- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Puur afgaan op tweets is natuurlijk oliedom, je moet wel de betruwbare bronnen kennen natuurlijk. De stelling of twitter objectief is is natuurlijk een niet zo slimme.
Leek me trouwens logisch dat ik niet afging op willekeurige personen op Twitter. Ik weet ook wel waar ik mijn Milannieuws en -geruchten vandaan moet halen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leek me trouwens logisch dat ik niet afging op willekeurige personen op Twitter. Ik weet ook wel waar ik mijn Milannieuws en -geruchten vandaan moet halen.
Leek mij ook logisch, maar blijkbaar is dat niet bij iedereen het geval
.
Heerlijk medium blijft twitter ook.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk medium blijft twitter ook.
Pff, vooral 24 uur voor het sluiten van de transfermarkt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Morgen wordt inderdaad weer episch. De hele dag roddels, geruchten, deals die het net niet halen en last minute transfers. Blijft leuk om te volgen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
13 punten uit 5 wedstrijden. Ik denk dat werkelijk waar iedere Nederlander voor zijn club daar wel voor had getekend. Echter, waren er al haarscheurtjes te zien tegen Cambuur waar ik PEC niet geweldig vond spelen, maar door de offensieve zwakte van die lui toch nog de drie punten wist binnen te slepen. Vandaag was het weer niet overtuigend, maar dat kwam voor 90% omdat wij in Zwolle de laatste weken wel heel erg verwend werden. Het niveau wat PEC vandaag haalde was net zo hoog als tegen Cambuur alleen miste je wel een Mokhtar die nog voor verrassende dingen kon zorgen. De eerste helft was in alle opzichten een gruwelijke draak van een wedstrijd. Er gebeurde letterlijk verschrikkelijk weinig en ik heb nog respect voor iedere neutrale kijker die het voor mekaar heeft gekregen om 45 minuten naar de tv te kunnen staren. Nog meer respect heb ik voor de mannen van de NOS die samenvatting samenstellen en er nog zowaar 5 momenten uit wisten te halen. Na de goede 10 minuten struikelde PEC vooral over zichzelf en had ik het idee dat niemand echt beslissend kon zijn vandaag.
Na de compleet onverdiende 0-1 (gadverdamme, wat speelde dat Utrecht betonvoetbal
één keer voor het doel komen en je wordt nog beloond ook) duurde het nog een klein kwartier voordat PEC echt gas begon te geven en de 1-1 was dan ook onvermijdelijk die vervolgens knap werd afgerond door Nijland (die overigens ook knap inviel). FC Utrecht ging vrolijk door met zijn anti-voetbal door te gaan tijdrekken (tijdrekken tegen PEC Zwolle dat klinkt al niet lekker) en andere minder leuke dingetjes. Anyway ik heb in de tweede helft een strijdbaar PEC gezien die misschien met de aanwezigheid van Mokhtar wel 2 punten meer had gekregen. Wij kunnen tenminste nog 2 weken genieten van die koppositie. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke pot dat Zulte Waregem - Anderlecht.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Die Utrecht-supporters hadden gister ook de boel aan gort geslagen daar in Zwolle niet?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
En Vitesse heeft de volgende speler officieel binnen: Francisco Júnior van Everton.
Nu is 't nog wachten op ene Sam Hutchinson van Chelsea.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Messi + Neymer = awesome! Al heeft Messi alle goals gemaakt tegen Valencia.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
SES mag erin met tweeënhalve minuut te gaan. Beschamend. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
SES op de bank zitten, als dat nog geen reden is voor ontslag. Die Allegri is hartstikke gek.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Bale + Ronaldo + Isco = awesomer.
Ik ken Bale eigenlijk helemaal niet behalve Christian Bale dan maar hij zal vast wel een voetbal kunnen raken voor €99 miljoen. 26 oktober Real vs Barca, dan zullen we het zien.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
SES op de bank zitten, als dat nog geen reden is voor ontslag. Die Allegri is hartstikke gek.
Ik houd mijn hart vast tot morgen deze tijd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Ik ken Bale eigenlijk helemaal niet behalve Christian Bale dan maar hij zal vast wel een voetbal kunnen raken voor €99 miljoen. 26 oktober Real vs Barca, dan zullen we het zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Winst Barca weer. 3 punten, maar Valencia heeft zich kranig geweerd.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Oef bijna 3-3 zelfs. Wat een spannende wedstrijd. Barca heeft veel kansen gehad en continue geweldige actie. Valencia ballenjongens die uit zijn dak gaan en Valencia supporters die op Messi proberen te spugen.
Sterke interceptions van Valencia de hele tijd.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Ah gvd, ik had verwacht dat die interlandwedstrijden op zaterdag gespeeld werden. Nu heb ik vrijdag net een uitstapje naar Haapsalu gepland en ben ik net niet in Tallinn. Ook niet meer te wijzigen. Ik heb geen kaarten, geen idee hoe je eraan kunt komen maar die schenen betaalbaar te zijn: 18 EUR. Gaat een van julie daar toevallig nog naar toe?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat zei Vermeulen toch? Ik kan het me haast niet voorstellen, past totaal niet in het systeem. Bovendien zou Toivonen dat ook niet willen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Ajax wou Toivonen.
Tot bleek dat het een Zweed was en geen Deen. Maar waar Dom Hoofd die info ineens vandaan toverde, al zijn ze er gek genoeg voor bij Ajax.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Lijkt erop dat BMI naar Everton gaat. Zou ook wel verklaren waarom hij gisteren op de bank zat.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
10 miljoen is niet te weigeren en eigenlijk lachwekkend hoog.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
+ Marcelo en al die andere meuk 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ving trouwens gisteren een grappig insiders-verhaal op over Fer. Die schijnt afgekeurd te zijn bij Everton vanwege zijn slechte knieën, en nu bij Norwich genomen te zijn op voorwaarde dat ze elk jaar een deel van de transferkosten betalen naar gelang hij fit is. Dus stel Fer kan na een jaar niet meer voetballen loopt Norwich dat risico niet, ligt bij Twente.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.