• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.801 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.699 acteurs
  • 199.214 gebruikers
  • 9.385.191 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Ze zoeken geen spits maar we hebben ook geen spits...

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Ik hoop dat er nog meer komt als Duarte en Elia

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waar heb je het over. Elia is er niet en komt er niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met dit beleid heb je ieder jaar een nieuwe ploeg en is Vitesse ieder seizoen pas na de winterstop een beetje ingespeeld. Vreselijk. Ik vind 1 huurling al veel, ook bij Ajax, laat staan 7. Vitesse is gewoon het witwasclubje van Chelsea.

Dat mag wel zo zijn maar een Piázon maakt het niveau wel des te hoger. Continuïteit heeft verder vrij weinig met kwaliteit te maken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat mag wel zo zijn maar een Piázon maakt het niveau wel des te hoger. Continuïteit heeft verder vrij weinig met kwaliteit te maken.

Vitesse kan beter een iets minder ploeg nemen dat wel 3 jaar bij elkaar kan blijven. De kern zou nooit uit een half dozijn huurlingen mogen bestaan.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

stinissen schreef:

Ze zoeken geen spits maar we hebben ook geen spits...

Precies, dat bedoel ik. Een ploeg als Ajax zou een spits moeten hebben die er elk jaar minimaal 20 in schiet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Ingeklapte long zet De Jong weken aan de kant bij Ajax - voetbalzone.nl

Nu Alderweireld en Eriksen die nog verkassen.

Ajax heeft na Feyenoord thuis gewoon Heerenveen en Groningen uit, niet bepaald potjes die je zomaar even wint.

Ah, nog beter, hij mist ook PSV.

Bijna allemaal goed, maar het ziet er wellicht naar uit dat hij PSV kan halen. Was vandaag alweer op het trainingsveld met een bal, en heeft nog drie weken de tijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vitesse kan beter een iets minder ploeg nemen dat wel 3 jaar bij elkaar kan blijven. De kern zou nooit uit een half dozijn huurlingen mogen bestaan.

Vanuit het oogpunt van de toeschouwer misschien maar vanuit de club dus niet. Vooral in het wisselvallige Nederland kan Vitesse wel eens hele goede resultaten gaan boeken.

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waar wedden we om 50 euro?

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Ik heb Elia net gesproken

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jimmiie schreef:

(quote)

Precies, dat bedoel ik. Een ploeg als Ajax zou een spits moeten hebben die er elk jaar minimaal 20 in schiet.

Die hebben we ook, als hij eens een beetje fatsoenlijk zou worden aangespeeld. Wij hebben nu 2 buitenspelers die geen bal voor kunnen geven en een middenveld waar heel weinig creativiteit in zit nu Eriksen weg is. Niet zo gek dat Sigthorsson dan faalt. Al is hij ook niet in topvorm. Tegen Zwolle mag Hoesen het van mij proberen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Waar wedden we om 50 euro?

(afbeelding)

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

[quote]Naomi Watts schreef:

[quote]The Oceanic Six schreef:

[quote]Naomi Watts schreef:

Ik zou als supporter serieus liever hebben dat m'n club degradeert dan dat je met 7 huurlingen moet gaan

spelen. Gênant, vernederend en totaal geen identiteit meer.

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

We moeten een spits hebben die zelf ook wat kan creëren een type Suarez of Romario , kijk ik weet zelf ook wel dat dat niveau onhaalbaar is maar een spits als bv Michu van Swansea zou een verademing zijn.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

We moeten een spits hebben die zelf ook wat kan creëren een type Suarez of Romario , kijk ik weet zelf ook wel dat dat niveau onhaalbaar is maar een spits als bv Michu van Swansea zou een verademing zijn.

Michu kost je ook al zo 25 miljoen. Geen enkele kans op.

En ik sluit me helemaal bij kos aan. Ik degradeer liever dan dat ik naar 7 huurlingen in de basis moet kijken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Ik zou als supporter serieus liever hebben dat m'n club degradeert dan dat je met 7 huurlingen moet gaan

Realest shit you ever wrote, kos.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ik zie het probleem dan niet zo. Wat maakt gehuurde spelers zo veel erger dan gekochte spelers. Of je moet pleiten voor allemaal jongens uit de buurt en jeugdspelers, dan volg ik het nog.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jawel hoor.

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Michu kost je ook al zo 25 miljoen. Geen enkele kans op.

En ik sluit me helemaal bij kos aan. Ik degradeer liever dan dat ik naar 7 huurlingen in de basis moet kijken.

Klopt maar voordat hij na Swansea ging was het en fractie van dat bedrag dus goed scouten en ik zie in de divisie net onder de premier league spitsen die bij Ajax moeiteloos zouden mee komen. En dat zijn spitsten die wel kunnen ballen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik krijg net het nieuws door dat Ajax en Elia vergevorderde onderhandelingen voeren. Nieuws waar ik gezien de omstandigheden nu erg tevreden mee ben. We hebben absoluut een topversterking op rechtsbuiten nodig. Elia is dat toch wel, al vind ik hem geen hele prettige persoonlijkheid.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

stinissen schreef:

Ajax heeft Elia binnen

Al zeker? Ik zie alleen dat ze aan 't onderhandelen zijn.

Is wel beter dan wat er nu allemaal maar staat maar heeft ook al jaren geen fluit uitgevoerd.

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

En wat Eriksen aan gaat die speelt geen 10 hele wedstrijden , was bij ons nuttig maar heeft niet de klasse van een Verthongen of mijn held Suarez

• 23475 berichten
  • 76986 stemmen

Ja, ik krijg net het nieuws door dat Ajax en Elia vergevorderde onderhandelingen voeren. Nieuws waar ik gezien de omstandigheden nu erg tevreden mee ben. We hebben absoluut een topversterking op rechtsbuiten nodig. Elia is dat toch wel, al vind ik hem geen hele prettige persoonlijkheid.[/quote

Ik ook niet is een nare jongen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik zie het probleem dan niet zo. Wat maakt gehuurde spelers zo veel erger dan gekochte spelers. Of je moet pleiten voor allemaal jongens uit de buurt en jeugdspelers, dan volg ik het nog.

Allemaal leuk en aardig die spelers, Vitesse eindigt weer vierde, alle huurlingen gaan weer, Vitesse verprutst 't weer in de play-offs voor de EL om vervolgens weer nieuwe spelers te krijgen. En zo blijft de cirkel rondgaan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ach, één rotte appel is niet zo erg. Of zitten er spelers in de selectie waar hij aan zich kan vastklampen denken jullie en er zodoende nog meer rotte appels ontstaan?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Allemaal leuk en aardig die spelers, Vitesse eindigt weer vierde, alle huurlingen gaan weer, Vitesse verprutst 't weer in de play-offs voor de EL om vervolgens weer nieuwe spelers te krijgen. En zo blijft de cirkel rondgaan.

Dit dus. Al enkele seizoenen nu bij Vitesse een patroon. En gezien de FFP regels zal Vitesse de komende jaren nog steeds spelers gaan huren. Wat een trieste bedoening.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Klopt maar voordat hij na Swansea ging was het en fractie van dat bedrag dus goed scouten en ik zie in de divisie net onder de premier league spitsen die bij Ajax moeiteloos zouden mee komen. En dat zijn spitsten die wel kunnen ballen.

Ook voor hij naar Swansea ging kon je Michu niet halen hoor.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Ach, één rotte appel is niet zo erg. Of zitten er spelers in de selectie waar hij aan zich kan vastklampen denken jullie en er zodoende nog meer rotte appels ontstaan?

Hij kan jonge gasten als Fischer misschien negatief beïnvloeden. Bij Elia denk ik toch altijd aan iemand die zwakzinnig is, maar wel kan voetballen. En aan iemand die lak heeft aan regels. Zie bv zijn illegale races met Arnautovic in de nacht waardoor Bremen hen geschorst had. Ik hoop maar dat hij zulke fratsen nu laat. Laatste kans om zijn loopbaan te redden, anders speelt hij over 2 jaar bij clubs als ADO.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Tuurlijk, al zijn er ook andere scenario's. Je kan ook kampioen worden (ja, in deze brakke competitie een mogelijkheid), CL halen. De passanten gaan weg maar kan wel miljoenen op je bankrekening bijschrijven door die huurlingen. Je kan gewoon hoge kwaliteit spelers halen voor weinig geld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.