• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.781 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.749 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Stu-Pot schreef:

En dat we nu veel meer getalenteerde spelers in onze selectie hebben dan vroeger. Herinner je je Bailly nog in de goal?

Waar, maar ik merk dat Wilmots veel meer uit dezelfde 'getalenteerde' spelers haalt dan Georges Leekens.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Ajax morgen met de A1/B1 tegen Achilles omdat ze 18 spelers missen.

Heb je geluk dat je tegen Achilles speelt en niet zoals PSV morgen uit naar Willem II.

Oei, daar zou Jong PSV dan zo maar eens dure punten kunnen morsen in hun strijd om het grote niets.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Da's gewoon zeker dat ze daar punten morsen. 4-0.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

En weer een middenvelder op de rechtsbuiten...

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Onderhond schreef:

Best leuk dat ze het zo goed doen, maar 5e of 6e op de FIFA ranking is ook gewoon overdreven. 7 van de 8 keer winnen is geweldig natuurlijk, maar het is niet bepaald tegen "grote" ploegen. Keertje winnen van Schotland en je wipt zo over Brazilië en Nederland!

Inderdaad. Ik begrijp de euforie wel maar die ranking geeft een vertekend beeld. Een topland zijn we nog lang niet.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

depri83 schreef:

En weer een middenvelder op de rechtsbuiten...

Harde wedstrijd zeg met de nodige irritaties.

Snap inderdaad ook niet waarom hij van Overbeek steeds op de bank zet terwijl dat de enigste rechtsvoor is.

Nu staat die Schouw daar weer...

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Pittig potje inderdaad. Goede leerschool voor die jonge jongens om niet het hoofd te verliezen.

Voetballend is het nog niet veel maar dat wisten we al.

En waarom die Bentancourt ooit uit Uruguay is weggesleept is mij ook een raadsel.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

2-0 alweer. Die 4 kunnen ze dus nog halen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Kan die vd Moot niet gewoon ervaring op doen in Jong PSV?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik zag een samenvatting van een week geleden en daar speelde die weer in de B1.

Ik dacht dat die naar de A1 was gegaan.

Arias ook bij die 2-0 die daar wordt gedold als een klein kind op de achterlijn, tjongejonge zeg.

Manolev blijft gewoon nog de beste rechtsback, dat zegt genoeg.

Ik zie alleen potentie in Koch (al blijft 't een enorme slak, dus met ruimte in de rug is die enorm kwetsbaar) en Rayhi.

Bertrams, Tamata, Horsten, Schouw, Van Ooijen, Ozbozkurt, Bentancourt, Van Overbeek, Jakobsen, Alberto Antonio, Kardes, Dengering en Noor zijn gewoon van 't niveau Jupiler League.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

En Zanka kan vertrekken.

Wat een enorme drol. Weg met die gast. Heeft geel en geeft nu weer een tik in 't gezicht bij een speler van Willem II.

Ongelofelijk.

10 gele kaarten trouwens.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Weet je meteen waarom Sporting die Arias zo makkelijk en goedkoop liet gaan

Die Zanka is trouwens ook een ramp.

PSV mag hopen dat jongens als Bruma, Rekik en Willems heel blijven dit seizoen, want de backup is niet echt van hoog niveau.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Weet je meteen waarom Sporting die Arias zo makkelijk en goedkoop liet gaan

Die Zanka is trouwens ook een ramp.

PSV mag hopen dat jongens als Bruma, Rekik en Willems heel blijven dit seizoen, want de backup is niet echt van hoog niveau.

Laten we 't er dan maar op houden dat we 'm gratis hebben gekregen en 1.6 miljoen voor Schaars hebben betaald.

Wordt echt een enorme ramp als Willems, Bruma of Rekik geblesseerd zijn.

Hendrix is qua opbouw wel enorm goed, alleen is 't een dwerg die nauwelijks een kopduel wint.

En dan heb je nog Zanka... Verder niets.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Eerder Koch dan Zanka (hoewel hij bij de eerste goal fout zat en niet Bentancourt).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Inderdaad. Betancourt kreeg de schuld omdat die speler toevallig naar hem liep om binnen te tikken terwijl die weg liep van Koch.

Die Hermansson is zelfs beter dan Zanka.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ik dacht dat die Willem II supporters geen tijd hadden voor jong-PSV.

"@RikElfrink: Triest dat fans van Willem II bier gooien over en schelden naar Zanka, een man die toch al totaal gebroken is."

Uiteraard onnodig om van mijn kant te benadrukken dat de actie van Zanka oerstom was.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wel triest. Onder begeleidig de bus in en ook nog verrot worden gescholden en met bier bekogeld worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

2-0

Jong Ajax pakt dus ook niks vandaag.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

De blauwe haaien naar de play-offs voor WK tickets

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Benieuwd of Guy Ramos ook het gelekaartenrecord op het WK weet te pakken.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Gabby Agbonlahor is de nieuwe held van twitter. Haalt op de benefietwedstrijd ter ere van Stillian Petrov een one direction lid onderuit. Die vervolgens aan de zijlijn ook nog over zijn nek gaat.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gabby. Dat geschreeuw van die tienerkutjes ook als ie aan de bal komt .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Schaken en Vlaar stevenen af op basisplaats in mogelijk feestduel Oranje.

Er is toch geen touw meer aan vast te knopen. Wat een armoede.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Vlaar is toch niet zo slecht? Heeft in zijn linkerteen tenminste meer testosteron dan Stefanie de Vrij.

Die gast van One Direction Het zijn ook niet bepaald mannen die lui. Mijn zusje is er gek van, dus dat wordt lachen de komende dagen

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Update:

BBC Sporf ‏@BBCSporf

BREAKING: Doctors confirm Louis Tomlinson will be out for 6 weeks with a fractured vagina.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zag 'm ook op twitter voorbij komen .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

nclo schreef:

Vlaar is toch niet zo slecht? Heeft in zijn linkerteen tenminste meer testosteron dan Stefanie de Vrij.

Die gast van One Direction Het zijn ook niet bepaald mannen die lui. Mijn zusje is er gek van, dus dat wordt lachen de komende dagen

Is inderdaad beter dan Steffie de Vrij.

Maar er is ondertussen geen touw meer aan vast te knopen wie er geselecteerd worden en wie er worden opgesteld.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Prima uitzending van SV weer, zolang Co er zit is dit altijd prima uit te houden. En dan met Bert erbij en zonder Waterreus, Vermeulen of Van Hintum is het sowieso goed te doen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

'Douglas en Mathijsen is het beste verdedigingsduo voor Oranje'

Co Adriaanse.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

'Douglas en Mathijsen is het beste verdedigingsduo voor Oranje'

Co Adriaanse.

Zijn uitleg is wel helder in dezen, of je het eens bent is een tweede. Maar Adriaanse is echt een verademing. Durft wat te zeggen, heeft visie en een mening, is goed in zijn analyses, kan kort en bondig uitleggen hoe moeilijke materie in elkaar zit. Echt, met afstand de beste analist op dit moment (Van Gaal en Van Basten heb ik ook hoog zitten, maar zijn nu coach).

Overigens mag van mij De Jong CV worden, hij begon ooit als back, maar hij heeft een redelijke inspeelpass en is fysiek sterk. Ik wil dat eigenlijk wel eens zien. Slechter dan De Vrij kan niet,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.