• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.853 films
  • 12.259 series
  • 34.054 seizoenen
  • 648.843 acteurs
  • 199.222 gebruikers
  • 9.386.067 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Mooie affiches.

Alles inzetten op een 3e plaats.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wij zitten trouwens in pot 1 samen met Valencia, Lyon, Tottenham, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Stuttgart, Bordeaux, Rubin Kazan, Sevilla, Standard Luik, Fiorentina.

PSV - Lazio - Swansea City/Anzhi (al blijft de leegloop daar doorgaan.) - Paços de Ferreira zou in ieder geval de moeilijkste zijn.

Al heb je meer kans op een PSV - Racing Genk - Partizan Belgrado - Skënderbeu Korçë aangezien er in elke pot meer slechte dan goede in zitten.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mooie affiches.

Alles inzetten op een 3e plaats.

Loting is pas om 17:45. Is wishful thinking van stfuympos.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij deze is de betekenis van de afkorting van stfuympos van toepassing op hemzelf.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik dacht zelf eerder aan Suarez, nadat Huntelaar weg ging. Maar werden ze daar kampioen mee?
Zelfs gezamenlijk niet.:-)

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

Wij zitten trouwens in pot 1 samen met Valencia, Lyon, Tottenham, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Stuttgart, Bordeaux, Rubin Kazan, Sevilla, Standard Luik, Fiorentina.

PSV - Lazio - Swansea City/Anzhi (al blijft de leegloop daar doorgaan.) - Paços de Ferreira zou in ieder geval de moeilijkste zijn.

Al heb je meer kans op een PSV - Racing Genk - Partizan Belgrado - Skënderbeu Korçë aangezien er in elke pot meer slechte dan goede in zitten.

Anzhi kun je nu wel hebben j0enne, Lazio ook (Italianen geven weinig om de EL). Maar verder zou PSV gewoon door moeten gaan in de poule normaal gesproken, zelfs met een relatief zware loting.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hoop voor PSV dat ze wat aansprekende affiches krijgen en niet weer naar oost Europa moeten. Voor mij als tv kijker hoop ik dat ook. PSV-Swansea is leuk, PSV-Anzji absoluut niet.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

is er ergens een overzichtje van de clubs in de potten, voor het geval dat Feyenoord het nog weet te redden?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax mag god op de blote knietjes bedanken dat ze nog €12 miljoen hebben weten te vangen voor een speler met een 1-jarig contract.

Hoeveel spelers met clubliefde heeft Ajax nu nog in de selectie?

Wijnaldum: "Ik zag FC Groningen wel als een stap vooruit" - SoccerNews.nl

"Ik was transfervrij en er zou nog een gesprek volgen met de clubleiding van AZ. Uiteindelijk hoorde ik niks en dus ging ik verder kijken. Tot op heden ben ik heel blij met de keuze die ik gemaakt heb."

Heel goed gehandeld van de technische staf...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Loting is pas om 17:45. Is wishful thinking van stfuympos.

O - aha. Ik volg de CL niet als Feyenoord supporter.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hoeveel spelers met clubliefde heeft Ajax nu nog in de selectie?

Vermeer, van Rhijn, Moisander, Blind, De Jong. Zulke gasten zijn oprecht trots hier te spelen. Eriksen was dat overigens ook, maar hij weet ook dat hij zoveel beter is dat hij gewoon meer aan kan. Pas 21 jaar en al zoveel gespeeld, meegemaakt en gewonnen. Ik neem er mijn petje voor af.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Ajax speelt gewoon stroef op dit moment en Eriksen is het enige lichtpunt.. Hopelijk schiet de Jong even op met zijn klaplong

Eriksen is inderdaad het enige lichtpunt.

Vorm speelt ook wel degelijk een rol in het erbarmelijke niveau van de laatste weken, maar toch is het ook grotendeels te wijten aan de speelwijze. Ik zag het bij Jong Ajax nu ook al een paar wedstrijden. Ook daar wordt alle creativiteit uit het elftal gesloopt, verloopt de opbouw altijd via de backs (waarmee je dus zelden goed kunt opbouwen) en gaat de bal veelvuldig en in een vreselijk laag tempo breed en terug. Zo ga je er echt niet komen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Montorsi schreef:

is er ergens een overzichtje van de clubs in de potten, voor het geval dat Feyenoord het nog weet te redden?

Deze staat op PSV Netwerk:

Alleen is niet helemaal 100% correct aangezien er nog ploegen zijn die nog kunnen wisselen gezien de wedstrijden die vanavond nog gespeeld moeten worden:

Pot 1

Valencia CdF Spa 102.605

Olympique Lyon Fra 95.800

Tottenham Hotspur FC Eng 69.592

Dinamo Kiev Oek 68.951

PSV Eindhoven Ned 64.945

Sporting Braga Por 62.833

VfB Stuttgart Dui 59.922

Girondins Bordeaux Fra 59.800

Rubin Kazan ** Rus 58.266

FC Sevilla Spa 55.105

Fenerbahçe SK Tur 46.400

Standard Liège Bel 45.880

Pot 2

Fiorentina Ita 42.829

Lazio Roma Ita 41.829

Spartak Moscow Rus 40.766

AZ Alkmaar Ned 39.445

APOEL Nicosia Cyp 35.366

Besiktas Tur 34.900

PAOK Thessaloniki Gri 28.800

FC Salzburg Oos 28.075

KRC Genk Bel 26.880

AS Saint-Étienne Fra 26.800

Dinamo Zagreb Kro 25.916

Dnipro Dnipropetrovsk Oek 23.951

Pot 3

Trabzonspor SK Tur 21.400

Anzhi Makhachkala Rus 20.266

Real Betis Spa 17.605

Partizan Belgrade Ser 17.425

Wigan Athletic Eng 16.592

Swansea City Eng 16.592

SC Freiburg Dui 15.922

Eintracht Frankfurt Dui 15.922

Vitória Guimarães Por 14.333

Feyenoord Rotterdam Ned 13.945

Legia Warsaw Pol 13.650

Maccabi Haifa Isr 13.575

Pot 4

Maccabi Haifa Isr 13.575

Rapid Wien Oos 13.075

Paços de Ferreira Por 12.833

FC Nordsjælland Den 12.640

Estoril Praia Por 11.833

Sheriff Tiraspol Mol 11.533

NK Maribor Slo 9.941

Maccabi Tel-Aviv Isr 8.075

Slovan Liberec Tsj 7.745

Apollon Limassol Cyp 6.366

Ludogorets Razgrad Bul 3.450

Shakhtyor Karaganda Kaz 2.941

Skënderbeu Korçë Alb 2.833

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

PSV

Genk

Swansea

Nordsjaelland

Dat zou best een aantrekkelijke poule zijn.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Thanks. Sowieso alleen maar vrij sterke ploegen in de eerste twee potten, dus dat zou erg welkom zijn.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Fenerbahçe moet sowieso nog uit die lijst. Ik zou Swansea wel willen loten. Dat zou ook redelijk goedkoop te bereizen moeten zijn lijkt me.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

FC Nordsjælland in Pot 4. Vorig jaar nog CL.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

PSV

PAOK

Trabzonspor

Rapid Wien

graag.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vermeer, van Rhijn, Moisander, Blind, De Jong. Zulke gasten zijn oprecht trots hier te spelen. Eriksen was dat overigens ook, maar hij weet ook dat hij zoveel beter is dat hij gewoon meer aan kan. Pas 21 jaar en al zoveel gespeeld, meegemaakt en gewonnen. Ik neem er mijn petje voor af.

Moisander? Trots is wat anders dan clubliefde.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Ik zie nu trouwens dat Nederland t.o.v. Frankrijk voor 2014/2015 bijna 6.000 punten wint, omdat er van 2009/2010 punten verdwijnen. Wie weet.. bij een slecht resultaat voor Frankrijk en een onverwachts goed resultaat voor Nederland.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Doe mij voor PSV maar Dnjepr, Freiburg en Karaganda natuurlijk

En dan voor AZ Kiev, Swansea en, vooruit, Skënderbeu.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Trabzonspor

Krijg je weer de bekende uitwedstrijd in je eigen stadion.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

chevy93 schreef:

Ik zie nu trouwens dat Nederland t.o.v. Frankrijk voor 2014/2015 bijna 6.000 punten wint, omdat er van 2009/2010 punten verdwijnen. Wie weet.. bij een slecht resultaat voor Frankrijk en een onverwachts goed resultaat voor Nederland.

Al gaat PSG wel flink wat punten pakken denk ik. En NL heeft straks vast ook geen Feyenoord meer, dus met drie clubs wordt dat lastig. Een voordeel nog dat Monaco geen Europees voetbal speelt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

chevy93 schreef:

Reken er maar niet op En zelfs al zouden we Frankrijk een jaartje inhalen (zowat onmogelijk), we worden dit seizoen toch ingehaald door de Russen dus schieten we er toch niets mee op.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

We zijn toch al ingehaald door de Russen?

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Ja, weer net ingehaald door de Russen. Dus hup Feyenoord dan maar.

Overigens maken ze nog een klein kansje: http://www.vi.nl/nieuws/uefa-wijst-lucky-loser-aan-als-vervanger-fenerbahce.htm

(maar iets zegt me dat daar niet zomaar een club uit Luxemburg uit komt worden gerold)

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Zou Anzhi trouwens binnenkort ook de ziekenhuizen van Hiddink overdoen aan andere clubs?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Member associations - UEFA rankings - Country coefficients ? UEFA.com

Op dit moment wel, maar we zitten er niet ver achter. Het is trouwens ook een geruststellende gedachte dat nummer 10 Turkije een behoorlijk eind achter ons staat. Als Ajax geen Real, PSG en Napoli krijgt en PSV niet wordt uitgeschakeld door een 3e divisieclub uit Oekraïne zie ik ze ons niet inhalen dit jaar.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Haha blijkbaar gaat de UEFA het overgbleven EL-ticket van Fenerbahce verloten onder de verliezers van vanavond. Mafketels

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

otherfool schreef:

Doe mij voor PSV maar Dnjepr, Freiburg en Karaganda natuurlijk

En dan voor AZ Kiev, Swansea en, vooruit, Skënderbeu.

A.u.b. niet zeg, al die verschrikkelijke schijtclubs uit 't Oostblok waar totaal niemand op zit te wachten.

En dan al helemaal niet weer Dnjepr nepajiodfjadfkjo waar we vorig seizoen al mee in de poule zaten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.