- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind de reactie's onder de foto ook wel een droevig dieptepunt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
'Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord kampioen wordt' - voetbalzone.nl
Meevaller, Aad ziet in Ajax geen kampioen. Da's ook die man die PSV vorig seizoen van Ajax zag winnen en die PSV 2 weken terug in Milaan zag winnen.
Kansen voor Ajax nemen weer toe.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha die Aad de Mos, wordt die nog serieus genomen? In België laat hij ook vaak zijn licht schijnen over de voetbalcompetitie, altijd lachen geblazen 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ja ik begin me gelijk zorgen te maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha die Aad de Mos, wordt die nog serieus genomen? In België laat hij ook vaak zijn licht schijnen over de voetbalcompetitie, altijd lachen geblazen
In Nederland nemen we die man sinds de jaren 90 al niet meer serieus.
Al moet ik wel vaak lachen als hij bij het programma VI aan tafel zit. Die man is altijd bloedserieus en heeft nooit door dat ze hem een beetje voor lul aan het zetten zijn.
Ieder geval heeft hij nog nooit een juiste voorspelling gedaan geloof ik.
YouTube - Voetbal International - Aad de Mos zegt iets verkeerds over Louis van Gaal

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Vandaar dat de foto nog best om aan te gluren is, maar dat jij dit zo uit je losse pols schudt depri, dat je dit übarhaupt kent:P
Geretweet door iemand in mijn timeline. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
In Nederland nemen we die man sinds de jaren 90 al niet meer serieus.
Al moet ik wel vaak lachen als hij bij het programma VI aan tafel zit. Die man is altijd bloedserieus en heeft nooit door dat ze hem een beetje voor lul aan het zetten zijn.
Ieder geval heeft hij nog nooit een juiste voorspelling gedaan geloof ik.
Haha, inderdaad. Je kan je als club maar beter hoeden voor 's mans uitspraken, want het draait gelijk op het tegenovergestelde uit 
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Lees net in The Guardian dat Manchester United bezig is geweest met Sneijdertje!
"Thiago Alcântara, Daniele De Rossi, Luka Modric and, it emerged on Tuesday, Galatasaray's Wesley Sneijder were all considered but remained beyond reach."
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Was al eerder hier genoemd. Zou leuk zijn geweest, maar ben bang dat hij dat niveau niet meer heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, inderdaad. Je kan je als club maar beter hoeden voor 's mans uitspraken, want het draait gelijk op het tegenovergestelde uit
Hij kan goed uit zijn nek lullen maar de beste man heeft wat betreft talenten toch best veel knowhow in huis. Af en toe niet goed ingelicht maar grotendeels wel.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Bale heeft trouwens gewoon een basissalaris van 17.5 miljoen...
En door allerlei bonussen kan dat gaan oplopen tot wel 30 miljoen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Passe-partout voor de EL-duels en AZ-Sparta (beker) voor €40. Toch wel netjes van AZ. Nu die trainer nog weg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Da's geen geld. Ik betaal voor Ajax met 3 CL potjes het driedubbele.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
PSV heeft de prijzen ook verlaagd, ook €40 voor drie potjes. Hoewel met de tegenstanders die we treffen er nog geen uitverkochte huizen (understatement) zullen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij de EL moeten de prijzen inderdaad flink omlaag. Maar ik kan me herinneren dat ik bij Ajax voor een EL passe partout, laatste een jaar of 5 terug dus, een euro of 75 nog diende te betalen als ik het goed herinner. Dat waren potjes tegen teams als Espanyol, Zelina, Austria Wien, Sparta Praag en noem er nog een stel op.
40 Euro vind ik een keurige prijs voor 3 wedstrijden. Beter de prijzen omlaag en voor minder geld een voller stadion, dan een selectie groepje fans dat er 80 euro voor moet betalen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
40 Euro
. What's next? Een gratis kaartje bij twee pakken Dreft wasverzachter?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
40 Euro
. What's next? Een gratis kaartje bij twee pakken Dreft wasverzachter?
Ja, jullie zijn Europees voetbal in de Kuip niet meer echt gewend natuurlijk, maar het zijn vaak wel zaadwedstrijden tegen zaadteams in de groepsfase 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nummer Sander van Doorn nieuw strijdlied PSV | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Gaan ze dit nu elke thuiswedstrijd daar afspelen daar? Het klinkt wel lekker.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Wat is daar een strijdlied aan..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, jullie zijn Europees voetbal in de Kuip niet meer echt gewend natuurlijk, maar het zijn vaak wel zaadwedstrijden tegen zaadteams in de groepsfase
Ons kan je makkelijk een poot uitdraaien voor 100 eurie, zo weinig Europees voetbal in Zuid
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ons kan je makkelijk een poot uitdraaien voor 100 eurie, zo weinig Europees voetbal in Zuid
.
Gewoon de halve Feyenoord selectie een Real shirtje aandoen, en dan op dinsdagavond in de Kuip tegen de rest een ''Europees'' potje spelen. De Ooijevaar stapt trots als een pauw rond met Ronaldo op zijn rug, en weet vervolgens onder luid gebrul van het legioen ze plots vanuit alle hoeken en standen achter Erwin 'Casillas' Mulder te prikken. Het kwartje is gevallen bij Rotterdamse knuffel albino, en draagt sinds die historische dag tijdens iedere wedstrijd een shirtje van Los Merengues onder het Rotterdamse tenue. Als een door gesnoven Zoef de Haas op Epo vliegt hij negentig minuten door Rotterdam-Zuid, waarbij de ene treffer nog mooier is dan de vorige. Scouts vanuit alle windstreken dalen neer in de Kuip om bevestiging te krijgen van het onmogelijke; een speler met een Messiaanse dribbel, die de rechtervoet van Ronaldo beheerst en de rushes van Bale tot kunst heeft verheven. Half Azië en al hun fotocamera's strijken neer in s'Gravenhage, het nieuwe bedevaartsoord waar moeder Immers de levende legende op de wereld heeft gebracht. De lokale economie krijgt een boost door deze toestroom van fans waardoor het bekende domino-effect van start ging. Op de dag af twaalf weken later ontkurkt minister president Rutten de champagne voor het ouderlijk huis van Lex' El fenómeno' Immers, daar waar hij hoogstpersoonlijk Nederland uit de crisis heeft getrokken. Een schrikbarende toename in het geboorteregister bij de naam 'Lex' is een feit, en burgemeesters van heinde en ver dopen de grootste straat ter plekke om tot de 'Lex Immers straat'. Het kabinet stemt in met een nieuwe nationale feestdag ter ere van de meest heroïsche atleet die Nederland ooit heeft gekend, waarbij jong en oud, gekleurd en blank al dansend met een ooievaarshoed op het hoofd het aangepaste volkslied luidkeels ter gehoren brengt.
De meest louche zaakwaarnemers ter wereld verkeren momenteel in een ware battle royale om het kind van god onder contract te krijgen, waarbij afrekeningen en ontvoeringen oplopen tot Mexicaanse proporties. Dit tot gevolg dat korpschef Gerard Bouman de toelatingseisen tot de politieacademie fors omlaag schroeft om de stijgende criminaliteit snel in de kiem te smoren. Wist hij veel dat de kwaliteit dusdanig eronder te lijden heeft dat het hem twee jaar later zijn baan zal kosten na een spervuur aan kritische vragen in de tweede kamer. Na drie jaar depressie zit goede oude Gerard met een bakje leut voor de TV, waarbij de gevormde alliantie Messi/Ronaldo in het befaamde rood-zwart van Milan een gigantisch pak slaag krijgt van eenmansleger Immers. Immers, die intussen al voor het derde jaar op rij wereldvoetballer van het jaar is geworden, en ook nu hard op weg is naar de vierde, na dit laatste wippertje over Abbiati heen en zodoende de 6-0 aan laat tekenen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Verwacht je serieus dat we jouw lap tekst gaan lezen? 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gewoon de halve Feyenoord selectie een Real shirtje aandoen, en dan op dinsdagavond in de Kuip tegen de rest een ''Europees'' potje spelen. De Ooijevaar stapt trots als een pauw rond met Ronaldo op zijn rug, en weet vervolgens onder luid gebrul van het legioen ze plots vanuit alle hoeken en standen achter Erwin 'Casillas' Mulder te prikken. Het kwartje is gevallen bij Rotterdamse knuffel albino, en draagt sinds die historische dag tijdens iedere wedstrijd een shirtje van Los Merengues onder het Rotterdamse tenue. Als een door gesnoven Zoef de Haas op Epo vliegt hij negentig minuten door Rotterdam-Zuid, waarbij de ene treffer nog mooier is dan de vorige. Scouts vanuit alle windstreken dalen neer in de Kuip om bevestiging te krijgen van het onmogelijke; een speler met een Messiaanse dribbel, die de rechtervoet van Ronaldo beheerst en de rushes van Bale tot kunst heeft verheven. Half Azië en al hun fotocamera's strijken neer in s'Gravenhage, het nieuwe bedevaartsoord waar moeder Immers de levende legende op de wereld heeft gebracht. De lokale economie krijgt een boost door deze toestroom van fans waardoor het bekende domino-effect van start ging. Op de dag af twaalf weken later ontkurkt minister president Rutten de champagne voor het ouderlijk huis van Lex' El fenómeno' Immers, daar waar hij hoogstpersoonlijk Nederland uit de crisis heeft getrokken. Een schrikbarende toename in het geboorteregister bij de naam 'Lex' is een feit, en burgemeesters van heinde en ver dopen de grootste straat ter plekke om tot de 'Lex Immers straat'. Het kabinet stemt in met een nieuwe nationale feestdag ter ere van de meest heroïsche atleet die Nederland ooit heeft gekend, waarbij jong en oud, gekleurd en blank al dansend met een ooievaarshoed op het hoofd het aangepaste volkslied luidkeels ter gehoren brengt.
De meest louche zaakwaarnemers ter wereld verkeren momenteel in een ware battle royale om het kind van god onder contract te krijgen, waarbij afrekeningen en ontvoeringen oplopen tot Mexicaanse proporties. Dit tot gevolg dat korpschef Gerard Bouman de toelatingseisen tot de politieacademie fors omlaag schroeft om de stijgende criminaliteit snel in de kiem te smoren. Wist hij veel dat de kwaliteit dusdanig eronder te lijden heeft dat het hem twee jaar later zijn baan zal kosten na een spervuur aan kritische vragen in de tweede kamer. Na drie jaar depressie zit goede oude Gerard met een bakje leut voor de TV, waarbij de gevormde alliantie Messi/Ronaldo in het befaamde rood-zwart van Milan een gigantisch pak slaag krijgt van eenmansleger Immers. Immers, die intussen al voor het derde jaar op rij wereldvoetballer van het jaar is geworden, en ook nu hard op weg is naar de vierde, na dit laatste wippertje over Abbiati heen en zodoende de 6-0 aan laat tekenen.
Veel te lange tekst voor de voetbaltopic!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar het is doorspekt met nuttige informatie om deze barre interlandweken te doorstaan 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik vind de reactie's onder de foto ook wel een droevig dieptepunt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nou, foutje. Boeiend. Je bent er maar druk altijd mee met mij willen corrigeren.
Sneijder vrijdagavond trouwens op zeker in de basis. Zoals het hoort.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Inderdaad flauw, het heeft geen nut meer om A&L te verbeteren. We weten het nu wel allemaal dat hij niet kan spellen. Het voelt echt aan als komkommertijd hier op dit moment 
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Het voelt echt aan als komkommertijd hier op dit moment
Alvast oefenen voor zondagmiddag
Wel voor zo een dag voor een lekkere lange film, en ik heb er hier nog genoeg op de stapel liggen daarvoor.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Gareth Bale werd overgenomen van Tottenham Hotspur en zo kwam Carlo Ancelotti wel met heel veel aanvallende middenvelders te zitten. Het salarishuis van Real Madrid begon bovendien uit te puilen en dus moest er een speler vertrekken: Ángel Di María of Mesut Özil. Florentino Pérez nam uiteindelijk de beslissing en verkocht laatstgenoemde aan Arsenal, waardoor Di María dus in Madrid bleef. (AS)
Die gast is echt niet goed wijs zeg. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Haha, precies mijn gedachte.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.