• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me niet meer dan logisch aangezien Ronaldo, al heel vaak heeft aangegeven, dat ie Di Maria niet kwijt wilde.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Gelukkig kreeg Ronaldo van Ozil ook geen enkele assists maar van Di Maria wel...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Inderdaad flauw, het heeft geen nut meer om A&L te verbeteren. We weten het nu wel allemaal dat hij niet kan spellen. Het voelt echt aan als komkommertijd hier op dit moment

Ik kan prima spellen. Uit luiigheid controleer ik alleen niet altijd hier mijn teksten Maar het valt me op dat chevy graag altijd iets over mij wil zeggen.

En ja, dit zijn flutweken voor het voetbal, zo tijdens interlands. Lekker zinloos. Estland kan ik vrijdag al niet eens zien, hou ik Andorra over voor de dinsdag

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Alvast oefenen voor zondagmiddag Wel voor zo een dag voor een lekkere lange film, en ik heb er hier nog genoeg op de stapel liggen daarvoor.

Rellen in Oostende (filmfestival)! Dus mochten jullie nieuwsberichten lezen dat er paniek is in België, mondje dicht.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

The Oceanic Six schreef:

.

En ja, dit zijn flutweken voor het voetbal, zo tijdens interlands. Lekker zinloos. Estland kan ik vrijdag al niet eens zien, hou ik Andorra over voor de dinsdag

Ik probeer ze heel erg te vermijden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik blijf er ook niet voor thuis, maar als ik thuis ben kijk ik het wel.

Maar beter schaffen ze die kwalificaties eens af ofzo. Gaat toch nergens meer over. Neem nou het volgende EK, mogen 24 landen uit Europa aan mee doen. Dus elk idioot land dat 2 goede spelers heeft kan nu ook dat toernooi halen. Waar kijken we dan 2 jaar naar?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, lijkt me ook. Ik denk dat de andere landen het ook prima vinden als ze geen kans meer krijgen zich te kwalificeren. En elk jaar gaan precies dezelfde landen door.

Heerlijk, interlandweekend. Als je een beetje vaderlandgezind bent, al moet je daar niet voor in Nederland zijn natuurlijk. Toch onaangenaam opvallend dat dat gebrek elk interlandweekend weer boven komt drijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gaat gewoon om die vreselijke landen waar we tegen ballen. Turkije is het nog wel waard als affiche maar Estland en Andorra zul je ons Nederlanders moeten vergeven dat we die potjes langs ons heen laten gaan.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

Wisselen van poule?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, lijkt me ook. Ik denk dat de andere landen het ook prima vinden als ze geen kans meer krijgen zich te kwalificeren. En elk jaar gaan precies dezelfde landen door.

Heerlijk, interlandweekend. Als je een beetje vaderlandgezind bent, al moet je daar niet voor in Nederland zijn natuurlijk. Toch onaangenaam opvallend dat dat gebrek elk interlandweekend weer boven komt drijven.

Ik heb niks tegen interlands, maar wel op een eindronde dan. Niet potjes van Oranje tegen B, C en D landen. Onze concurrentie was Turkije, dat na 3 potjes ofzo al kansloos was om te concurreren met Oranje. Het zijn gewoon affiches van niks. NL-Hongarije, Andorra-Nederland, Estland-Nederland. Hopeloos. Voor Frankrijk-Spanje zou ik ook lekker gaan zitten ja, maar zulke affiches hebben we niet.

En in de toekomst krijg je dus nog meer van die zaadwedstrijden, als 24 landen het EK gaan spelen.

Ik ben trouwens zeker wel iemand die trots op zijn land is, blij met het Wilhelmus is en glimt van trots bij een knappe sportprestatie van Nederlanders, maar laten we niet doen alsof interlandvoetbal buiten een eindronde boeiend is. Overigens kijk ik het wel hoor, maar vooral omdat ik graag voetbal kijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Gaat gewoon om die vreselijke landen waar we tegen ballen. Turkije is het nog wel waard als affiche maar Estland en Andorra zul je ons Nederlanders moeten vergeven dat we die potjes langs ons heen laten gaan.

Uiteraard, al mag je met dit Oranje in je handen knijpen met een dergelijke poule. Is ook met afstand de makkelijkste poule. Als je bij Frankrijk en België zou zitten (en dus de minste van de 3 bent) zou het hier ook bol staan van geklaag hoor .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, in principe heeft België ook geen supergroep. Alleen Kroatië is van een behoorlijk niveau, maar België zou daar met hun spelers wel eens makkelijk boven moeten eindigen. Spanje en Frankrijk treffen elkaar, dat is wel pittig.

Dat is overigens het voordeel van hoog op de Fifa lijst staan en al jaren goed presteren. Dan zit je in pot 1 en heb je het gewoon makkelijker. België heeft het zichzelf jaren aangedaan dat ze moeilijke groepen kregen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het poule systeem mag wel op de schop, daar ben ik het wel mee eens. Spanning is vrij ver te zoeken. Gelukkig heb je nog landen als Portugal, die het toch nog graag spannend houdt voor haar supporters .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lijkt me niet meer dan logisch aangezien Ronaldo, al heel vaak heeft aangegeven, dat ie Di Maria niet kwijt wilde.

Mooi dat hij t beste voor heeft met arsenal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol. Heeft vooral het beste voor met zichzelf. Al zal je ook wel gaan merken dat Ozil wel heel vaak en tot laat in het Londense nachtleven te vinden is. Bovendien heb je nu met Isco, een beter alternatief voor Ozil. Prima keuze van Perez. Ozil heeft het ook totaal niet waar gemaakt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Of hij betert zijn leven dankzij seniele Jopie 2. Zijn stats van de afgelopen drie jaar zijn wel gruwelijk. Veel beter dan van di Maria, heb ik me laten vertellen. Maar Isco zal ozil snel doen vergeten, daar twijfel ik niet aan.

Edit. Tenzij die onhandige bale hem constant voor de voeten gaat lopen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

(afbeelding)

Ozil heeft niks gepresteerd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Respekked:

Hij grossierde in assists, echt hele goede statistieken en een speler die in het spel van Arsenal nog meer gaat renderen. Daar past ie ook perfect, maar leek bij Real toch wel te verpauperen nu. Ben benieuwd hoe de impact van Ozil gaat worden o pArsenal. Ik verwacht groot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Ozil heeft niks gepresteerd?

Wie zegt dat? Hij heeft de verwachtingen niet waar gemaakt, dat is iets totaal anders. Best goede cijfers, maar in zijn spel niet dwingend genoeg.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Het is een soort bergkampesque aankoop. Zowel in kwaliteit als in 'signaal'. Heel benieuwd hoe t uit gaat pakken

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wie zegt dat? Hij heeft de verwachtingen niet waar gemaakt, dat is iets totaal anders. Best goede cijfers, maar in zijn spel niet dwingend genoeg.

Di Maria heeft 't wel waar gemaakt dan?

Al zijn ze in feite nauwelijks te vergelijken. Di Maria is zo'n typische vleugelspeler en Ozil een nummer 10.

Onbegrijpelijk dat je dan alsnog kiest om Di Maria te behouden en Ozil te verkopen.

Oké, Isco is gekomen. Maar Bale is ook gekomen.

Di Maria gaat nooit in de basis staan met Bale - Benzema - Ronaldo.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Hoe doet benzema t eigenlijk bij napoli?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Higuain bedoel je? Of Callejon?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Joenne heeft al veranderd. Mijn grapje is niet meer leuk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Di Maria heeft 't wel waar gemaakt dan?

Nee, maar Ronaldo (Real's franchise player) die erop staat dat hij blijft.

Al zijn ze in feite nauwelijks te vergelijken. Di Maria is zo'n typische vleugelspeler en Ozil een nummer 10.

Onbegrijpelijk dat je dan alsnog kiest om Di Maria te behouden en Ozil te verkopen.

Oké, Isco is gekomen. Maar Bale is ook gekomen.

Di Maria gaat nooit in de basis staan met Bale - Higuain - Ronaldo.

Dat hoeft ook niet. Zowel Ozil als Di Maria hadden geen grote kans op een basisplek, en Ozil is dan een speler van een kaliber die zich echt niet in een reserverol schikt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

Beetje flauw ja .

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar het valt me op dat chevy graag altijd iets over mij wil zeggen.

Klopt, jij staat dan ook alleen maar in mijn updates, zodat ik je kan verbeteren waar nodig.

Gast, volgens mij zie je spoken.

The Oceanic Six schreef:

Maar beter schaffen ze die kwalificaties eens af ofzo. Gaat toch nergens meer over. Neem nou het volgende EK, mogen 24 landen uit Europa aan mee doen. Dus elk idioot land dat 2 goede spelers heeft kan nu ook dat toernooi halen. Waar kijken we dan 2 jaar naar?

Een beetje zoals de Eredivisie dus? Waarom doen clubs als GAE, NEC en Cambuur nog mee?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

T gaat zo snel tegenwoordig op moviemeter..

Ok, game of thrones boek 2 uitlezen, genoeg ge-ouwehoerd hier.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Respekked schreef:

Ik weet ook niet hoe ik ineens bij Higuain kwam.

Misschien zie ik 'm liever dan Benzema.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

Een beetje zoals de Eredivisie dus? Waarom doen clubs als GAE, NEC en Cambuur nog mee?

Dit slaat natuurlijk weer nergens op. Iedere club heeft wel een eigen doelstelling, van kampioen worden tot EL play offs halen tot degradatie willen ontlopen. Bij een EK of WK kwalificatie speel je maar om 1 doel, het toernooi halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.