• 15.912 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.305 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bojan heeft wel kwaliteit en talent, moet er alleen nog uitkomen.

Sana kan gewoon niets. Kan die niet naar NEC in ruil voor zo'n Foor ofzo?

.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Wij hebben een Oostenrijks international gehaald of zo. Zal wel iets kunnen hoop ik.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

heeft die Boekhoorn nou al de portomonnee getrokken of hoe zit dat precies?

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Die Oostenrijker zou sowieso onhaalbaar zijn zonder investeerders, dus ik vermoed van wel.

Overigens ook een rechtsback van Man U gehuurd.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Hoeveel hebben ze nou uiteindelijk betaald voor die Oostenrijker? Ik zag bedragen op jouw Twitter van rond de vier miljoen. Dat lijkt me heel sterk.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Dat lijkt mij ook sterk.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

ManU aangeklopt bij de zaakwaarnemers van özil

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Christian Eriksen heeft de kans om dit seizoen in de Champions League te spelen laten lopen. De middenvelder tekende afgelopen weekend een contract bij Tottenham Hotspur, dat het met Europa League-voetbal moet doen. Eriksen verkoos the Spurs boven Paris Saint-Germain en Atlético Madrid, die ook hadden geïnformeerd naar de Deen. De technicus had echter een beter gevoel bij Tottenham. (BT)

Ik mag hopen dat dit pure onzin is. Anders is die wel heel dom.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Waarom?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Omdat die dan veel beter naar Atletico Madrid kon gaan aangezien z'n spel daar ook veel beter uit de voeten komt in de Spaanse competitie.

Bovendien is de concurrentie daar minder groot dan bij Spurs nu met al die nieuwe aanwinsten.

En Atletico speelt ook nog in de CL. Spurs weer in de EL.

Maar de Premier League blijft natuurlijk wel de aantrekkelijkste competitie, daar kan ik 'm niet op afrekenen.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

Omdat die dan veel beter naar Atletico Madrid kon gaan aangezien z'n spel daar ook veel beter uit de voeten komt in de Spaanse competitie.

Bovendien is de concurrentie daar minder groot dan bij Spurs nu met al die nieuwe aanwinsten.

Maar de Premier League blijft natuurlijk wel de aantrekkelijkste competitie, daar kan ik 'm niet op afrekenen.

Toch zou ik veel liever in Spanje spelen. Beter weer, en ook redelijk grote en volle stadions en sfeer. Tja, of je wil heel vaak goede tegenstanders treffen, maar verder zou ik altijd voor Spanje dan gaan. Verder was Leverkussen ook een prima optie geweest voor Eriksen, alelen moet hij fysiek sterker worden dan, maar dat moet hij in Londen ook.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha kom zeg. Tribunes in Spanje zijn vrij leeg, als je niet voor Real Madrid of Barcelona speelt kom je niet eens een klein beetje in de buurt van een landstitel en voor het mooie weer hoef je niet je carrière te kiezen lijkt me. Eriksen komt uit Denemarken en speelde jaren in Nederland. Ik denk niet dat hij keuzes maakt op basis van het lekkere zonnetje.

Groot gelijk dat hij voor de EPL kiest. Beste, leukste en meest aanvallende competitie. En Spurs is wel met een geweldig project bezig. Die spelen binnen enkele jaren mee om de landstitel.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

j0enne schreef:

Oh? waarom?

Hij durft die concurrentie blijkbaar wel aan. Daarnaast is dat ene jaartje CL nu ook weer niet iets om nu helemaal lyrisch van te worden. [/quote]

Precies.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En Spurs is wel met een geweldig project bezig. Die spelen binnen enkele jaren mee om de landstitel.

Geven al sinds jaar en dag bakken met geld uit en komen nooit verder dan plek 4, dus waarom nu ineens wel? Halen veel subtoppers uit allerlei kleinere competities, maar nooit een gearriveerde speler. Pas met echt veel geld (en niet alleen incidenteel dankzij gulle Madrilenen) kom je in de buurt van een titel in Engeland.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

ManU aangeklopt bij de zaakwaarnemers van özil

Ben Smith ‏@BenSmithBBC

I am told #MUFC definitely NOT in for Mesut Özil. Working hard on deals for Marouane Fellaini and Ander Herrera. #DeadlineDay

Deadline day

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Ozil deed het toch zo goed bij Real? Ik begrijp dit niet helemaal. Of is het ivm komst Isco?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Geven al sinds jaar en dag bakken met geld uit en komen nooit verder dan plek 4, dus waarom nu ineens wel? Halen veel subtoppers uit allerlei kleinere competities, maar nooit een gearriveerde speler. Pas met echt veel geld (en niet alleen incidenteel dankzij gulle Madrilenen) kom je in de buurt van een titel in Engeland.

Het boeit mij niet wat ze 5 jaar terug deden. Het gaat om nu. Ambitieuze voorzitter, er is veel geld beschikbaar en ze trekken ook steeds meer erkende namen aan. Onder Jol is dit proces ingezet. Hij werd geloof ik 2x vijfde, destijds erg knap. Nu is men bezig met de aanval op plek 4 en uiteindelijk moet het resulteren in spelen om de prijzen. Spelers als Soldado, Lamela, Eriksen en Chadli zijn toch echt wel hele goede versterkingen. Plus, er stond al een sterk ploegje. Het is niet dat de Spurs in de voorgaande jaren geen geld hadden. Alleen hadden ze deze zomer echt veel budget, dankzij Real ja (lachwekkende transfer btw).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Nou, binnenhalen dan maar Arsenal!

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Joy4ever schreef:

Ozil deed het toch zo goed bij Real? Ik begrijp dit niet helemaal. Of is het ivm komst isco?

Denk het wel. Isco overvleugelt Ozil nu wel heel erg. En als je nu een slordige 40 mil kan pakken..

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Dat lijkt mij ook sterk.

Zoals die 100 miljoen voor Bale

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het boeit mij niet wat ze 5 jaar terug deden. Het gaat om nu. Ambitieuze voorzitter, er is veel geld beschikbaar en ze trekken ook steeds meer erkende namen aan. Onder Jol is dit proces ingezet. Hij werd geloof ik 2x vijfde, destijds erg knap. Nu is men bezig met de aanval op plek 4 en uiteindelijk moet het resulteren in spelen om de prijzen. Spelers als Soldado, Lamela, Eriksen en Chadli zijn toch echt wel hele goede versterkingen. Plus, er stond al een sterk ploegje. Het is niet dat de Spurs in de voorgaande jaren geen geld hadden. Alleen hadden ze deze zomer echt veel budget, dankzij Real ja (lachwekkende transfer btw).

Premier League clubs hebben per definitie belachelijk veel geld. Clubjes als Stoke en Swansea hebben budget om de toppers uit Frankrijk, Portugal, Nederland etc te halen. Ook de Spurs verdienen jaarlijks aan tv-geld al meer dan alle Eredivisieclubs bij elkaar bij wijze van spreken. Maargoed, de namen die ze nu halen zijn ook weer subtoppers, zoals al jaren eigenlijk. Soldado is ook zo'n speler, goede spits hoor maar geen wereldtop. Bovendien ook al eind 20 en het is ook maar de vraag hoe hij het in de PL gaat doen. Kijk even wat ManU, Chelsea en City in de basis hebben staan, dat is wel even andere koek. Ze kunnen best meedoen om plek 4 ja, maar daar is de concurrentie ook redelijk hevig voor met Liverpool en Arsenal.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Premier League clubs hebben per definitie belachelijk veel geld. Clubjes als Stoke en Swansea hebben budget om de toppers uit Frankrijk, Portugal, Nederland etc te halen. Ook de Spurs verdienen jaarlijks aan tv-geld al meer dan alle Eredivisieclubs bij elkaar bij wijze van spreken. Maargoed, de namen die ze nu halen zijn ook weer subtoppers, zoals al jaren eigenlijk. Soldado is ook zo'n speler, goede spits hoor maar geen wereldtop. Bovendien ook al eind 20 en het is ook maar de vraag hoe hij het in de PL gaat doen. Kijk even wat ManU, Chelsea en City in de basis hebben staan, dat is wel even andere koek. Ze kunnen best meedoen om plek 4 ja, maar daar is de concurrentie ook redelijk hevig voor met Liverpool en Arsenal.

Subtoppers zijn ook het maximaal haalbare aan spelers voor Tottenham. Dus hebben zij het uitstekend gedaan op de transfermarkt. De echte toppers kiezen natuurlijk voor hele andere ploegen. Eriksen kan zich prima ontwikkelen bij de Spurs.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

happie schreef:

(quote)

Subtoppers zijn ook het maximaal haalbare aan spelers voor Tottenham. Dus hebben zij het uitstekend gedaan op de transfermarkt. De echte toppers kiezen natuurlijk voor hele andere ploegen. Eriksen kan zich prima ontwikkelen bij de Spurs.

Precies, dat was ook net mijn punt. Daarom vraag ik me ook af waaruit zou blijken dat ze daar de komende jaren om de titel mee zouden toen. Zulke spelers als ze nu halen worden al jarenlang gehaald.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vanmiddag moeten de oranje spelers zich melden in Noordwijk. Is BMI daar niet, dan weten we het. Dan is ie eindelijk weg. Het werd tijd. Opgeruimd staat netjes. Team Terrence .

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

@VI_nl 1m

Arsenal krijgt in de jacht op Mesut Özil serieuze concurrentie van Paris SG, dat zojuist bij Real een hoger bod heeft uitgebracht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Concurrentie van PSG was er altijd al, Ozil zelfs lijkt voorkeur te hebben voor de PL.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vanmiddag moeten de oranje spelers zich melden in Noordwijk. Is BMI daar niet, dan weten we het. Dan is ie eindelijk weg. Het werd tijd. Opgeruimd staat netjes. Team Terrence .

Zal mooi zijn, al zie ik het ook gebeuren dat er helemaal geen transfer plaats vindt. En het is nog maar afwachten wie Koeman dan laat spelen, meest voor de hand liggend is dat Mathijsen daar blijft staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Zal mooi zijn, al zie ik het ook gebeuren dat er helemaal geen transfer plaats vindt. En het is nog maar afwachten wie Koeman dan laat spelen, meest voor de hand liggend is dat Mathijsen daar blijft staan.

BMI weg klinkt te mooi om waar te zijn maar goed, dit is tenminste iets. Ook al krijgt Mathijsen de voorkeur, Kongolo is dan niet meer de derde man. Gister Mathijsen weer gezien, echt een kwestie van tijd tot Kongolo in de basis staat. Nelom ook voortaan op links, met Woudenberg daarachter. Daar wordt je dan wel weer sterker op.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

11:49 AM BST

9/2/13

Ozil would be quite a coup for the Premier League, there's no doubt about that. But I'd love to hear what you Gunners fans out there think of it - brilliant as he is, does his arrival not just solve a problem which Arsenal don't actually have?

11:47 AM BST

9/2/13

HUGE update from Wayne Veysey on Mesut Ozil's future:

Arsenal have agreed a €47 million fee with Real Madrid for the midfielder, who is ready to undergo a medical in London. Personal terms have yet to be agreed, however, so the deal is not yet done. Full story will be up on site shortly!

Football transfer window - LIVE! - Goal.com

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.