- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En BMI heeft zich bij oranje gemeld
.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
SES heeft zich ook bij het nationale team gemeld, dus daar lijkt ook niets meer te gebeuren. Nu al het beste nieuws van de dag. 
El Shaarawy staying at Milan | Football Italia - football-italia.net
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
In 2008 Southampton traded their 25% Gareth Bale sell on fee for goalkeeper Tommy Forecast. Gutted.

Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
FootballFacts1 @FootballFacts1In 1921 Ernie Blenkinsop who went on to captain England, moved from Cudworth to Hull City for £100 & a barrel of beer.

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het blijft apart om te zien hoe erg de prijzen stijgen.
In 1973 vertrekt Cruijff voor 1 miljoen gulden naar Barcelona.
In 1987 vertrekt Gullit voor 16,5 miljoen gulden naar Milan.
In 2001 vertrekt Mendieta voor 100 miljoen gulden naar Lazio.
In 2008 vertrekt Ronaldo voor 93 miljoen EURO naar Real.
In 2013 vertrekt Bale voor 99 miljoen EURO naar Real.
In 2023 vertrekt ..... voor 1,5 miljard euro naar Manchester City 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Zo apart vind ik het niet. Denk dat de inkomsten voor clubs nog wel meer zijn gestegen sindsdien.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Geen Ola John. Nu gaan ze achter Labyad aan.
Ajax weet Ola John niet los te weken bij Benfica - FCUpdate.nl
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Het blijft apart om te zien hoe erg de prijzen stijgen.
In 1973 vertrekt Cruijff voor 1 miljoen gulden naar Barcelona.
In 1987 vertrekt Gullit voor 16,5 miljoen gulden naar Milan.
In 2001 vertrekt Mendieta voor 100 miljoen gulden naar Lazio.
In 2008 vertrekt Ronaldo voor 93 miljoen EURO naar Real.
In 2013 vertrekt Bale voor 99 miljoen EURO naar Real.
In 2023 vertrekt ..... voor 1,5 miljard euro naar Manchester City
Spaanse media meldt 91 miljoen EURO voor Bale.
Als we uitgaan van een inflatie van 3% per jaar dan valt de stijging al met al wel mee.
Versterkingen van N.E.C. lijken goed. Afwachten.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Bakkali gewoon weer mee met die Belgen. 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen

En de volgende speler is officieel naar Vitesse. Sam Hutchinson van Chelsea op huurbasis.
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
Echt genant. 7 spelers van 1 club huren, het zal je maar gebeuren als supporter.
En dan durven ze het ook nog te hebben over dat het niveau van de Eredivisie zo omhoog gaat.
.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Sneijder alsnog bij Oranje!
@PurelyFootball 29m
Breaking: Ozil has passed his medical. The deal is expected to be announced in an hour #DeadlineDay

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
50 mil voor Ozil. Benieuwd of ze daar dan Suarez van halen. Zou wel hilarisch zijn aangezien Arsenal die liever wou.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Kaká is het zat, Ajax wil opnieuw Van Ginkel | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
Eindelijk... in 2007 nog wereldspeler van het jaar (de laatste na de overheersing van Messi/Ronaldo!?) en nu gedegradeerd tot mondjesmaat invaller bij Madrid.
Hopelijk wil Milan hem weer terugnemen. Hoewel, gezien Ajax' loting...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Echt genant. 7 spelers van 1 club huren, het zal je maar gebeuren als supporter.
En dan durven ze het ook nog te hebben over dat het niveau van de Eredivisie zo omhoog gaat.
.
Amen. Het is allemaal zo opzichtig wat er gebeurt daar in Arnhem. FC Chelsea 2 aan de Rijn 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Sneijder alsnog bij Oranje!
@PurelyFootball 29m
Breaking: Ozil has passed his medical. The deal is expected to be announced in an hour #DeadlineDay
Nu nog een keeper, spits en CB. Al schijnt de deal met die keepert van Palermo rond te zijn.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Huh, maar natuurlijk 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Nu nog een keeper, spits en CB. Al schijnt de deal met die keepert van Palermo rond te zijn.
Tja, en Arsenal moest Sakho gewoon halen. En Benzema gaat Real Madrid natuurlijk nu nooit meer verkopen na 't eerdere vertrek van Higuain.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap zo'n Ozil niet. Wereldspeler, international van Duitsland en dan naar de eeuwige nummer 4 Arsenal toe.
Sneijder terug in Oranje is wel super. Al is het wel lachwekkend. Vrijdag een heel verhaal dat hij erbij gebaat is bij zijn club te blijven en nu meteen erbij gehaald.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Wijnaldum schijnt geblesseerd uitgevallen te zijn, Sneijder is z'n vervanger.
@thijsslegers 2m
Mino Raiola (zaakwaarnemer van #Toivonen en #Manolev): 'Ik reken nergens meer op. Beiden blijven bij #PSV.'
Helaas.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De 2 rechtsbacks van PSV spelen zo matig dat ik niet uitsluit dat Manolev zichzelf weer in de basis speelt.
Overigens zijn wij Enoh ook niet kwijtgeraakt 
stinissen (crew films & series)
-
- 23475 berichten
- 76986 stemmen
[quote]The Oceanic Six schreef:
De 2 rechtsbacks van PSV spelen zo matig dat ik niet uitsluit dat Manolev zichzelf weer in de basis speelt.
Overigens zijn wij Enoh ook niet kwijtgeraakt
[/quote
Duurt nog 6 uur 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Door die spelers te huren van Chelsea wordt het niveau wel degelijk hoger. Die spelers zouden anders nooit hier gaan spelen natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Door die spelers te huren van Chelsea wordt het niveau wel degelijk hoger. Die spelers zouden anders nooit hier gaan spelen natuurlijk.
Met dit beleid heb je ieder jaar een nieuwe ploeg en is Vitesse ieder seizoen pas na de winterstop een beetje ingespeeld. Vreselijk. Ik vind 1 huurling al veel, ook bij Ajax, laat staan 7. Vitesse is gewoon het witwasclubje van Chelsea.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Gaat Ajax helemaal niets doen om de dreigende afgang in de Champions League af te wenden?
Finnbogasson lijkt me bijvoorbeeld wel een aardige versterking, en Ajax heeft het geld.
stinissen (crew films & series)
-
- 23475 berichten
- 76986 stemmen
Ajax heeft Elia binnen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gaat Ajax helemaal niets doen om de dreigende afgang in de Champions League af te wenden?
Finnbogasson lijkt me bijvoorbeeld wel een aardige versterking, en Ajax heeft het geld.
We zoeken alleen geen spits.
Afgelopen dagen is er gewerkt aan John en Labyad. Beiden lijken niet te komen, vanavond lijkt Ajax dus niks meer te doen. Zonde, de ploeg is best wel verzwakt, al ben ik benieuwd wat vd Hoorn en Duarte echt kunnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.