie nu toch allemaal? Er zijn spoorwerkzaamheden. Wat had je anders gewild? Buscombi? weet je wel wat dat kost?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dus? Dat is niet hun probleem. Je moet zelf maar alternatieven aandragen. Totale onkunde idd. Die burgemeester kan beter een ander baantje gaan zoeken. Ontluisterend.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Dit is gewoon overmacht. Je kunt niet opeens zomaar je politieapparaat zeggen 'oh, jullie moeten trouwens even 3 x zoveel man beschikbaar stellen'.

Daarnaast moeten in heel NL dan extra politiemensen worden ingezet. Want buscombi moet dan overal beveiligd worden. Dat zijn de regels. Dat gaat niet zomaar.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je had inderdaad een buscombi moeten gebruiken, had makkelijk gekund.

Die burgemeester zoekt nu flutexcuses om dit maar niet te hoeven doen. Omrijden via Venlo eisen enzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.